Hakutulokset

  1. K

    Lokakuun lapsoset

    Hellurei :) Päätin etten tänne kirjota ennen ultraa, mutta näköjään puoli päivää maltoin :LOL:. Olemattomilla viikoilla ollaan, dpo 11 vasta, pari päivää jo plussaa uumoillu ja tänään se tuli. Kolmas lapsi olisi, takana kolme km 1,5v aikana, joten maltilla mennään. La olisi 24./27.10. Tunti...
  2. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Stella86, Onnea! Itsekin testasin aamulla vahvan ovisplussan (dpo11), ja raskaustestikin näytti plussaa <3. 1,5v aikana 3 km, joten päivä kerrallaan. Oireita on jo, melkein tiesi tuloksen jo etukäteen. Tsemppiä kaikille täällä!
  3. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Dpo 10, parjatussa rfsu:n testissä olematon viivanpaikka tai joku, ovistesti plussaa? Miten saa kuvan liitettyä, herjaa liian suurta tiedostoa? Täällä taas siis notkutaan...
  4. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Ja menkat alko:devil:. Antaskohan jo asian olla... Tsemppiä kaikille!
  5. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Täällä ollaan nyt dpo15, negatiivisen aamulla testasin. Pahan olon aaltoja, huimausta, rinnat kipeät, nipistelyjä on. Ei menkkakipuja. Äsken tuli tippa vaaleanpunaista vuotoa ja siihen jäi toistaiseksi. Yleensä menkat alkaa rajulla vuodolla. Tottakai haave kiinnittymisvuodosta heräsi, mutta näin...
  6. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Itsellä nyt dpo 13, nega tänään puolilta päivin 15-herkässä testissä plaah. Pahoinvointia oli alkuviikosta rajusti, huimausta myös, ne hävis ja nyt eilen ei ollu mitään oireita. Nyt rinnat kipeytyny vauhdilla ja jotain vihlasuja ollu. Myös menkkahäivähdyksiä. Otapa tästä sitten selvää. Huomenna...
  7. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Voi Hantta81, sanoja en löydä. Paljon voimia <3.
  8. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Jutska, saanko kysyä minkä ikäinen olet? Pahoittelut viimeisimmästäkin menetyksestä, samassa veneessä ollaan. Eikös sullakin ole nyt 2km ja 1tm vai muistanko väärin? Mulle ei mitään tutkimuksia kukaan ees ehottanu tollasen km historian myötä. Ehkä siksi että olen jo 39. Toisaalta mies ei...
  9. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Täällä ollaan ihan kuutamolla. Nyt on dpo7, ja aamulla ryntäsin pahoinvointikohtauksen tulleen hakemaan pahoinvoinnin estorannekkeet käsiin ja haukoin henkeä ikkunassa, niin oksettava olo meni ohi. Minä kahvikissa en oo tänään saanu pisaraakaan kahvia juotua ja päikkäritki nukuin. Rinnat alkaa...
  10. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Ihana lukea että sykkeitä löytyy! Itsellä tänään hcg 1, 3vkoa km alusta tulee huomenna. Ovistestissä oli lähes kontrolliviivan vahvuinen viiva vklna, nyt ois dpo4. Nähtäväksi jää...
  11. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Täällä mietitään, onko nyt kuitenkin vasta ovulaatio, kun tuntemukset ja vv on hyvin samat, ilman plussaa ov.testissä. Luotan enenmmän omiin tuntemuksiin kun tohon testiin! Eli nyt kp18, km vuodon alusta laskettuna. Samat olot oli jo kp9-10, mutta ei kai jo silloin voi km jälkeen ovuloida...
  12. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Jaahas, täällä sitä näköjään notkutaan ja mietään, joko ovulaatio muka oli ja meni kp9-10, vai oliko tuntemukset (kovaa kipua oik.munasarjassa ja turvotus sekä ohimenevät isot halut) km liittyviä vielä. Eli laskin kp:n km-vuodon ekasta päivästä, vuotoa kesti vaan 5pv. Ilman ehkäsyä oltiin kp8-9...
  13. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Moi! Täällä toista päivää menossa keskenmeno, alko eilen 5+5. Kolmas vuoden sisään, eka 10/15 rv9, toinen oli tuulimuna 02/16 rv9 myös ja nyt siis km menossa. Mulla on lohduttamassa (tietämättään toki) 10 ja 12 syntyneet lapset. Ikää jo 39, ja olin jo päättänyt kun viimeisimmän plussan sain...
  14. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Viime yönä alko täälläkin vuoto ja kovat supistuskivut. Oireet vähentyny/loppunu, hävis vuorokaudessa! Lääkärillä kävin eilen hiivan takia, ei ultrattu kun oli vasta 5+5. Jokohan luovuttaisi, 3 keskenmenoa vuoden sisään. Onneksi 2 ihanaa poikaa on jo:love:. Onnistuneita raskauksia ja vauvan...
  15. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Ihanaa kuulla vauvauutisia! Täällä alko huonot aavistukset kun napista painamalla rv 5+5 aamulla. Rintojen pingotus katosi, ja paha olo jäi tulematta. Menkkakivun häivähdyksiä, muutama isompi vihlaisu. Kävin lääkärillä hiivan ja pienen haavauman takia, ei huolta niistä, rasvaa vaan. Kokeili...
  16. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Sintssa, pahoittelut:(ja voimia toipumiseen! Onko muilla pakaran/alaselän/SI-nivelen vihlomista? Mulla oli poikien raskauksista tätä samaa, mutta ei varmaan näin aikasin, nyt 5+4. Jos liian reippaasti lähden kävelemään niin meinaa oikea jalka lähteä alta. Äsken siivosin raksalla 3tuntia ja...
  17. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Ootteko päässy NIPT-kromosomitutkimukseen iän perusteella? Kokemusta Kysistä tässä asiassa?
  18. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Pumpuli15, saako kysyä, miten virtsistulehduksen oireet alko? Mulla on kahtena aamuna nyt sattunu, kun rakko on aika täysi, pissatessa, tuntuu että kirvelee? Mut vaan aamuisin. Muutoin on enemmän repivää kipua ajoittain oikealla nivusessa. Mietin voiko tää olla tulehduksen alkua? Pääsitkö...
  19. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moi, Pääseekö tänne 39-vuotias kolmannen odottaja mukaan? Aivan alkutaipale, 4+2 menossa, jalat maassa ollaan. Lapsia on kaksi, -10 ja -12 syntyneet pojat. Tämä on viides raskaus, lokakuussa oli km rv9+ ja helmikuussa tuulimuna rv9+ myös. Hyvin matalalla profiililla odotellaan alkuraskauden...
  20. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Kokeile mantelia, mulla autto niiden pureskelu sekä mahdollisimman paksu jogurtti. KolmasKerta3

Yhteistyössä