Hakutulokset

  1. H

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Mielipiteitä :) rfsu herkkä kp 30/28 menossa. Kierrot heittelee. https://aijaa.com/cLCwqf
  2. H

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea plussista ❤️❤️❤️ Täällä taustalla pyörin ku on nää menkat runsaana päällä. Ei paljoa kerrottavaa tässä vaiheessa. Mistä löysitte fecitaksen alennuksen tälle kuulle? Pitäis se hyödyntää kyllä jos vaan näkisin sen jossain! :D
  3. H

    Toiveissa vauva 2021

    Kp 4/30 voi muokata listaan Kyllä nyt tulkitsen nää viimeset 4 päivää menkoiks, sen verran vuotaa tänään ja vatsassa kramppeja. Tuolloin 4 päivää sit vuoto muuttu tiputtelusta jonkunlaiseks vuodoks. Niin mennään tällä tää kierto.
  4. H

    Toiveissa vauva 2021

    Osaatteko sanoa kuinka hyvin rautainfuusio auttaa ferritiiniin? Mulla mitattu ferritiini vuos sitten ja sillon oli jotain 30-40 väliltä. Mun vatsa ei kestä syötä rautaa tabletteina yhtään, monia valmisteita kokeilla, ei vaan pysty. Jos mun ferritiini on tosi matala, tuskin saadaan hoitoja...
  5. H

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea plussista ihanat <3 Ollut hiljaiseloa pari päivää. Omat synttärit oli eilen, 36v nyt mittarissa, kääk. Ei tässä kauheen nuori raskautta toivova ole. Huomenna kuopus täyttää 3v, hänen juhlia järjestetty tässä pari päivää. Mä en nyt tiedä onko mulla menkat alkanu vai ei. Pientä veristä...
  6. H

    Toiveissa vauva 2021

    Mielenkiinnosta kokeilun raskaustestien one step 25 raskaustestiä. Antaapa neki selvän viivanpaikan. Luulin että vaan me 10 herkkyydet näyttää mitä sattuu. https://aijaa.com/ds1AIs
  7. H

    Toiveissa vauva 2021

    En oo tehnyt enää, seksiä ollut viimeks 15.8 niin eipä enää oo mahkuja raskaudella. Uskoisin etten oo vieläkään ovuloinu. Oon saattanu ovuloida viimeks vuonna 2016.
  8. H

    Toiveissa vauva 2021

    Kierto näköjään venyy ja paukkuu urakalla.. huoh
  9. H

    Toiveissa vauva 2021

    onnea <3
  10. H

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, hoidettu lääkkeillä vuodesta 2017. Ja juuri kävin tässä kuussa labrassa, oli arvot huonontunu vähän yli viitearvojen :( vaikka ollu jo 2v kunnossa aiemmin. Ferritiini mulla myös ollu matala kun katsottu vuos sitten. En tiedä mikä tilanne siinä on nyt. Näistä...
  11. H

    Toiveissa vauva 2021

    Kuinkahan usein siemenesteanalyysi otetaan, miehelle se tehty vuonna 2016. Pitääkö ottaa uusiks nyt jos hoitoihin mennään? kaikki tietty selvii siellä sitten, mutta hyvin utelias olen jo nyt asiasta :D Multakin otettiin sillon vaikka ja mitä testejä. Kunnallisella oltiin sillon, mutta hoitoihin...
  12. H

    Toiveissa vauva 2021

    Saanko kysyä miksi nyt vasta eka hoitokierto, ensikäynnistä on kuitenkin aikaa? :) oot saattanu kertoa sen jo aiemmin, mutta tätä tekstiä tulee siihen malliin etten millään pysy perässä kuka kirjoitti ja mitäkin *nolo*
  13. H

    Toiveissa vauva 2021

    Säästöjä meille ei pahemmin ole, mutta klinikat taitaa antaa jonkunlaisen osamaksu vaihtoehdonkin. Se olis meidän ainoa vaihtoehto tällä hetkellä. Tietäis vaan paljonko tuo kaikki alku voi maksaa, juurikin ensikäynti, lääkkeet ja ultrat. Kun ei tiedä tuleeko hyvä vaste lääkkeillä vai ei.
  14. H

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos!
  15. H

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea synttärisankarit :love: Itse täytän ens perjantaina 36v! Täällä hyvin ristiriitaiset fiilikset tästä koko yrityksestä. Kroppa ei selkeesti toimi vieläkään, eikä oo toiminut yli 2 vuoteen ollenkaan. En tiedä olenko ovuloinut edes kertaakaan koko aikana. Yksityiselle ei olis varaa lähteä...
  16. H

    Toiveissa vauva 2021

    Tervetuloa mukaan, toivotaan pikaista tärppiä ja jaksamista hoitoihin :)
  17. H

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea :love:
  18. H

    Toiveissa vauva 2021

    Itse vähän nyt taka-alalla odottamassa menkkoja. Vähän tihuttaa jo, jospa tänään olis kp 1 vihdoin. Se ois kyl tosi hyvä homma!
  19. H

    Toiveissa vauva 2021

    Näkyy ❤️
  20. H

    Toiveissa vauva 2021

    Niin ja mun dpot on mitä sattuu. Oon pohtinu ja miettiny oireista millon oisin voinu ovuloida. Viimenen tallettelu on tehty 15-16.8 välisenä yönä. Sen jälkeen ei oo tehty mitään koska 17 päivä oli loop hoito, eikä saa olla yhdynnässä 3 viikkoon. Tosta ja oireista laskettuna nyt vois olla dpo...

Yhteistyössä