Hakutulokset

  1. 4xmamma86

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Täällä Raskaus aika sujunut erittäin hyvin lukuun ottamatta sitä pahoinvointia ja Liitos kipuja viikosta 10 eteenpäin! :) Paitsi viikko sitten yö vuorossa alkoi ihanat kivut alapäässä sekä takapuolessa, oikeen mahtava paineen tunne ja kipu. juuri samanlainen mikä...
  2. 4xmamma86

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Täällä Raskaus aika sujunut hyvin! Ainoastaan ajoissa rv 10 alkaneet liitos kivut jatkuneet edelleen ja muutenkin vatsa jo hyvän kokoinen. Kaikki on niinkuin pitää ja Brunolla olen myös rakenne ultran lisäksi käynyt 4-D ultrassa jossa kaikki niinkuin pitääkin <3 Nyt vaan odotellaa pikkuista...
  3. 4xmamma86

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Voisin tulla mukaan sinne Facebook ryhmään jos mitenkään mahdollista, Mun nimi facebookissa Martina Keskikallio (Sude) Jos joku laittais pyyntöä!
  4. 4xmamma86

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Minä mielellään kirjoittelen täällä, et kiva jos joku muukin jäis tänne keskusteleen.. Viikon päästä Rakenne ultra :) Huomenna rv 20+0 Ihanaa puoli väli <3 Minä olen varannut myös 4D-ultraan ajan, pääsee pikkuista katsomaan ihan läheltä ja saa varmuuden kaikesta ja mitä sukupuolta vatsassa...
  5. 4xmamma86

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Kiitos tosiaan Elokuun ryhmä heljeni kokonaan, kaikki siirtyi Facebookkiin :) Itse mielummin juttelen täällä. Täällä Raskaus tosiaan sujunut hyvin lukuun ottamatta kauheaa pahoinvointia joka kesti tosi pitkään, on vieläkin ajoittaista. Palelin myös paljon ja vieläkin... Ihanat Liitos kivutkin...
  6. 4xmamma86

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    joo meillä sellainen suku joka valittaa ja sanoo oman mieli piteen hyvin selvästi ja pian aika kertoa Sukulaisille raskaudesta. Katsotaan mitä saan kuulla :)
  7. 4xmamma86

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Kiitos paljon (y) Kiva päästä keskusteleen tänne, vaikka en varmasti joka päivä ehdikkään, täällä kuitenkin paljon hommaa aina :) Joo eli meinasin tehdä tämän ilta tähden nyt kun tuo pienin vielä sen 2 v ja sitten olisi lapsi luku täynnä! Muut lapset tosiaan isompia ja heistä jo apuakin...
  8. 4xmamma86

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hei vaan kaikille :) Hei onks ok jos tuun tänne keskusteleen teidän joukkoon vaikka la aika mulla jo elokuussa :) Tuo Elokuun Ryhmä ihan hiljentynyt ei juttu enään luista siellä, tainnu kaikki siirtyä tuonne facebookkiin keskusteleen :) Tosiaan mulla La aika 4.8! Lapsia löytyy jo ennestään...
  9. 4xmamma86

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Heippa kaikille, ajattelin itsekkin kirjoittaa tänne! Tosiaan täällä jo neljä lasta löytyy talosta, ja viides tulossa :) Hyvin sujuu arki täällä ja hyvin oon jaksanut pyörittää arkea vaikka raskaudessa alussa oli kovaa pahoinvointia ja Kovia liitos kipuja ollut pitkin raskautta. Muuten raskaus...
  10. 4xmamma86

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Hei kaikille Elokuun odottajille, Onnea kaikille odotukseen. Olen Espoosta ja neljä lasta löytyy jo tästa taloudesta Pojat 11 v, 9 v & 2 v. Tyttö 7 vuotias. Nyt tulossa Viides lapsi perheeseen. Tänään rv 15+1 ja La aika 4.8 Jorvissa tarkoitus synnyttää. ekassa Ultrassa oli kaikki hyvin ja...
  11. 4xmamma86

    Hei olen neljän lapsen äiti Espoosta. Perheeseen on tulossa perheen lisäystä :)

    Hei olen neljän lapsen äiti Espoosta. Perheeseen on tulossa perheen lisäystä :)

Yhteistyössä