Hakutulokset

  1. H

    Tammikuiset 2021

    En oo kerenny kirjottelee ollenkaan tänne. Melko hässäkkää ollu kokoajan pienempien lasten kanssa ja työ ja koulu samalla hoitaa. Mulla ens viikolla ois varhaisultra, jännittää hirveesti. Tänään rv 5+5 , yököttää ja ei ruoka maistu
  2. H

    Tammikuiset 2021

    Varasin varhaisultraan ajan. Täällä ei ole pahanhintainenkaa 70e. Neuvolan varaan ens viikolla samalla kun nuorimmaiselle neuvola ajan varaan :)
  3. H

    Tammikuiset 2021

    Heippa! Täällä yksi plussannut. 1.1.2021 la näillä näkymin. Kaks lasta jo ennestää -17 ja -18. Muakin kiinnostais face ryhmä tosi paljon! :) Jätettii viime kierron jälkeen ehkäsy pois että saa tulla vauva jos on tullakseen ja heti tärppäs !
  4. H

    Joulukuiset 2018

    @mammaksii laitoin sulle viestiä :geek:
  5. H

    Joulukuiset 2018

    FB ryhmä täälläkin kiinnostaa. Meillä oli esikoisen kohdalla pienempi maaliskuisten ryhmä ja sieltä oon saanut ihania ystäviä ympäri suomea keiden kanssa myös tavataan sillon tällön :) Kahvia menee muutama kuppi päivässä .. Varmasti kahvin juonti loppuu jossain vaiheessa niinku viime...
  6. H

    Joulukuiset 2018

    @mammaksii vautsi sepäs sattui! Ollaan varmaan samassa maaliskuisten ryhmässä :) aatelin jos menis rv 7 käymään yksityisellä ultrassa. Jos nyt ei satu mitään ennen sitä, nimittäin ennen esikoista mulla oli keskenmeno että pieni pelko Nytkin. :(
  7. H

    Joulukuiset 2018

    Heippa, liityn myös tänne. Oon tuossa pohtinut kun esikoisen imetys on nyt käynyt kipeää että mikä ihme on..noh nippaili mahassa muutama päivä sitten niin onneksi kaapista löyty yks testi. Kaksi viivaa ilmestyi, pikkukakkonen on kyllä tervetullut.:love: Esikoinen syntyi 03/17 että juuri vuoden...
  8. H

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Huomenna ois neuvolaan soitto ja aattelin myös yksityiselle varata ajan alkuraskauden ultraan . Oon niin malttamaton että haluan tietää mitä sielä näkkyy :) oireita jos jonkin moista.. Tissikipu kammottava välistä, kauhia närästys, alkuviikosta luulin että mahatauti vaivaa mutta ei vissii...
  9. H

    Maaliskuun muruset 2017 <3

    Heippa, tällä kanssa yksi plussannu. Ennen kuukautisten alkua olin jo ihan varma raskautumisesta ja päätinki kokeilla ennen juhannuksen rientoja mitä testi näyttää, plussahan se tuli ! Varmistin vielä tänää ja selvä plussa ja ei kuukautisia näy . Laskettu aika laskurin mukaan 6.3.2017. Toivotaa...
  10. H

    Lokakuun lapsoset 2016

    Minut saapi poistaa odottajista. Valitettavasti raskaus meni kesken. No ens kerralla toivotaa ettö pikkuinen pysyis mukana. Tsemppiä muille odotukseen :love:
  11. H

    Lokakuun lapsoset 2016

    Täällä kans yks lähihoitaja vanhuspuolelta ilmottautuu . :) yöhoitajana toimin pääsääntösesti. Vielä ei ainakaan ole tehny tiukkaa ... Mutta sitä ootelessa ku salassa haluais tän asian pitää vielä
  12. H

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mulla kanssa oli paniikkia tuhrun takia.. 4 päivää kesti ja loppu siihen. Tais olla itellä valemenkat. Silti varasin varhaisultraan ajan. Se on parin viikon päästä. Nyt 5+3
  13. H

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mä aattelin ouluun varata varhaisultraan ajan.. Pientä huolta ilmassa ku välistä kun käy pissalla ja pyyhkii nii paperissa näkyy ruskehtavaa. Pelkään että tuulimunaraskaus :( kipuja ei kyllä ole lainkaan. Voihan se tieten olla että limakalvoista lähtösin.. Ai nii ja kauhia flunssa päällä. Nyt rv 5+1
  14. H

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mulla on mahakipuilua.. Öisin varsinki ku nousen sängystä nii hetken päästä alkaa kipuilee mutta se kestää vaan hetken ajan. Joku sano että ois repäisykipuja, voiko ne olla semmosia mulla ainaki. 4+6
  15. H

    Lokakuun lapsoset 2016

    Hei mulle muute saa lisätä perään OYS .. :)
  16. H

    Lokakuun lapsoset 2016

    Joo ja sehän kannattee ratsastaa nii pitkää ku kykenee ja uskaltaa :) ilmottelehan miten pitkään ratsastus jatkuu sulla. Mua vähä nyt säikäytti ja varsinki miestä ku vasta sain aikamoisen tällin jalkaan ku toinen heppa oli potkasemassa mun hevosta niin osuki minuun kahtee kertaab.. No arvaatte...
  17. H

    Lokakuun lapsoset 2016

    Itselläki jää tuo ratsastus kokonaan ja koulutan vaan mun varsaa tän ajan.. Selkäännouseminen vaan viivästyy jos sitte en raski jotain muuta laittaa sinne selkään. Tai sit vaan ootan ens talveen o_O
  18. H

    Lokakuun lapsoset 2016

    Väsymystä päivisin on aivan kauhiasti mutta yöt sitte valvon.. Onneksi toisaalta ku oon yötöissä pääsääntösesti (y) Nippailua mahassavarsinki yöllä. Inhottava tuntosta välillä.. Heti plussauksen jälkeen kuumekki nousi. :eek: Ainii määki haluan sitte faceryhmää ku sen aika on !
  19. H

    Kuukautisia ei näy, aina ollut ajallaan

    Kiitos Maicy ja tsemppiä sinullekkin jospa se plussa sieltä tulis vielä :love:.joo mulle plussa tuli tänä aamuna :) kyl sitä vaan heti arvas ku menkat ei alkanu kellontarkkuudella että nyt sitä ollaan plussan puolella :)
  20. H

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Minäki kuumeilijoista siirryn tänne. Elikkä tänä aamuna plussasin clearblue digitalilla. Toivotaan että kaikki menee hyvin :love: raskausoireita ollu joitai; kuukautiset jäi pois, alavatsa täyden oloinen ja tänään varsinki nippailua tuntunut, tissikipua, selkäsärkyä.. Onneks ei mitää kauhiampia...

Yhteistyössä