Hakutulokset

  1. V

    Syyskuiset 2019

    Vihdoin joulukuisen keskenmenon jälkeen uskallan kirjoitella. Sain rv9 3.12 km tuomion ja 3.1 sain haalean plussan. Laskettu aika olisi joskus 17.9. Meillä kaksi lasta joidenka la ajat oli 17.9 ja 17.10. Hirveä pahoinvointi koko ajan läsnä. Marraskuun raskaudessa ei ollut yhtään näin paha olo
  2. V

    Heinäkuiset 2019

    Eniten mietityttää juuri se suurin riski eri kehityshäiriöille alkuraskaudessa, vaikka ne sanoo että rokotteet on turvallisia, mutta sataprosenttisen varmaa tutkimus tietoa ei ole
  3. V

    Heinäkuiset 2019

    Mulla kanssa oli viime helmikuussa influenssa. Viikon joka päivä 40 asteen kuume ja järkyttävä olo. Töistä saisin vaikka heti piikin, mutta epäilyttää riskit ekalla kolmanneksella. Ajattelin ottaa neuvolasta rokotteen, kun eka käynti on 20.11.
  4. V

    Heinäkuiset 2019

    Kiva kun fb ryhmä on perustettu. Yritin laittaa viestin, mutta en tiedä osasinko (n):):ROFLMAO: Ihanaa että vihdoin tullut oireita, mutta olen sairaalassa töissä ja oksettaa heti kun astuu ovesta sisälle, väsyttää niin paljon että iltavuoro meni eilen koomassa ja tänään nukuin aamulla pommiin...
  5. V

    Heinäkuiset 2019

    Itse olen menossa varhaisultraan Helsingin Perhe-Arteen jossa ultra on 62€+ 17€ toimistomaksu. Ultra tosin on kätilön tekemä, mikä tekee hinnasta halvemman vrt.lääkäri ultraisi. Harmittaa kun Porvoon sairaalassa ei enää voi synnyttää, joten vaihtoehdot on HUS alueen sairaalat Hyvinkää...
  6. V

    Heinäkuiset 2019

    Olen 34.v kahden lapsen äiti Etelä Suomesta. Esikoinen syntynyt 9/14 ja kuopus 10/16. Esikoinen sai alkunsa kierrosta mikä alkoi 11.12 ja kuopus 11.1, joten lasketutajat oli 17.9 ja 17.10. Osasi kuopuksen kohdalla vähän ennakoida milloin tapahtuu mitäkin, nyt on ihan hakoteillä. Jännää kahden...
  7. V

    Heinäkuiset 2019

    Viime lauantaina sain tosi haalean haamun, joka on nyt tasaisesti tummentunut. Kierrot ennen raskautta olleet ihan mitä sattuu, mutta haamun ajan kohdasta voisi laskea että nyt olisi ehkä viikot 3+6.
  8. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mulle kätilö totesi ultrassa kun olin synnyttämässä että lapsi on 3.8-3.9kg, varmaan lähempänä 4kg. Lääkäri tuli katsomaan ja sanoi että ei missään nimessä niin iso vaan niin. 3.4-3.5kg. Oli lopulta 3525g. Että nähtävästi välillä lapsen koko riippuu ihan katsojasta.
  9. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mulle sokeirasitus oli yksi kamalimmista kokemuksista raskaana. Litkun juomisessa ei ollut mitään ongelmia, mutta se olotila mikä siitä seurasi oli jotain aivan kamalaa. Huimasi, oksetti, pyörrytti, korvissa soi, kamala kylmähiki puski joka paikasta päälle. Olin varma etten ikinä selviä elävänä...
  10. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Laita kotikiss@:lle viesti niin laittaa sulle feikki profiilin nimen
  11. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille :( Laittakaa Poro91 kanssa ryhmä pystyyn. Voin kanssa olla avuksi jos tarvitsee, mutta en uskalla yksin lähteä ryhmää perustamaan. Olisi niin paljon selkeämpi siellä keskustella.
  12. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Olin eilen kaverin luona kylässä. Aluksi tarjosi mm.vuohenjuustoa, jätin mitään sanomatta juustot syömättä. Sen jälkeen mentiin syömään sushia, joka on molempien lempiruokaa. Onneksi myyjä vaihtoehtoja suositellessa näytti heti vege lajitelma ja tartuin siihen tarjoukseen. Varmaan kaverin...
  13. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Ite olen testannut liuskoilla, kun maksavat lähikaupassa reilu 2€ 2kpl. Yksikään testi tulos ei ole jättänyt arvailun varaa, vaan olleet selkeitä plussia. Sen takia en ole viitsinyt käyttää rahaa digi testeihin. Tällä hetkellä lapsen kanssa kotona ollessa pitää aika tarkkaan katsoa mihin rahaa...
  14. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mulla oli pc:n testit ja niillä sain tosi vaalean viivan 5 päivää ennen menkkojen alkua. Seuraavana päivänä oli jo tummempi viiva. Kyllä mä luottaisin digin tulokseen.
  15. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Tossa mun viivoja. 6.2-10.2 välillä tummu tosi paljon.http://aijaa.com/vxDe95
  16. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mulla on suomalainen appsi odotukseni ja englannin kielinen olen raskaana
  17. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    :geek: :(
  18. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mulla oli esikoisen raskaus tosi vähä oireinen. Jos ei olisi ollut mahaa, niin en olisi edes tiennyt olevani raskaana. Alussa oli kovaa väsymystä, mutta opiskelu päivät oli pitkiä (klo.8-19.30) että saattoi johtua myös siitä. Pahoinvointia ei ollut ollenkaan, oksensin vasta synnyttäessä...
  19. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mä rakastan aurajuustoa. Onneksi listeria bakteeri kuolee kuumentaesssa ja voin laittaa auraa vapaasti ruokien sekaan, kunhan ei tule sellaisena syötyä. Onneksi joulu meni jo niin ei tarvitse jättää graavilohta syömättä.
  20. V

    Lokakuun lapsoset 2016

    Joo perus metukka on juuri tuollaista lihaa ja kiellettyjen listalla!

Yhteistyössä