Hakutulokset

  1. V

    Helmikuun helmet 2017

    Huh huh hellettä! Terveiset siis Kreetalta pitkästä aikaa. Täällä on ollut todella kuuma ja minulta puhti poissa. Onneksi perhe Suomesta on käymässä ja tuo piristystä mun arkeen! Hulinaa on siis nyt riittänyt veljen lasten ja oman tättähäärän kanssa touhutessa. Sen takia en ole ehtinut edes...
  2. V

    Helmikuun helmet 2017

    Heippa kaikille! En ollut saanut ilmoituksia sähköpostiin ketjuun tulleista vastauksista ja yllätyin iloisesti, kun oli tullut niin paljon kuulumisia! Boomkaa: Tervetuloa "takaisin"! Ja osanotto myös. :( Onneksi on tosiaan teillä lapsia liuta, joilta saa energiaa ja voimia! (Mutta surutyölle...
  3. V

    Helmikuun helmet 2017

    Hyvää iltaa Kreetalta! Mites kaikilla on viikko sujunut? Meidän typy täytti pari päivää sitten 4kk ja tänään käytiin lääkärillä tsekkaamassa, että kaikki on kunnossa. Pituutta on nyt 62 cm ja painoa 5660 gr eli ihan hyvää tahtia on tyttö kasvanut. Meillä mennään osittaisimetyksellä eli...
  4. V

    Helmikuun helmet 2017

    Heippa ja hyvää maanantaita! Olin just tulemassa tänne huhuilemaan kaikkien kuulumisia kun haasu ja Mukla olivatkin ehtineet jo käydä päivittämässä. Aika mahtavia yöunia haasun pieni vetelee! Viime viikolla yhtenä yönä meidän tyttö vetäs 8 h, mutta heräilin itse parin tunnin välein. :D Näyttää...
  5. V

    Helmikuun helmet 2017

    Hyvää maanantaihuomenta! Täällä viikko valkenee pilvisenä, mutta viikonloppuna oli jo hellettä ja käytiin jopa rannalla. Itse en uskaltanut vielä uimaan, kun olen vähän vilukissa... Ja varmaan tissitkin olisivat olleet vastahakoisia pulahtamaan vielä aika viileään veteen! Elliina83 me tosiaan...
  6. V

    Helmikuun helmet 2017

    Tervetuloa Elliina83 mukaan ja onnea kaksospojista! <3 Täällä Kreikassa ei seurailla kovin paljon "käyriä" eli en tiedä missä mennään, hehe. Meidän tytön 3 kk-lääkärissä pituutta oli 59 cm ja painoa 5035 gr. Painoa oli tullut 23 gr päivässä edellisestä visiitistä. Kuulemma ihan ok. :D Meillä...
  7. V

    Helmikuun helmet 2017

    Kiva kuulla Lilli84:n kuulumisia pitkästä aikaa! Ja mukavaa, että teillä menee tytön kanssa noin hyvin. :) Ja hurjaa, että täällä jotkut lähtee jo "soseilemaan". Meidän tyttö täytti eilen kolme kuukautta ja viime torstaina käytiin lääkärissä. Painoa on nyt 5 kg, jee! Painoa oli tullut n. 20 g...
  8. V

    Helmikuun helmet 2017

    Hyvää toukokuuta ja vappupäivää! Boomkaa kiva kuulla, että ristiäiset meni hyvin ja vauva käyttäytyi hyvin. :) Ja mukavaa munkinpaistoa sinne tänään! Vuohenkello: Hyvä, että mainitsit tuon perunan. Meillä ei kotona syödä paljon pottua mutta eilen oltiin appivanhemmilla lounaalla ja tarjolla...
  9. V

    Helmikuun helmet 2017

    Hyvää vappuviikonloppua Suomeen! Täällä sitä ei juhlita, mitä nyt joitain mielenosoituksia saattaa olla maanantaina... Boomkaa onkin valinnut hyvän ristiäispäivän. :D Jatkuuko bileet sitten virallisen toimituksen jälkeen? Oliko vaikeaa päättää nimi? Vuohenkello en nyt ihan äkkiseltään tiedä...
  10. V

    Helmikuun helmet 2017

    Maanantai-heit Kreetalta! Meidän loma Suomessa meni aika pitkälti itkiessä ja huutaessa... "Syytän" rota-rokotetta, jonka pieni sai heti reissun alussa. Nyt rokotteesta on jo 2 viikkoa mutta oireet jatkuvat. Pieni suostuu nukahtamaan vain syliin, kramppaa ja itkee lohduttomasti tuntikaupalla...
  11. V

    Helmikuun helmet 2017

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Täällä oli yhdeksännen viikon tiheät imut enkä paljon muuta ole ehtinyt kuin syöttää ja röyhtäyttää. Ollaan nyt oltu reilu viikko Suomessa ja lentomatka meni tosi hyvin. Tyttö söi nousun ja laskun aikana ja nukkui väliajan. Mikä helpotus! Ja ihanaa, kun korviinkaan...
  12. V

    Helmikuun helmet 2017

    Hei ja hyvää torstaita Kreetalta! Täällä on mummi Suomesta kylässä ja on ollut ihanaa, kun joku on auttamassa miehen tehdessä aika pitkiä työpäiviä. Tullaan sitten ensi viikolla vauvan kanssa Suomeen ja alkaa vähän jännittää tuo lentomatka! Onneksi nyt päästään jo suoralla lennolla ja toivon...
  13. V

    Helmikuun helmet 2017

    Siis ihan lyhyesti vaan RESPECT teille suurperheiden äideille, ainakin Mukla ja Boomkaa! Mä varmaan tarvisin pari au pairia avuksi, jos lapsia olisi enemmän kuin tämä yksi pirpana. :D
  14. V

    Helmikuun helmet 2017

    Sunnuntaiehtoota kaikille! Mukla mä oon asunut Kreetalla nyt 3,5 vuotta ja muutin, yllätys yllätys, rakkauden perässä. Jonkin aikaa pohdittiin kumpaan maahan asetutaan, mutta sitten päädyttiin tänne "helppouden" takia. Ts. mulla oli helppo löytää töitä täältä ja se oli alkuun tärkeää. Nyt...
  15. V

    Helmikuun helmet 2017

    Kiitos kaikille päivärytmiraporteista! Aika samoilla spekseillä mennään täälläkin, mutta meillä ei ole isompia lapsia eli nyt voin täysin keskittyä tuohon pikku peikkotyttöön. Mulla on ollut vähän vaikeata tottua arkeen, jossa en saa vapaasti tehdä mitä haluan. Tokihan tämä kaikki oli tiedossa...
  16. V

    Helmikuun helmet 2017

    Kiitos Boomkaa taas aktiivisuudesta ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Täällä on menossa second breakfast. Kun mä oon tällainen noviisi-äiti niin mua kiinnostaa paljon miten teidän muiden päivät menee, siis ihan että mitä kaikkea teette ja mihin aikaan. Rytmiähän ei kai näin alussa voi olla...
  17. V

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Jadalialle onnea ja ihania ekoja päiviä kotona! <3 Me käytiin tänään lastenlääkärillä (täällä ei ole neuvolaa) ja meidän pieni rääpäle oli saanut kahdessa viikossa 400 gr painoa ja 3 cm pituutta! Oon kyllä huomannut, että ruoka on maistunut. Varsinkin viime päivinä on tuntunut, että iltasyötöt...
  18. V

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Huomenia! Öistä: Meillä menee vaihtelevasti kahdella tai kolmella heräämisellä ja syötöllä. Ekat kolme viikkoa tyttö oli varsinainen yöeläjä, nyt alkaa helpottaa. Nyt muutama viime yö on mennyt mukavasti niin, että tehdään yksi syöttö klo 22 ja sitten onkin riittänyt yksi herääminen 02-03 ennen...
  19. V

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Marialle tsemppiä tähän päivään! Kantoliinasta: Meillä on sekä trikoinen "lakana" että Manduca, mutta ei olla vielä päästy alkuun niiden kanssa. Harjoittelin trikoisen liinan sitomista (Mukla täällä hyviä ohjeita! http://kantoliinayhdistys.fi/kantaminen/sidontaohjeita ) mutta heti kun yritin...
  20. V

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Ihanaa makoilua ja paljon onnea! <3

Yhteistyössä