Hakutulokset

  1. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tupsuli, mä kävin tuossa jo kerran puhumassa maksulliselle yksityiselle psykoterapeutille, täytyisi varmaan vielä jatkaa käyntejä. Jotenkin yritän vaan näköjään mielummin unohtaa kaiken kuin kaivella ja puhua. Meille tehtiin ensin 2 ivf:ää, joista tuli vain pari kypsää munasolua, niistä...
  2. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tervehdys pitkästä aikaa. Mulla on nähtävästi joku surutyön masokistivaihe menossa, kun olen taas pari kertaa hakeutunut lukemaan teidän juttuja ja vaklannut varsinkin Tupsulin ja Hullabullan vaiheita, teillä kun molemmilla on vastaavalla tavalla toivottu kakkonen tulossa ja Tupsulin kanssa...
  3. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Nenna ja Siida, pahoittelut menetyksistänne. <3 En ole käynyt täällä enää kurkkimassa, kun pelkään niin kovin törmääväni vauvauutisiin, tänään kuitenkin rohkaistuin ja selasin ihan silmäillen vikojen sivujen uutiset. Olen tosi pahoillani puolestanne. Omia kuulumisia sen verran, että...
  4. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pääsin just heräämöstä osastolle ja tulin toivottamaan teille kaikille hyvää elämää ja onnea niille, joiden hoidot vielä jatkuu. Häippäsen keskustelusta ja taustalta ennen kun alkaa niitä sydämeen sattuvia vauvauutisia tulla. Kohtu on nyt (ainakin toivottavasti) tyhjä, seuraavaksi alkaa...
  5. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    En saanut, huomenna kaavitaan... :sick:
  6. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Siida, kirjoitin kuulumiset tossa just sua ennen.
  7. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ei etene mun keskenmeno. Kävin Kättärillä ultrassa, kohtu on yhä täynnä tavaraa. Ei yllätä, kun pisaraakaan aiempaa enempää ei ole tullut ulos. Huomenna uusi ultra ja maanantaina kaavinta. :( Ja voi perrrjantai, että tuntui lähtiessä pahalta, kun pihalla tuli joku 2v. isoveli ja hymyilevä isä...
  8. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tota luomutyyppien hoitoa mäkin mietin, mutta aika tiukasti sanoivat puhelimessa, että ensisijainen hoitopaikka on oma klinikka ja vain lähetteellä ottavat tuonne. Lähetekäytännöstä en sitten taas tiedä, tarkoittaako se yhä jotain paperilla siirtyvää, jossa voi mennä useita (arki)päiviä, että...
  9. T

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    7+2 ja ultrassa näkyi keskeytynyt keskenmeno. Cytotecit käsilaukussa. Tämä oli tässä, meille ei tule ikinä toista lasta. Poistin kaikki onnelliset raskausviestini, en halua ikinä missään törmätä niihin. Hyvää jatkoa teille muille.

Yhteistyössä