Hakutulokset

  1. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Terve! En ole juurikaan tänne raskausaikana kirjoitellut, mutta lueskellut kylläkin ja ajattelin vain tulla pyörähtämään jos vielä viime vuoden kuumeilijoita täällä kirjoittelee. Kuumeilin viime maaliskuussa enkeliraskauden (myöhäinen gen. keskeytys) jälkeen tuolla Keskenmenon jälkeen...
  2. S

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ninnananna, älä vaivu epätoivoon. Nuo riskiluvut antavat herkästi positiivisen tuloksen ja suurimmalla osalla vauvoista on kuitenkin asiat mallillaan. Itsellä takana keskeytys kromosomipoikkeamien vuoksi ja silloin riskiluku oli 1:4. Myös uudessa raskaudessa seulat hälytti ja sain luvuksi 1:96 -...
  3. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Terve! Meikä hukkasi salasanat sun muut niin en ole päässyt kirjoittelemaan. Mutta apua naiset! Täällähän on ollut kunnon plussa-aalto! Hirmuisesti onnea kaikille ja peukut pystyyn että kaikki menee hyvin! :love::love: Omista kuulumisista vaan sen verran, että nyt ollaan rv21 ja sydänultrat ja...
  4. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Vauveli vanhalle! Mitä ihmettä? :love: Heti kun pidän taukoa palstailusta niin porukka alkaa plussata. Onnittelut! Nyt sormet ja varpaat ristiin että kaikki menee hyvin. (y) Tyyppisen tilanne pisti surettamaan. Paljon voimia sinne. Suru on varmasti valtava. Suru kaikessa rauhassa ja pidä...
  5. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Hantalle tsemppiä. On kyllä ihan arsesta joutua uuteen kiertoon. :mad: Uutta matka vaan koukkuun! Ehkä sun keho ottaa aikansa jotta se pystyy valmistamaan supermunasolun joka on sitten se voittaja! Minttumar, mulla ne viivat vahvistuvat aika hitaasti kunnes oviksen kohdalla tosiaan pomppaavat...
  6. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Iiks! Onnea Bettinah! Oli jo aikakin. :) Mä arvelin eilen että sun randomi salmiakkihimo voisi merkitä plussaa. :love:
  7. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Peukut pystyyn huomiseen testaukseen! (y):love:
  8. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Terve tyypit! Tulin vaan pikaisesti tervehtimään kun en ole vähään aikaan ehtinyt tänne. :) Hirmuisesti onnitteluja plussanneille! Täällähän oli suorastaan plussa-aalto. :D Jutskalle myös tsemppiä ja jaksamisia.<3
  9. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    No näinhän se olikin, että jos viikolla 8 on näkynyt sykkeet sun muut, niin se riski alkaa olla jo mukavan pieni. Mutta eihän näistä tosiaan tiedä. Mun äidillä meni aikoinaan kesken viikolla 14 ja kaverin äidillä viikolla 26, että kyllähän näitäkin valitettavasti sattuu. :( Mutta kannattaa pitää...
  10. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    En kovin hyvin. :mad: Mulla menee päivät ja yöt raskautta miettiessä ja painajaiset ovat virallisesti alkaneet. Asiaa ei helpota että vieläkin tutkitaan kromosomeja eikä kukaan oikein ole pystynyt sanomaan että onko edellisen raskauden sikiöpoikkeamat periytyviä vai ei. Np-ultra on 22.6. ja...
  11. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Nyt tosiaan plussa-aalto tänne! :D Sitten voitaisiin perustaa oma ketju odottajiin. (y)
  12. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Iiks piinamiina! :love::love::love::love::love: Hirmuisesti onnea! Ihan selkeä plussahan siellä. :X3: Ehkä sä alitajuisesti tiesit kun kävit ostaa niitä vauvanvaatteita? Kylläpäs tuli hyvä mieli. :love:
  13. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Älä piinamiina hulluja puhu. Kaikki aivan varmasti seuraa oireita edes vähän. :LOL: Mä olen muuten myös viime raskautta kuumeillessa lukenut sen oireketjun ja keksin tietty itselleni vaikka mitä oireita. :ROFLMAO: Mutta mielenkiintoista luettavaa! Mulla taisi silloin olla kp31? Siinäkin olisi...
  14. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Hantta, no höh. Ihan hanurista tuollainen. :mad: Olin ihan varma että sulla kävi tärppi, kun yleensä nuo vähän epätavallisemmat oireet tuntuvat viittaavan plussaan (eikä välttämättä se perus pahoinvointi tai tissikivut). Olikohan sulla joku kiinnittymisyritys menossa? Ihan varmasti seuraavassa...
  15. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Voi Tintt@r@, olen todella pahoillani. Ihan itsellekin tuli surku. :( Tosi paljon voimia teille! Nämä raskaujutut on kyllä niin arvaamattomia että niitä huonoja uutisia voi tulla milloin vain. En ihmettele jos ette enää jaksa uutta yritystä. Me käytiin samaa keskustelua miehen kanssa tänään että...
  16. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Piinamiinalle tsemppiä! Hoidoista on sentään vain hyötyä ja onnistumisprosentti nousee! Eiköhän teitäkin kohta lykästä ja sitten se rahanmeno ei varmasti tunnu missään. :X3:
  17. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Mä täällä hiljaa ounastelin Hantalle plussaa. Toivotaan että vahvistuu! :)
  18. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Mä tein niillä one stepeillä eli just noilla halpisliuskoilla. Ja ne oli olevinaan extraherkkiä. Että älä heitä kirvestä kaivoon. :)
  19. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Haaveilija, voihan se siitä vielä iloksi muuttua. Mulla näkyi haamu 10dpo mut seuraavana päivänä ei mitään. Sit odotin pari päivää ja plussasin, joten voihan olla että parin päivän päästä näkyy? :)
  20. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Misulle hyvää mökkireissus! Ehkä noi levottomat unet enteilee jotain? :) Hantta, minulla on kaksi kertaa ennen plussaa pistänyt kylkeen ja olkapäähän. Sattumaa?? :D

Yhteistyössä