Hakutulokset

  1. S

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Moikka taas! Kyllä huomaa, että keskiraskaus on ohi. Liitoskivut on alkaneet, ei tosin onneksi niin pahana ainakaan vielä kuin esikoisen aikaan, mutta silti, ylösnousut on jo aika vaikeita ja kipuja on jos liikkuu enemmän päivän aikaan. No, kuuluu asiaan... Jospa ei mene pahaks, kauheet oli...
  2. S

    Marraskuun Mussukat ♡ *Heinäkuussa

    Täällä on kovasti seurattu taustalla, mitä teille kuuluu, mut itse mä oon ollut aika tosi väsy ja kirjoittelu on melkein jäänyt. Yritän vähän pitää korkeampaa profiilia jatkossa :) Täällä rakenneultra meni mukavasti, iso pojan pötkylä siellä viuhtoi menemään <3 Tai ainakin kätilö arvioi pojaksi...
  3. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Ihan ensimmäiseksi tsemppiä sinne oireiden kanssa, kuulostaa hurjalta osalla pahoinvointi! Täällä se on vähän helpottanu, kun vaihdoin rautaa sisältävän vitamiinin toiseen. Silti tolkuton väsymys on koko ajan, ja muistaa syödä väkisin parin tunnin välein, niin olo pysyy jotenkin hanskassa...
  4. S

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Hei, jos nyt uskaltautuisin kirjoittaa. .. :) Täällä tein positiivisen testin viime lauantaina, mutta oikea testipäivä olisi ollut eilen. Kun vielä näytti plussaa, niin ehkä sitten uskaltaa liittyy seuraan! :) Meillä on yks 2v tyttö ja tästä toivotaan kovasti pikku sisarusta hänelle. Oireita...
  5. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos :) icsi mamako :)
  6. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huomenta:) Käyn kertoilemassa täällä uutiset, vaikken osannutkaan ujuttautua kunnolla teidän keskusteluun. Mulla on siis vasta huomenna pp14 ja testipäivä ja kantti kesti odottaa pp10 asti (lauantai) ja plussasin herkällä testillä. Epäusko valtasi uudestaan ja tein äsken apteekin oman testin...
  7. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Plääh! Miten kolmessa vuodessa unohtaa nämä kaikki...! voiko se siirto jo itsessään tehdä jotain oireita, laittaa elimistön rullaamaan, vaikka ei se / ne olis vielä voineet kiinnittyä...? Kohtu on nippaillu ja jomotellu jo eilisestä, ennen kuin siis ensimmäistäkään lugea olin laittanut. Ja...
  8. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    No moi, saako liittyy seuraan? Täällä kirjoittaa yks passaaja, tänään tehtiin kahden alkion siirto luonnolliseen kiertoon. Yks olis siirretty yksinään mutta se ei selvinnyt sulatuksesta ja niinpä kyytiin pääsi kaksi murupuppelia... :) Oon kyllä ihan yhtä jännitystä nyt koko nainen. . . Taustaa...

Yhteistyössä