Hakutulokset

  1. Almandiini75

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Luin tuota listaa jo syntyneistä...siellä oli nimimerkki Järkyttynyt jonka poika oli kuollut :cry: Tietääkö joku mitä oli tapahtunut? :( Ihan kauhean surullista. Otan osaa! Pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille myös. Sitä aina toivoo niin että kaikki menisi hyvin kaikilla. Elämään mahtuu...
  2. Almandiini75

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moikka Truuly :) Minäkin tulin tänne kurkistamaan, muistin tosiaan että olenhan minä tähänkin ketjuun ilmoittautunut. Marraskuisissa en oo jaksanut enää kirjoittaa, täällä Kaksplussalla siis. Kun ne samat asiat tulis sitten esiin siellä Facebook-ryhmässäkin:D Tosiaan tänne voisin sen verran nyt...
  3. Almandiini75

    Kokemuksia vähänkäytetty.fi nettikirppiksestä

    Joo olen huomannut saman! :(
  4. Almandiini75

    Kokemuksia vähänkäytetty.fi nettikirppiksestä

    http://emmy.fi/myyjalinkki/2305 No mä päätin kokeilla sitä Emmyä kun löysin muutaman sinne soveltuvan vaatteen. Huonosti vaan menee sielläkin kaupaksi. Vähänkäytetyllä on mennyt paremmin tähän mennessä, kun hinnat saa laittaa itse, ja muitakin vaatemerkkejä. Emmy on aika tarkka merkeistä.
  5. Almandiini75

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Hei miamar1! Mulla oli esikoista odottaessa juuri vastaava kokemus, silloin oli vähän yli 8 viikkoa täynnä. Olin juuri käynyt edellisenä päivänä yksityisellä varhaisultrassa, kun sain kaksi ensimmäistä lapsettomuushoitojen avulla. Järkytys oli siis melkoinen ja oltiin silloin vielä...
  6. Almandiini75

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Voi olen pahoillani ikävistä ultrakuulumisista :cry: Toivon kovasti jaksamista ja kaikkea hyvää jatkossa teille ja perheillenne! Truuly, minullakin on ollut eriasteisia masennuskausia koko elämäni. Kärsin masennuksesta ensimmäisen kerran jo lapsena. Viimeksi synnytyksen jälkeinen masennus oli...
  7. Almandiini75

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Voi Onni eikä... :cry: Ihan kauhean kamalan surullisia uutisia. Otan osaa ja toivon kovasti jaksamista surun keskelle.
  8. Almandiini75

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea vauvan syntymän johdosta Ollakovai...:love: Kovasti voimia Onnille epätietoiseen tilanteeseen, toivotaan että kaikki kääntyy hyväksi vielä! ON: Nt-ultrassa käyty ja siellä oli kaikki oikein hyvin. Pikkuinen vilkutteli siellä ja saatiin hauska ultrakuva. Pahoinvointia ja oksentelua on...
  9. Almandiini75

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Tervehdys ja onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :love: Katsoin neuvolakorteista että sen mun yhden lapsen niskaturvotus todettiin viikoilla 12+4 että kyllä se voi vielä silloinkin näkyä jos on näkyäkseen. Jälkeenpäin olen pähkäillyt mikä lienee sen aiheutti, mutta istukkabiopsiasta meni...
  10. Almandiini75

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mä oon itseasiassa kanssa miettinyt sitä, että sikiön niskaturvotus saattaa tosiaan eri viikoilla vaihdella. Ja että miten se sitten mahtaa vaikuttaa tuloksiin...toisaalta yhdellä mun lapsista oli niskaturvotusta 2,7 ja sain suoraan lähetteen istukkabiopsiaan. Ihan terve lapsi oli kuitenkin :)...
  11. Almandiini75

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Olen kuunnellut sydänääniä dopplerilla säännöllisesti. Ekan kerran sain hetkeksi kuulumaan viikoilla 8+4.. nyt onnistun löytää sydänäänet joka päivä vaikka tää Papunen kyllä on kova vaihtamaan paikkaa tuolla masussa :D Mitä tulee Facebookissa kertomiseen niin tällä kertaa mä en kehtaa...:cry...
  12. Almandiini75

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Huomenna poksuu jo rv 11 ja nt- ultra-aika tuli tänään postissa. Se on vasta 4.5. että kaksi viikkoa pitää jaksaa odottaa. Onneksi pahoinvointi tuntuu alkaneen helpottaa.
  13. Almandiini75

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mäkin oon ihan tosi yllättynyt että sukupuolen voi nähdä näin aikaisin:eek: Mä luulin että nähtävissä on ne samanlaiset viivamaiset aiheet, joista sitten vähän myöhemmillä viikoilla kehittyy ulkoisesti tunnistettavissa joko pippeli tai klitoris.
  14. Almandiini75

    Loppuraskaus yhtä helvettiä

    Toivottavasti saat puhuttua nämä asiat siellä äippäpolilla! Onhan sinulla tosi paljon huolta ja vaivaa sekä kipuja. Sikiön kehitys on normaalioloissa sellainen, että se menee suunnilleen samaa vauhtia hedelmöityksestä lähtien. Eli jos alkuraskauden ultrassa sikiö on ollut tietyn kokoinen ja...
  15. Almandiini75

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Se istukan irtoaminen käynnistää uudelleen maidontuotannon jolloin ternimaitoakin tulee vauvan tarpeisiin. En minäkään muuten olisi huolestunut lisämaidosta, mutta meidän taaperolla se löi vatsan aivan tukkoon syntymän jälkeen. Luulin että antavat äidinmaitoa sairaalassa mutta olivatkin antaneet...
  16. Almandiini75

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Mua ei oikeestaan nyt huvita eikä innosta mikään. Kaksi vanhinta lasta oli kotona käymässä viikonlopun ja aika rankkaa oli kun piti teeskennellä pirteää ja hyvinvoivaa. En edes tiedä miten kykenin siihen:rolleyes: Nyt olen oksentanut senkin edestä ja veto on aivan poissa. Olen myös erittäin...
  17. Almandiini75

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Mä joskus luin aiemmin täältä ketjusta, että jotkut ovat yrittäneet lypsää maitoa ennen synnytystä jotta maidon nousu nopeutuisi ja vauvan sokeriarvoja voisi turvata imettämällä sairaalassa ettei tarvisi antaa lisämaitoa.No, mulla todennäköisesti tulee taas radi ja vauvakin joutuu...
  18. Almandiini75

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Mulla taas on munasarjat vasta herännyt päälle 30 vuotiaana toimimaan luomusti:D Sitä ennen raskauduin hoitojen avulla ja nämä muut ovat olleet luomuylläreitä. :LOL:
  19. Almandiini75

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Pioni85: Voitko kuvitella....soitin oikein neuvolan keskitettyyn ajanvaraukseen ja selostin tilanteeni. Pyysin, voisiko terveydenhoitaja konsultoida neuvolalääkäriä asiasta, mutta konsultointiajat menevät kahden viikon päähän:eek: Th oli sitä mieltä että antibioottikuuri olisi paikallaan, koska...
  20. Almandiini75

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika Tyydeli................(42) ...... 2... 24.04.2016 (tyttö) Ollakovai........... (41) ...... 4..... 27.04.2016 (tyttö) Zenmama............(40) .... 5 ...... 14.05.2016 Mileena-74...........(41) .... 3 .....20.05.2016 (poika)...

Yhteistyössä