Hakutulokset

  1. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Me ei edes pidetty nimiäisiä, päätettiin nimi ja ilmoitettiin se lähimmille. :D ihanan helppoa. Täällä kans pulautellaan ja hikotellaan paljon, syytän ainakin pulauttelusta suihkutissejäni.. :|kamalasti menee myös ilmaa vauvan massuun kun niin kiireellä pitää pienen niellä.
  2. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Heippa! Miten on vauvojen kanssa lähtenyt sujumaan? Riittääkö maito? Miten on vauvan kasvu lähtenyt käyntiin? täällä alkaa vihdoin arki rullaamaan esikoisen kanssa kun alkaa tulla rutiineja ja nukkuakin saa yleensä yöllä, viime yönä vauva heräsi kolmen tunnin välein syömään. :) maitokin riittää...
  3. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Vauva syntyi vihdoin ja viimein torstaina päivällä. Supistelut jatkuivat 10 min välein aina öisin, avasivat paikkoja, vasta salissa tihenivät säännöllisiksi alle 10 min supistuksiksi. Oli kyllä pitkä ja kivinen tie eikä väsymyksen vuoksi helppo synnytyskään. Osastolla olokin venyy kun vauvalla...
  4. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Onnea nessulle! Ihana lukea, että vauvoja alkaa syntyä. Vaikka täytyy myöntää, että myös ärsyttää lukea kertomuksia nopeista synnytyksistä! Mulla on perjantai-illasta asti supistellut koko ajan kipeytyen, paikat auenneet vasta hieman ja voi kuvitella mitä jatkuvat säännölliset sekä...
  5. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    No turhauttavaa tietenkin tuokin. :D
  6. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Voi että turhauttaa! Kaikenlaista vuotoa on ja supistelutkin alko jo aamuyöstä olla säännöllisiä ja melko kipeitä, vaan sitten hiipuivat.. Aaaargh! :|
  7. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Tänään on tullu aamusta asti rusehtavaa vuotoa, onko teillä, jotka olette aiemmin synnyttäneet, ollut tällaista oiretta ennen synnytystä? En oo synnärille soitellu, kun vauva liikkuu normaalisti enkä usko tulehdukseenkaan kun ei haise millekään.
  8. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Täällä kans jo ootan et pääsis synnyttämään.. Vaikka se kipu jännittääkin niin tuntuu että kun vaan sais pois alta sen! :D limatulppa bongattu tänä aamuna, supistelee aina välillä ja suoli on alkanu tyhjentyä selvästi, jospa tämä tästä..
  9. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Paljon onnea hanri! ❤
  10. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Toisaalta toivoo, että vauva syntyisi pian, että vaivat helpottaisi. Toisaalta taas toivoo, ettei syntyisi niin saataisi vielä hetki olla kahdestaan. :D kiva kuulla, että jo aiemmin synnyttänyttäkin jännittää! :D eilisilta oli itselläkin jotenkin vaikea, tosi levoton olo ja supisteli, vaikkei...
  11. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Moikka pitkästä aikaa! Tutulta kuulostaa monen vaivat, selkäkipua, hengitysvaikeuksia, menkkakipua, lista on loputon :D kivut yltyy koko ajan, epäilen että ei mene enää kauan synnytykseen.. Saahan sitä epäillä! :D synnytyski on alkanu vähän jännittämään.. Lähinnä ne kivut kun en tiedä...
  12. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Moikka! :) täällä ollaan nyt sitten saikulla äitiysloman alkuun asti ennenaikaisten supistusten takia. Oon ollu kaks päivää kotona ja pää hajoaa.. Käyn vielä jotenkin ylikierroksilla, kun on ollu aiemmin pakko jaksaa. Jospa sitä kohta tajuais, että nyt saa hellittää ja ottaa rennosti aina kun...
  13. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Moikka! :) Ninski84, mulle ainakin neuvolassa varattiin lääkäriaika, kun tulee jo kipeitä supistuksia ja olen tosi väsynyt. Ei tarvinnut muuta kautta lähteä aikoja varailemaan. Eli tosiaan, keskiviikkona tulee tuomio, jäänkö jo sairaslomalle. Olisi kyllä helpotus. Liikkuminen alkaa olla vaikeaa...
  14. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Aaaaargh, millasia vaunuja teillä on? Entä kumman puolesta liputatte, kovan vai pehmeän kopan? Miks vaunujaki täytyy olla nuin kauheesti..
  15. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Ohoh! Onpas monella vaikeaa painon nousun ja kropan muuttumisen kanssa! Valitettavaa, mutta jollain tavalla myös lohdullista, en olekaan ainut ja ehkä se onkin ihan normaalia tuntea näin.. :) vaivoja alkaa kyllä olla niin, että töissäkin on väläytelty pitemmän sairasloman pitämistä ennen...
  16. E

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Mulla painoa kans tullu jo vähän yli 10 kg :/ ahistaa kattoa itseään peilistä, ottaa mielen päälle ja oonki itkeskelly paljon. Normaalipainoinen olin lähtiessä. Mies kyllä yrittää sanoa ettei niistä kiloista kannata välittää kun niitä kuuluukin tulla kun on raskaana, mutta se on tuo ihmismieli...
  17. E

    Marraskuun Mussukat ♡ *Heinäkuussa

    Vastaan vaan pikaiseen nuihin kramppeihin, että oletko kokeillut magnesiumia? itselläni ollut vaivana levottomat jalat ja magnesium on hieman auttanut.
  18. E

    Marraskuun Mussukat ♡ *Heinäkuussa

    Ei ole sitä ihanaa keskiraskauden aikaa näkynyt täälläkään. Jatkuvasti tulee lisää vaivoja. :( uusimpana ihon kova kuivuminen ja kutina, varsinkin kainaloista ja mahan sivuilta! Liekkö supistuksetkin alkaneet, touhukkaina päivinä mahaan käy ja tuntuu hyvin epämiellyttävältä ja maha muuttuu...
  19. E

    Marraskuun Mussukat ♡ *Heinäkuussa

    Minullakin on jonkun verran "kuukautiskipuja", ehkä varsinkin juuri raskaan työpäivän jälkeen. Onko sinulla Emla mahdollista jakaa hieman työtehtäviä niin ettet joudu kaikkein raskaimpia tekemään/nostelemaan? Itse olen tehnyt niin ja olo on kyllä helpottanut! Se on vain ehkä mielelle...
  20. E

    Marraskuun Mussukat ♡ *Heinäkuussa

    Moikka! :) mites ihmisillä menee? Se ois puoliväli meillä menossa, hurjaa miten nopeaa aika menee! Joku kyseli aiemmin, että miltä harjoitussupistukset tuntuvat, sama kiinnostaisi minuakin. Täällä vauva liikkuu kovasti, mieskin tunsi yksi ilta kädellä liikkeet mahan päältä. :) olo on jo aika...

Yhteistyössä