Hakutulokset

  1. F

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Käyn siis YTHS:llä, kun olen vielä muutaman kuukauden opiskelija :) Se maksaa vain 24€ kerta, joten ehdin vielä kaksi kertaa käydä ennen kuin jää kesälomalle henkilökunta. Huomenna menen taas :) Ja tosiaan kyllä nämä nyt vaikuttaisi olevan mono/di-kaksoset, vaikka ihan varmaksi ei omia...
  2. F

    Monikko-odottajia 2016?

    Ihanaa löytää lisää "kohtalotovereita"! :) Koska sulla olis laskettu? Mulla on taas keskiviikkona uä, silloin olis 8+2 ja toivon, että omat vesipussit olisivat jo selkeästi nähtävissä. Onko sulla ensiultran perusteella identtiset vai erimunaiset?
  3. F

    Monikko-odottajia 2016?

    Kyllä mä luulen, että tulkitsin sittenvaan väärin ovulaationi :) Minä olen Länsi-Suomesta. Mua kyllä oikeasti ahdistaa tämä asia välillä tosi paljon. Toisinaan ajattelen, että ihanaa ja että olenpa onnekas, mutta sitten luen taas "selviytymistarinoita" kaksosten kanssa, ja tuntuu, että saa...
  4. F

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    mä voin omasta puolestani vastailla ruokavalio-asioihin. Kahvista: ennen join aamuisin 4-5 kuppia, nyt olen tiputtanut alusta lähtien n. 2.5 kuppiin. Iltapäivällä saatan juoda vielä kupin. Iso muutos entiseen kuitenkin. Ruoka: Syön mitä vaan, maalaisjärjellä. Ulkomaisissa kasviksissa ei...
  5. F

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Jee!! Ihanaa, että joku samassa tilanteessa ja vieläpä LA lähellä :) Mitkä sulla on viikot? Ja mistä päin Suomea(?) olet, jos saan kysyä? :)
  6. F

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Mulle voi muuten päivittää iäksi 30 ja synnytyssairaalaksi TYKS :)
  7. F

    Monikko-odottajia 2016?

    no siinä tapauksessa varmaan onkin :) Eli erimunaiset sielläkin siis :) Olisi kyllä kiva saada tänne ketjuun eloa, kun tuttavapiirissä ei ole ketään, kenellä olisi monikkolapsia ja olen aika yksin. Tämä odotusaikakin tuntuu niin erilaiselta kuin aiemmat.
  8. F

    Monikko-odottajia 2016?

    No koska nämä on todennäköisesti identtiset, ei siihen liity mitään perinnöllisyyttä käsittääkseni, eikä meillä kyllä kaksosia kellään olekaan. Serkkuni tosin sai identtiset kaksoset joitain vuosia sitten, mutta se on vain sattumaa, eli ihan puskista tuli :) Kaikista hassuinta on se, että odotin...
  9. F

    Vauvakuume, vaikka edellinenkin on vielä vauva

    Heips! Mulla alkoi vauvakuume, kun toinen lapseni oli puolisen vuotta. Täytettyään vuoden annettiin lupa tulla uudelle. Itsekin mietin, että miten sitten jaksan kun on kaksi pientä (ja yksi eskarilainen). Vaan eipä mene elämä aina niinkuin suunnittelee. Ensinnäkin kierukan poiston jälkeen...
  10. F

    Monikko-odottajia 2016?

    Mistä Burma meinaat, että olisi kaksoset? Mä kävin tänään ultrassa. Vastasi viikkoja hyvin (7+2) ja identtisiltä vaikuttavat. Minkä "laatuiset" kaksoset sinulla mymm3li tulossa?
  11. F

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Oliko erimunaiset? Sellaisessa tapauksessa kai tosi usein pystyy synnyttämään alateitse. Se olisi niin ihanaa ja sitä toivon viimeiseen asti! ja sitä, etteivät tarvitsisi tehohoitoa. En ole kumpaakaan lastani koskaan antanut edes hetkeksi pois viereltäni ja voin kuvitella sen tyhjyyden tunteen...
  12. F

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Jos ovat samassa vesipussissa, on ensinnäkin hirveä riski, että napanuorat sotkeentuvat. Lisäksi mono/mono- kaksoset sektioidaan aina viikolla 32+, eli tehohoitoonhan vauvat siitä päätyisivät väistämättä. Tuollaisessa tapauksessa myös lasten kuoleman riski säilyy n. 10% raskauden loppuun asti...
  13. F

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    9,8mm oli koko joo :) Hyvin vastas viikkoja siis, kun uä:n mukaan 7+1 ja minun mukaan 7+2. Ja eipä tätä riemua kauaa kestä, kun YTHS menee kesäksi kiinni. Kaksi kertaa ehdin vielä käydä ja sitten siirryn normiseurantaan :)
  14. F

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    http://aijaa.com/CjgGWD Siellähän ne papuset olivat kasvaneet asianmukaisesti ja LUOJAN KIITOS näyttäisi ainakin olevan jotain kalvoa siellä välissä, eli toivon mukaan lapsilla ainakin omat vesipussit. Viikon päästä uudestaan, ja toivottavasti taas viisaampana :)
  15. F

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Mulla on tänään taas uä ja jännittää! Mulla doppleri varmaan tulossa postiin tällä viikolla, mutta mietityttää kyllä, että onko siitä mitään hyötyä sitten. En millään jaksa uskoa, että voisin ennen puoltaväliä ainakaan erottaa vauvojen ääniä, eli sen suhteen en kyllä tule saamaan mitään...
  16. F

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Onnea pisamapeikko, mitä mää sanoin :) Tänne kuuluu päivästä riippuen hyvää tai huonoa. Vointi on ihan ok, vaikka pahoinvointi on välillä inhottavaa. Väsymys on kuitenkin pysynyt ainakin vielä kurissa. Maha on ihan järkyttävän kokoinen ja harmittaa, kun vaikka se tietysti onkin turvotusta, niin...
  17. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei se välttämättä tarkoita mitään :) Oletko varma ovulaation ajankohdasta? Joillain vain hormonimäärä nousee hitaammin, joten en vielä olisi huolissani!
  18. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No se First response (herkkyys jotain 6.5) oli kyllä mun mielestä hyvä testi, mutta kallis. Antoi selkeän plussan dpo 10.
  19. F

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Vaikket minulta kysynytkään, niin sen verran tiedän, ettei kyllä käynnistetä ennen kuin myrkytysoireet sitä luokkaa, että vauva pitää oikeasti saada ulos. Varotoimenpiteenä ei siis käynnistetä.
  20. F

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Et tule :) Aivan varmasti siellä näkyy jo sykekin!

Yhteistyössä