Hakutulokset

  1. K

    Lahjasoluilla plussanneiden odotusryhmä

    Onnea Kirsillevauva <3
  2. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sakariina, hyvä määrä alkioita hedelmöittynyt :) Ovatko moni päiväisiä? Meillä oli sama tilanne eli viisi saatiin ja kaikki pakastettiin. Toinen pakkas-ukko eli siirto on nyt meidän nyytti. Pelottaa varmasti, mutta kyllä sinä selviät. Mahdollisuudet on lahjasiirroissa oikeasti hyvät. Onnea...
  3. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Rusakkonen, voimia :) Itsellä kahdeksas siirto toi plussan ja nyytin kotiin asti. Fridahelmi, kuinka raskaus etenee? :)
  4. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nyuu, lahjasolusta alkunsa saanut raskaus meni ainakin omalla kohdalla näin kliseisesti, että äidiksi kasvetaan. Enää hän ei ole vieras vaan rakas. Ei mun vauvalla ainakaan ole toista vanhempaa yhtään missään. Itse asiassa nyt huomaan etten ole edes miettinyt koko asiaa. Sen myönnän, että asiaa...
  5. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei, taidan kipuilla vielä tämän vanhemmuus asian kanssa. Täytyy sanoa etten olisi uskonut tämän olevan näin vaikea asia. Hesarin juttu sattui itselle vaikeaan ajankohtaan ja purin ärtymystäni tänne. Älkää nyt ihmeessä lakatko kirjoittelemista tänne. Pimpulakin hienosti plussannut. Toivotaan...
  6. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Pimpula <3
  7. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Toivon todella, että jokin klinikka tai asiaan vihkiytynyt asiantuntija ottaisi Hesarin juttuun kantaa. Myöskään täällä käytävä keskustelu ei ole kovinkaan rohkaisevaa. Puhutaan kadonneista sukulaisista yms. Eihän se nyt ihan noin mene. Itse sen verran herkillä, että ironia ei uppoa. Minulla...
  8. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Rusakkonen, olen todella pahoillani. Voimia asian käsittelyyn <3 Tule kertomaan kunhan jaksat mitkä on jatkosuunnitelmat. Lepoa nyt :)
  9. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kävin ostamassa Hesarin ja luin jutun. Hämmentävä kirjoitus, jossa vilisi väärät termit. Toivottavasti jokin lapsettomuus klinikka tai muu taho ottaa kirjoitukseen kantaa. Varmasti tämä juttu tuntuu pahalta meistä vanhemmista, nyt hoidoissa olevista tai niitä odottavia, unohtamatta lapsia ja...
  10. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ei aukea kuin tilaajille. No vähän mässäily mielessä näyttäs olevan juttu kirjoitettukin. Netty79 tiivisti hienosti asian oikein.
  11. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voisiko joku linkittää Hesarin jutun tänne? Itselle ok, jos lapsi täysi-ikäisenä haluaa luovuttajan tavata.Termit ottaa aika tavalla päähän :( "toinen äiti" ja mikä lie "siittiö isä"! Harmittaa!
  12. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kaikki voima Rusakkoselle <3 Toivon niin kovasti sinulle plussaa!
  13. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Millä sivulla Roxanen kirjoitus on? :)
  14. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minäkin olin F klinikalla alkuun hoidossa. Tietääkseni F kuitenkin laahaa jäljessä Dextraan. Esim. F klinkalla siirretään kolmi päiväisiä alkioita kun Dextralla siirretään 5 vai oliko 6 päiväisiä blastoja. F klinakalla ehdotin minua hoitavalle lääkärille Eratestiä ja hän oli sillä kannalla...
  15. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minä olen kertonut lähimmille ja terveyden huollolle. Olen tarvinnut ja saanut molemmista tukea. Kerron lapselle, että hänellä on yksi äiti ja se ole minä. Sanoipa kuka tai mikä mitä tahaansa. Sakariina, kiitos viisaista sanoista. Olen samaa mieltä, että tämä prosessi on mielelle aikamoinen...
  16. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Fridahelmi, mun särkee sydäntä kun käytät sanoja "toinen äiti". Ei ole toista äitiä on vain lahjoittaja. Minä olen lapseni äiti. Ja tiedän ettet tarkoittanut pahalla, joskus on vain vaikea löytää oikeita sanoja. Laitan sulle ihan muista aiheista yvn kunhan saan aikaiseksi :) Voimia sinun...
  17. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jo lapsen saaneet, kuinka usein mietitte lapsen alkuperää? Itse mietin päivittäin..mietin milloin tämä normalisoituu? Vauva nyt pari kk vanha. Rusakkonen <3 <3
  18. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nuyy, tsemppaisin myös sinua vielä kokeilemaan omilla soluilla. Itse (ehkä) luovutin liian aikaisin. Toisaalta en tiedä olisinko jaksanut enää lahjasoluhoitoon jos olis jatkettu omilla. Pirun vaativaa hommaa nämä lapsettomuushoidot. Sinä voit onneksi ikäsi puolesta ottaa pienen aika lisän vaikka...
  19. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nyuu, missä asut tai missä olet hoidoissa? Helsingin Dextralla Synarelan käyttöä lähinnä ihmeteltiin ja pidettiin hyvin huonona. Eli ei käytetä omissa eikä lahjasoluissa. Ainakaan minun lääkärini ei käyttänyt. Ihanan vilkasta keskustelua täällä :) Rusakkonen, oletko testannut jo? :) Viime...
  20. K

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sakariina, en muista enää paljonko munasoluja tuli. Neljä hedelmöittyi blastoksi asti. Ensimmäinen ei tarttunut, mutta Eratestin jälkeinen siirto toi raskauden. Eli toinen siirto toi plussan ja vauvan. Olet ilmeisesti lähellä hoitoa? Paljonko sulla siirrettiin aikanaan alkioita?

Yhteistyössä