Hakutulokset

  1. nintzu

    G: 2,5-vuotiaiden päiväunet?

    Aamulla herätys siinä klo 6.30-7 välillä Päikkäreille n. klo 12.30 ja nukkuu n. 1,5-2 tuntia Yöunille n. klo 20.30-21
  2. nintzu

    Jyväskylä ja lähiympäristö

    minä myös :wave: Minä 25v. ja neiti 2v 1kk
  3. nintzu

    2-vuotiaiden pituus ja paino

    Neiti 86cm ja 13kg :heart: Pottailee ahkerasti :D
  4. nintzu

    Miten helpotusta 1-vuotiaan flunssaan?

    suolatippoja nenään ja sängynpääty koholle
  5. nintzu

    Kuinka paljon ulkoilette lastenne kanssa?

    Yleensä kerran päivässä n. 1,5-2 tuntia, mutta kesäisin suurinpiirtein asuttiin ulkona. Me ulkoillaan useimmiten aamupäivällä niin maistuu sit päikkärit paremmin, kun on saanut raitista ulkoilmaa ja itsekin piristyy mukavasti :D
  6. nintzu

    Muita väsyneitä äitejä?

    Juu, kyllähän se oma olo tuntuu joskus aika väsyneelle ja ahdistavalle...Mulla on täällä kotona seurana tosi pahasta uhmasta kärsivä neiti 2vee 1kk...Hyvinä päivinä asiat sujuu kivasti ja neiti on oikein tyytyväinen eli ihana, mutta sit ne huonot päivät...Hermo on välillä kireällä, mutta sit...
  7. nintzu

    minkä kokoisia kurahousuja teidän 2v nyt käyttää??

    meidän neiti on n.86cm ja ainakin vielä menee ihan hyvin Rukkan kurapöksyt kokoa 86cm. Ostin jo tosin varmuuden vuoksi Muumi-kurahousut kokoa 98cm.
  8. nintzu

    -81 syntyneet äidit!!!

    minä oon syntyny 12/1981, ukko on -77 ja neiti -05 :heart:
  9. nintzu

    Jyväskylä....

    moi! Eipä lisäseura tekis meillekkään pahaa :p Elikkäs itse oon 25-vuotias ja tyttöni on 2-vuotias. Asustellaan Halssilassa ja auto on joskus käytössä. Laittakaa vaikka yv:tä, jos kiinnostaa :wave:
  10. nintzu

    muita ahkeria +2 vuotiaita

    täälläkin asustelee kunnon touhutäti. On imuroinut omalla imurillaan n. 1-vuotiaasta lähtien :D KOva on joka touhussa auttamaan eli mm. tyhjentää astianpesukonetta, laittaa omat likaiset astiat koneeseen, ripustelee pyykit kuivumaan, antaa koiralle ruokaa ja isin vaatteet kiikutetaan...
  11. nintzu

    2005 Syntyneet lapsoset

    1,5-vuotisneuvolassa mitat olivat 82cm ja 11kg
  12. nintzu

    2005 Syntyneet lapsoset

    mulla on 17.10.05 syntynyt neiti eli vasta muutama päivä sitten tuli 2 vuotta täyteen. Uhma on kova. Puhetta tulee paljon (jännä kuunnella kun tulee välillä tosi pitkiäkin lauseita) ja pottailua harrastetaan monia kertoja päivässä. Vaippaa pidetään, sillä usein tahtoo vielä potalle meno unohtua...
  13. nintzu

    Reilu kaksi vuotias kiinni tutissa!

    meidän neiti on 1vee 10kk ja tutti on varmaan ollut jo n.8kk pelkästään unikäytössä. Ajattelin, että meillä tutit kokee sen kohtalon kohta puoleen, että nips naps ottaa vähän saksilla tutin päästä ja selittää, että ne meni nyt rikki ja pitää heittää roskiin. Saas nähdä onnistuuko...
  14. nintzu

    jätin pullon, nyt maitoa vain 2dl päivässä

    meilläkin tuttipullon jäädessä pois väheni aluksi myös juominen. Pikku hiljaa neiti alkoi sit taas juoda normaalin määränsä maitoa. Mäkin olin aluksi vähän huolissaan, että kun tyttö juo niin vähän, mutta se vie vaan aikansa.
  15. nintzu

    En jaksa lähteä ulos 2v lapsen kanssa

    Me ulkoillaan lähes joka päivä (ei kyl missään myrskyssä tms.). Aamusella yleensä ollaan ulkona n.2tuntia ja mulla on koira ja 1vee 10kk topakka neiti matkassa. Kyllä muakin välillä rasittaa tuo uloslähtö, mut siellä aika menee paljon nopeammin kuin sisällä ja sit ruoka ja päikkärit maistuu...
  16. nintzu

    Käytättekö ksylitolia?

    Meillä neiti ei ainakaan nielaise purkkaa. Oiskohan kerran vahingossa purkan nielaissut. Selitin tytölle, että purkkaa pureskellaan ja sit viedään roskiin ja näytin esimerkkiä. Neiti kiikuttaa aina purkan itse roskiin eli sanoo vaan roskiin ja sit tipauttaa purkan sinne :D
  17. nintzu

    Käytättekö ksylitolia?

    Juu, tyttö on varmaan joskus 9kk:n ikäisestä lähtien saanut ksylitolivalmisteita. Aloitettii sellaisilla apteekista saatavilla vadelman makuisilla tableteilla ja nyt on jo jonkin aikaa annettu joka aterian jälkeen purkkaa esim. Muumia.
  18. nintzu

    lokakuu 2005 syntyneet

    Minulla tyttö, joka syntyi 17.10.05 :wave: Mielelläni vaihtaisin kuulumisia jne. Laita vaikka yv:tä niin voidaan jutustella =)
  19. nintzu

    minkä kokoisia 1,5v

    Neiti oli 82cm ja 11kg :heart:

Yhteistyössä