Hakutulokset

  1. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jännää että lääkäreiden ohjeet tosta progesteronin käytöstä tuntuu vaihtelevan aika paljon. Mulle sanottiin että alkaisin ottaa jo positiivisesta ov-testistä, ja sehän on tosiaan jo ennen ovulaation tapahtumista.. Ja lopetuksesta sanottiin että jatkan kunnes vuoto alkaa. Siksipä meinas hermot...
  2. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tervetuloa uusille! Kkrise, jostain syystä mullakin on ollut jo melkein yrityksen alusta lähtien sellanen olo ettei tää tule ikinä onnistumaan. Jo ennen yrityksen aloitusta mietin että miten sen sitten jaksaa jos kestääkin puoli vuotta, vuoden, kaksi.. tai jos ei onnistu ollenkaan. En vaan osaa...
  3. L

    Raskaaksi yrittävät!

    Moi! Olen 32-vuotias tyttönen Turun seudulta ja etsin kohtalotoveria meilikaveriksi. Ollaan miehen kanssa yritetty ensimmäistä lasta nyt viitisen kuukautta, ja alan pikku hiljaa kaipailla juttukaveria, jonka kanssa tähän jänskään ja välillä turhauttavaankin elämäntilanteseen liittyviä ajatuksia...
  4. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hirveesti tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia vuorikristallille. -tanjuska: kuulostaapa turhauttavalta. En tunne sun tilannetta tarkemmin, mutta jos ootte yrittäneet jo useamman vuoden(?) niin luulisi että lääkäriltäkin (jopa kunnalliselta) tulisi jo pikkuhiljaa jotain järkevämpiä ratkaisuja...
  5. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Maria82: Mulla on tikuttelujen ja kipujen perusteella ovis 14 pv ennen menkkoja ja se lienee aika yleinen. Jostain luin että yhellä ja samalla henkilöllä ei oo tuossa juurikaan vaihtelua ja gyne myös vahvisti tän. Lisäks on kuulemma niin, että jos tulee jotain vuotoa vaikka 7 pv oviksen jälkeen...
  6. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Marrasmai: Ikävä kuulla että meni noin :(.. Tsemppiä! Kiva kuitenkin jos pääsette ivf-jonoon niin sekin on kuitenkin taas yksi askel eteenpäin. Toukokuinen: mun mielestä tuo on plussa, koska haaleakin viiva on kuitenkin viiva :)! Varovaiset onnittelut! Ja itse testaisin kyllä uudestaan...
  7. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea Nachsal kihloista! Shakalakalle ja muille kivuista kiinnostuneille: mulla alkoi omituiset alavatsakivut juuri niihin aikoihin kun jätettiin ehkäisy (eli kondomit) pois joulukuussa 2015. Kohdun alue kipuili oikeastaan päivittäin, oli lievää särkyä, kuumotusta, nippailua, pieniä viiltoja...
  8. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tsemppiä uuden kierron aloittaneille! Itekin siirryin yk vitoseen, eli tällä hetkellä kp 3/29 ja ensimmäistä tosiaan tahkotaan. Lähden kuitenkin hyvillä mielin tähän kiertoon, koska huomenna pääsen hormoniarvoja määrittäviin verikokeisiin. Lisäksi sain viime viikolla gynekologini langan päähän...
  9. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Paljon onnea Illuminated! Tuohan on aivan selkeä :) Shakalaka, veit todellakin sanat suustani... Mikä siinä voi olla että heti tulee kaiken maailman käsittämättömiä oireita sillä siunaamalla sekunnilla kun aloittaa yrittämisen?! Ei ne kaikki voi olla kuviteltujakaan, esim. mulla nuo...
  10. L

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moi kaikille ja onnea plussanneille :)! Liityn nyt uutena kuumeilijoiden joukkoon kun takana on kolme tärppäämätöntä yrityskiertoa ja vertaistuen tarve alkaa olla melko iso. En halua kertoa vauvatoiveistamme läheisilleni, koska pelkään sen lisäävän paineita... Eikä tätä näköjään yksinäänkään...

Yhteistyössä