Hakutulokset

  1. nobelius

    Elokuiset 2024

    Itsekään en oo mikään facen käyttäjä, vaikka siellä tili onkin esim. kirppiksiä varten... Itsellä ois toiveissa synnyttää pelkällä ilokaasulla, kuten edelliset kaks lasta menny. Synnytyksen jälkeen ollu täysin selkee olo ja palautuminen ollu kans tosi nopeeta. Meidän sairaalassa muutenkin...
  2. nobelius

    Elokuiset 2024

    Meilläkin oli perjantaina NT-ultra 12+2 ja sikiö vastasi mitoiltaan täysin viikkoja, kaikki oli siellä ok ja hyvin virkeä pieni siellä mylläsi menemään 🙂
  3. nobelius

    Elokuiset 2024

    Meillä kaikki tarpeellinen tallessa edellisiltä lapsilta. Ei siis ole pakollisia hankintoja vauvalle. Itse tarviin mamma housuja nyt, edelliset meni rikki. Raskausajan tukivyötä oon kans miettinyt, oli viimeksikin niin kovat liitoskivut. Ainut isompi pakollinen hankinta meillä tulee olemaan...
  4. nobelius

    Elokuiset 2024

    Täällä ällöttävä olo alkaa helpottaa, ei haittaa vaikkei oo koko ajan syömässä. Välillä on närästys vaivannut, ruisleipä ja rasvaiset ruoat nyt ainakin on ollu aiheuttajia... Mitään makeaa ei tee mieli. Sitrushedelmät, salaatit, raikkaat ja kevyet ruoat maistuu nyt parhaiten. Toissapäivänä...
  5. nobelius

    Elokuiset 2024

    Mulla 2,5v, 6,5 ja 8v lapset ennestään. Edellinen ei luultavasti ehdi kolmea täyttää nyt ennen vauvan syntymää. Voi kun vois syödä koko ajan. Vähän ällö olo tulee, jos ei syö jatkuvasti. Sama pelastus kulkee koko ajan mukana kun edellisessäkin alkuraskaudessa, eli Snickers patukka, sillä...
  6. nobelius

    Elokuiset 2024

    Täällä myös väsymys löytänyt minut ja tänään olin aamusta asti aivan loppu 😅 Masu myöskin näkyy ihan selvästi jo. Rintojen alta turvonnut ja koko vatsan alue, vähän jopa kyljistä myös. Mulla on joka raskaudessa ollu kyllä ihan mega masu, että ei yllätä tälläkään kertaa. Välillä etovia oloja...
  7. nobelius

    Elokuiset 2024

    Me käytiin varhaisultrassa kun odotin kolmatta, mutta päätökseen vaikutti silloin se, että saatiin ultra maksutta. Olen käynyt useita kertoja yksityisellä luovuttamassa munasoluja ja sieltä antoivat lahjaksi ilmaisen ultran, kun kerroin meidän vauvatoiveesta 💕 Olen varmaan samaan klinikkaan nyt...
  8. nobelius

    Elokuiset 2024

    Tänään ilmeisesti 5+2 ja vielä ei muita oireita kun vatsa todella turvoksissa, ihan kun oisin kolmannella kuulla menossa 😅 Mut samaa oli 3. odottaessa myös, että ei tämä nyt niin yllätyksenä tullu. Oon miettinyt varhaisultraan menoa, en oo vielä päättänyt käydäänkö
  9. nobelius

    Elokuiset 2024

    ELOKUISET 2024 Kopioi, ja lisää oma laskettu aikasi listaan. Voit myös halutessasi kertoa iän, monesko lapsi sekä tulevan synnytyssairaalan. Esimerkki: @nimimerkki • ikä • monesko lapsi • sairaala 1.8. 2.8. 3.8. @Memata / 38v / 3. 4.8. 5.8. @pikkuhaave • 26v • 2. 6.8. 7.8. 8.8...
  10. nobelius

    Haaveena vauva 2024

    Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut...
  11. nobelius

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos 😍 Ja onnea myös sinulle! En ole käynyt täällä lukemassa ja listalta katsoin ketkä on plussannu 🙏 Voi vitsi, ihanaa kun ihmisillä onnistuu ja tärppää! Muistan minäkin miten edellinen raskaus meni nopeesti ja niin menee varmasti tämäkin, arjessa sen verran hommaa muutenkin 😅
  12. nobelius

    Haaveena vauva 2024

    No niin saatiin ja kiitos, toivotaan tosiaan että kaikki menis nyt hyvin 🥹 Toivoa halusin tulla tuomaan, varsinkin näin joulun alla kaikille teille✨
  13. nobelius

    Haaveena vauva 2024

    Huomenta. En oo ollu täällä ihan hetkeen, just tuossa selailin, että @Tiukuna n kanssa heinäkuussa jännäilty tärppääkö. Meillä yritys aloitettu 7/22 ja koko tänä aikana ei ole tullut plussan plussaa. Ainut " merkki " oli toi heinäkuun muutama pisara verta, jota luulin kiinnittymisvuodoksi, no...
  14. nobelius

    Elokuiset 2024

    Huomenta elokuiset, taidan liittyä seuraan. Meillä yritys aloitettu 6/22 ja eilen tein plussatestin (viikkonäytölliseen 2-3) 😄😍 Siis ensimmäinen plussa koko yritys aikana!!! Olin jo täysin luovuttanut onnistumisen suhteen ja yritys oli tarkoitus lopettaa tämän vuoden loppuun tai tammikuun...
  15. nobelius

    Haaveena vauva 2024

    Tein testin eilen ja negaa näyttää, eli ei tärpännyt. Vielä yritys jatkuu siis
  16. nobelius

    Haaveena vauva 2024

    Oijoi 😍 Nyt jännitetään yhdessä!
  17. nobelius

    Haaveena vauva 2024

    Säännöllistämään kiertoa, ettei tarvii arvailla millon menkat alkaa ja testailla ovista. Esikoinen tärppäsi kolmannesta terolut kierrosta aikanaan, silloin sain terot käynnistämään kuukautiset e-pillerien jälkeen.
  18. nobelius

    Haaveena vauva 2024

    Veikkaan oloista ja limoista päätellen, että dpo7 tai 8 tänään. 😊 En oo testaillut ovista enää enkä testaa. Ainiin, meillä siis ya 7/22 ja tosiaan pari kuukautta jätettiin välistä, eli yk10 nyt. Edellinen lapsi tärppäs yk4.
  19. nobelius

    Haaveena vauva 2024

    Joku kyseli ajoituksesta, onko sellasta vai ei. Ja onko toivetta syntymäkuukaudesta. Mehän skipattiin marras- ja jouluvauvan mahdollisuus yli ja sit vasta jatkettiin yritystä. Tällä hetkellä on toukokuinen, syyskuinen ja lokakuinen. Nyt tulis maaliskuinen, jos ois tärpännut 🥰
  20. nobelius

    Haaveena vauva 2024

    Pitkästä aikaa minäkin tulin kurkistelemaan tänne... Luin muutaman viimeisen sivun ja listoja selailin. Ihanaa että plussia on tullut tällä välin kun olin poissa. 😍 Alkoi tuossa jossain vaiheessa ahdistamaan, kun mitään ei tapahdu, ei merkin merkkiä raskautumisesta, jäin sitten täältä hetkeksi...

Yhteistyössä