Hakutulokset

  1. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Meille syntyi poika tiistaina 20.9. Klo 22.16. Synnytys oli aika nopea, kun se vihdoin alkoi. Suunnitelmissa oli pärjätä ilman isompia puudutuksia, mutta otin kohdunkaulan ja spinaalipuudutuksen, ja ihan hyvä näin! Kotiuduttiin jo torstaina kun täällä saa uudelleen synnyttäneet lähteä aiemmin ja...
  2. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Onnea niille joilla on käärö jo vieressä! Mulla nyt 40+2 jotain tuntemuksia on, mutta aina vaan jotain hetkellisiä. Jos vielä ens maanantaina menen neuvolaan, niin varataan aika ja todennäköisesti torstaina käynnistys. Eilen pesin ikkunat ja tänään auton ulkopuolelta, mutta sinnikkäästi vaan...
  3. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Onnea cherrytomato! Mulla oli sf mitta 33 vkolla 37. Se on vähän vaihdellut, kun välillä oli eri mittaaja, niin oli enemmän ja sitten kun oli taas sama mittaaja, niin olikin ihan normi mitta. Jossain kohdassa pelkäsin itsekin synnyttäväni jättiläisen noiden mittojen mukaan, mutta viimeksi...
  4. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Paljon onnea Lennis! Hienoa, että synnytyksestä jäi hyvä mieli. Mä olen tällä viikolla käynyt kolmilla lounastreffeillä kavereiden kanssa, vielä kun helposti pääsee :D huomenna onneksi ei ole mitään sovittua, kun huomaa että vähän väsyttää kyllä ;) no jaksaa sitten olla paremmin kotosalla...
  5. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Cherrytomato. Ikävä kuulla erostanne:( jos yhtään helpottaa, niin itse koin eron helpotuksena, kun sain sohvalla makaavan raadon pois elämästäni. Se ei auta jos toinen on näennäisesti arjessa mukana. Kun on yksin niin tietää mitä pitää tehdä eikä tarvitse odottaa tai toivoa että toinen tekisi...
  6. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Sama muuten täällä. Tarvittavat tavarat on kyllä, mutta vaunut ja turvaistuin 10km päässä tulevalla vaarilla säilytyksessä. Sänky kasaamatta ym. Sairaalakassi ihan ajatustasolla:D no ehtiihän tässä vielä, mulla alkaa 36 vko ettei senkään puoleen luulisi vielä olevan kiirettä, kun tytöt menneet...
  7. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Varmaan tuntunut jännältä jo käydä paikan päällä vaikka joutuikin vielä palaamaan kotiin :) Mulla on satunnaisesti aika kipeitä supistuksia. Kun menee lepäämään, niin helpottaa kyllä. Joskus tulee yksittäisiä vihlaisuja. Otan kyllä mielellään nyt jo vastaan näitä harjoitus supistuksia, jos ei...
  8. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Kiva, että uusiakin tulee mukaan keskusteluun :) Mä kävin tänään ostamassa imetysliivit. Täällä ei montaa kauppaa ole joten ostin HM:stä. Ostin nyt sellaiset missä oli eniten kangasta eli tukea rinnoille. Mulla on aina turvonnut rinnat niin, että Pamela Andersonkin olisi kateellinen :D noissa...
  9. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Osanotot myös Adalmiinalle. Yleensä silloin kun ei niin välttämättä tarvisi, niin alkaa juuri tapahtua, mutta hyvä kun saitte asunnon myytyä ja uusi jo tiedossa! Mä sain nyt ekan koneellisen äp vaatteita pesukoneeseen! Jotain pienempiä on pakko vielä ostaa, kun suurin osa on 62 alkaen. Vaikka...
  10. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mulla myös iskemässä paniikki, että ehtiikö tässä järkätä ja pestä kaikkia vaatteita.. Meinasin tänään alkaa pesemään vauvan vaatteita, mutta pyykkikori oli täynnä joten nekin täytyy saada alta pois. Tänään iski kyllä siivousvimma, kun tuntuu että tavaraa on joka nurkka täynnä ja lisää tulee...
  11. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Viljaa. Mä kyllä lähtisin myös reissuun ja varsinkin jos tekee sitten sen minkä jaksaa. Jos on hieno ympäristö, kuten kuvasit, niin varmasti auttaa rentoutumaan viimeisiin viikkoihin sen sijaan kun jäisi harmittelemaan kotiin. Varsinkin eka lapsi tuppaa menemään yli. Me ollaan tällä viikolla...
  12. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Kysyisin, että oletteko käyttäneet tai aiotteko käyttää rintareppua? Aikasemmin mulla ei ole ollut joten tietämys aika vähäinen.. Kun nyt löysin nettikirppikseltä edulisesti Babybjörnin perusmallin, mutta kun aloin tutkimaan vaihtoehtoja, niin niitähän on :D päädyin miettimään Manducan reppua...
  13. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    :unsure:Heippa! Joo vaivoja löytyy :D no ihan perus ok olo, mutta mulla vaivasi ensin alaselkä ja nyt keskiselkä. Nauroin työkavereille, että paikka on vain vaihtunut, mutta joku vaiva täytyy olla ;) Onneksi alkaa loma kahden viikon päästä, olisi jo alkanut tänään, mutta jätin ne ensi kesään...
  14. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Huh. Se olisi kolme viikkoa ja sitten alkaisi loma. Selkä on välillä todella kipeä. Onko teillä ollut hyvä olo vai onko tullut vaivoja? Sokerijuttuja mulla ei ole tutkittu, mutta vauvan koko arvio oli vähän isompi kuin yleensä tässä kohdassa. Silti sekään ei vaimenna tätä herkuttelua :( nyt...
  15. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ja muuten, ihmiset tuovat aika paljon kaikenlaista kun tulevat katsomaan vauvaa, varsinkin ensimmäistä. Jos heistä on joku sellainen kenelle voi suoraan sanoa mitä tarvittaisiin, niin kannattaa sanoa. Osa tuo kuitenkin jotain mitä itse on keksinyt ja se on taas eri asia tarvitaanko sellaista...
  16. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mä ajattelin myös tässä lähiaikoina vähän täydentää vaatevarastoja. Ainakin ostan muutamia pienempiä vaatteita vastasyntyneen kokoiselle, koska esikoisen kanssa en tajunnut ja äitiyspakkauksen vaatteet olivat tosi isoja :) on siellä muutama pienempiä, mutta vastasyntyneelle on vähän. Lakanoita...
  17. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mulla ei ole ollut sokerien kanssa ongelmia aikaisemmissa raskauksissa joten varmaan ei sitten tutkita tarkemmin. Eikä nytkään ole ollut. Ihan hyvä tietää! :)
  18. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Jennuli. Tuota mäkin pelkään.. :/ Olen miettinyt jo pitkään, että uskaltaako kesällä mennä luonnon vesiin uimaan. Vähän mietityttää voiko tulla rintatulehdus vaikka ei mitään "vuotoja" olisikaan. Kovasti haluaisin mennä uimaan ja jää kyllä harmittamaan jos ei pääsekään. Tosin mulla on nyt...
  19. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Täytyy vielä kommentoida tuohon synnytykseen, että minulla aiemmat synnytykset menivät oikein hyvin. Että ei ollut tarkoitus "pelotella" ;) mulla on piikkikammo ja sen vuoksi tuntui, että kaikissa kivunlievityksissä oli jotain vikaa, joten päädyin ekassa vaan menemään fiiliksen mukaan. Ilokaasua...
  20. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Minä olen suunnittelut reissut alkukesään. Pakko jättää elokuu ihan vapaaksi, teen sen mukaan mitä jaksaa. Nyt olen ollut aika väsynyt. Eilen sain mahdollisuuden kunnon päikkäreihin, niin nukuinkin kolme tuntia! :D ei ihan tullut kymmeneltä uni uudestaan, mutta kyllä oli tarpeen. Useasti tekee...

Yhteistyössä