Hakutulokset

  1. C

    Marraskuiset 2019

    @Didimau kyllä on juuri tuollainen ryhmä! Huoletta mukaan vaan. Ainoa tilanne, milloin joku tuttusi voisi nähdä sinut, on se, että hän kuuluisi myös tuohon samaan ryhmään. Ryhmä on kuitenkin aika pieni, joten se tuskin on kauhean todennäköistä.
  2. C

    Marraskuiset 2019

    @AnnMariii meillä on kaverien kesken äitiysvaatteiden kierrätys, annetaan niitä kaverilta toiselle. Lisäksi olen ostanut nyt H&M:ltä itselle ja lastentarvikekirppareilta löytyy myös usein kivasti äitiysvaatteita. Täällä on tuntunut jo aika hyvin liikkeitä, viime aikoina ollut vähän hiljaisempaa...
  3. C

    Marraskuiset 2019

    @Li88 kuulostaa ihan tosi todennäköiseltä selitykseltä! Niin se varmasti on. Hyvää äitienpäivää! Täällä 15+0 tänään.
  4. C

    Marraskuiset 2019

    Haluatko salaiseen Faceyhmään? viestiä nimimerkille muttakun: ↑(nuolta klikkaamalla voi kokeilla löytää hänet) :) Tai haluatko mukaan alla olevalle listalle? ilmoita alla olevalla tavalla tiedot ja laita väri punaiseksi, jotta erotan helpommin ne viestien seasta. Kiitos! Laskettu...
  5. C

    Marraskuiset 2019

    @Li88 ensinnäkin onneksi kaikki oli hyvin, paljon jaksamista! Kaverillani vuosi tosi paljon verta viikolla 11 tai 12 niin, että oli varma keskenmenosta ja lääkäri oli myös, eikä suostuttu edes ultraamaan. Ihan varmuutta ei ollut mistä veri oli tullut, hematooma oli yksi epäily. Mutta siitä...
  6. C

    Marraskuiset 2019

    Tervetuloa @ä060811 mukaan! Miten olet voinut? Minä olen ainakin hyvä esimerkki, ekassa raskaudessa aloin käyttää raskausfarkkuja rv 8 ja nyt aika sama tai vähän aiemmin jo siirryin leggareihin ja löysiin housuihin. Vatsa on jo sellainen ettei kukaan epäröi kysyä milloin on laskettu aika...
  7. C

    Marraskuiset 2019

    @TPo ei tarvitse huolestua, turvotus on alkuun ihan normaalia ja on tosi yksilöllistä miten se masu tulee näkyviin. Viestiä nimimerkille muttakun, tarkempia ohjeita löytyy parin sivun päästä yleisviestäni.
  8. C

    Marraskuiset 2019

    Inhottava uni @Henttu82. Minä ainakin näen raskaana ihan tosi paljon enemmän unia kuin yleensä! Välillä painajaisia. Eilen illalla kilahti netpostiin tieto, että seuloissa kaikki ok. Reilu viikko meni ja jos ei olisi netpostia, niin ehkä tänään on kirje perillä eli noin 1,5 viikkoa tiedon...
  9. C

    Marraskuiset 2019

    @Weevil on tuo kyllä kumma, kun itsekin Husin alueella käyneenä olen saanut kuulla, että vasta yli 5 päivän heitoissa vaihdetaan laskettua aikaa! Varhaisultrassa oli kolme päivää pienempi ja tässä tokassa päivän pienempi, eikä muutettu laskettua aikaa. Ei siinä sinäänsä mitään, sama se minulle...
  10. C

    Marraskuiset 2019

    Halutaan tietää sukupuoli. Periaatteessa olisi voinut odottaakin, koska meille ei ole väliä ja se ei kiinnosta sillä tavalla, se yllätys olisi aika hauska. Mutta olen aika käytännön ihminen ja jos vaikuttaa siltä, että meille tulee poika niin haluan jo raskausaikana myydä ja pistää lahjoitukseen...
  11. C

    Marraskuiset 2019

    Meillä myös ultra takana ja kaikki oli oikein hyvin. Katsoi ja kertoi tosi hyvin jo rakenteistakin, saatiin laskettua sormiakin viidet kummassakin kädessä. Viimeksi ei ollut näin tarkka tämä ultra muistaakseni tai sitten nyt ultraaja vaan kertoi enemmän kaikesta ääneen. Söi siellä peukaloa ja...
  12. C

    Marraskuiset 2019

    @vuuti pujota vaan ponnari napinlävestä kiinni nappiin ja sitten vaan vähän pitempi paita niin saat jatkoa housujen vyötärölle (y) Minulla näkyy masu jo sen verran, että on tosi vaikea piilottaa enää, lähinnä töissä olen vähän pilotellut. Onneksi ultra on jo ylihuomenna! Täällä ei vielä ääniä...
  13. C

    Marraskuiset 2019

    @AnnMariii Okei, meillä ei ole ultraan tuollaista ohjetta. Vaikea keksiä miksi, ei varmaan liity itse ultraamiseen vaan johonkin infektioriskiin. Ehkä sitten tosiaan muita potilaita ajatellen? Raskaana on kai alempi vastustuskyky muutenkin... Eihän mihinkään kannata ihan sairaana lähteä niin...
  14. C

    Marraskuiset 2019

    @AnnMariii siis pitääkö teillä päin varata itse nt-ultraan aika? Tai no saatte varata, toisaalta. Aika vähän niitä taitaa olla. Meillä Husin alueella se aika tulee suoraan kirjeellä kotiin eikä sitä varmana ihan noin vain muuteta, olen kyllä käsittänyt, että aikoja on huonosti. Saatiin onneksi...
  15. C

    Marraskuiset 2019

    Haluatko salaiseen Faceyhmään? viestiä nimimerkille muttakun: ↑(nuolta klikkaamalla voi kokeilla löytää hänet) :) Tai haluatko mukaan alla olevalle listalle? ilmoita alla olevalla tavalla tiedot ja laita väri punaiseksi, jotta erotan helpommin ne viestien seasta. Kiitos! Laskettu...
  16. C

    Marraskuiset 2019

    @AnnMariii onko teillä sellainen suhde, että voisit kertoa ja sitten ilmoittaa millaista reagointia toivot, jos kävisikin huonosti? Voisin kuvitella sanovani omalle äidilleni asian suoraan. Me ollaan kerrottu jo läheisille varhaisultran jälkeen ja moni muukin tietää.
  17. C

    Marraskuiset 2019

    Voi ei @Baarbi miten kurjia uutisia. Voimia. @AnnMariii kaikenlaisia jomotteluja voi varmaan olla ilman sen kummempaa, minulla yksi päivä vihlaisi alakertaa ja on ollut jotain jomotteluja. Jospa olisi ihan normaalia. Jos ei ole oikein kovaa kipua ainakin. Minä olen kertonut töissä, mutta...
  18. C

    Marraskuiset 2019

    No siinäpä ylläri @Suspi, paljon onnea! @mukipukipuu hei joo totta, ru voi sattua juhannuksen aikoihin tai laskin, että varmaan ennen sitä. Jännää, kyllä aika tavallaan menee aika nopsaan. Alkuraskaus on selvästi hitain kolmannes. Veriseulat käyty. Kiitos varmistuksista, että näihin ei...
  19. C

    Marraskuiset 2019

    @Nappula00 ainakin minä nyt ostaisin jonkun näytöllisen dopplerin, joka laskee sydämenlyönnit itse. Minulla on Angelsounds, mutta se on vähän turhan leveä ja hankala suunnata, eli joku missä olisi vain se kuuntelupää voisi olla parempi. Mutta toisaalta noita saa tosi halvalla ja kyllä silläkin...
  20. C

    Marraskuiset 2019

    @HooMama oho, nyt nekin listassa! :) Täällä nyt 10+1, tällä viikolla verikokeet ja sain pissanäytepurkin. Tajusin etten saanut neuvolasta mitään ohjetta siitä miten kauan pitäisi olla syömättä tai juomatta ennen verikokeita, niin varmaan siinä ei ollut kuin se virtsanäytteen mukana tullut ohje...

Yhteistyössä