Hakutulokset

  1. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hän on täällä <3 Pieni prinssimme syntyi pitkän odotuksen jälkeen maanantaina 19.12. sektiolla rv 42+2, koska ei käynnistysyrityksistä huolimatta olisi malttanut luopua maha-asunnostaan. Nyt toivutaan ja ihmetellään...ja yritetään saada maitoa nousemaan, on taas tiukassa niin kuin esikoisenkin...
  2. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Piiitkästä aikaa minäkin täällä, olen kyllä kuulumisia käynyt lukemassa, mutten ole vaan saanut aikaiseksi kirjautua. Ensiksi sydämelliset onnittelut kaikille pienen ihmeensä syliin jo saaneille sekä tietenkin uusille plussanneille. <3 Olen teidän taivalta tuolla hoitopuolen palstalla käynyt...
  3. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pitkästä aikaa taas täällä :) Hiljaiseloa taustalla olen viettänyt, kesäloman jälkeen töissä ollut hurjan hektistä ja lisäksi ohjelmaa, harrastuksia ym. on kasaantunut vähän liikaakin, joten ja illat ja ne vähäiset vapaahetket on menneet ihan koomaillessa... Mutta historiallista viikkoa on...
  4. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi Siida, hengessä mukana <3
  5. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lämpimät onnitelut Suvipilvi <3 Nauttikaa pienen ihmisen ihmeellisestä tuhinasta ja koko paketista :) Tsemppiä loppumetreille Lottainen ja Frankie! Jännää :) (.) Täällä edelleen varovaisen onnellisin mielin päivä kerrallaan eteenpäin. Tänään napsahti täyteen rv 24, ihan uskomatonta...
  6. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pikaisesti omaa napaa täältäkin taas pitkästä aikaa... Hengissä ollaan, mutta henkisesti tää raskaana oleminen tekee kyllä tiukkaa. Tänään 22 vkoa täynnä, esikoisesta olin tässä kohtaa ollut jo yli 2 vkoa saikulla ja hänen syntymäviikko lähestyy... Rakenneultrassa viime viikolla kaikki hyvin...
  7. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Halusin tulla SalamaT:lle kommentoimaan, kun viestisi kolahti niin omaan kokemuspohjaan. Mulla peräkkäiset keskenmenot viime vuonna ihan samalla aikavälillä kuin sulla, maalis- ja heinäkuussa. Jälkimmäinen todettiin varhaisultrassa kesäloman ensipäivinä, joten kesälomafiilikset vedettiin kyllä...
  8. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Piiitkästä aikaa jaksoin kirjautua tänne ja josko raapustaisi muutaman rivin kuulumisiakin. Olen kyllä käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti täällä teidän muiden kuulumisia kurkkimassa, mutten ole vaan saanut aikaiseksi itse kirjoitella mitään. Ja on tässä kyllä ollut jännitystäkin aika lailla...
  9. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Sphinx - minihepariinia koskien tulin vastaamaan: minulla taustalla kaksi keskeytynyttä keskenmenoa viime vuonna, minkä jälkeen kävin oman lääkärin suosituksesta aiheeseen erikoistuneella sisätautilääkärillä. Tämän lisäksi teetimme kromosomitutkimukset ja mun vasta-aineet sekä hyytymistekijät...
  10. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tupsuli - aiotaan ainakin toistaiseksi pitää sukupuoli omana tietonamme, lähipiirillekään ei sitä kovin laajalle meinata jakaa :) Mutta päivittelen tänne, mikäli mieli muuttuu ;) Täällä onkin ollut vilkasta ja hyvää keskustelua rokotuksista. Itse lukeudun siihen koulukuntaan, että ehdottomasti...
  11. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Niin ja tervetuloa Janne, kovasti tsemppiä alkuraskauden piinaan! Päivä kerrallaan eteenpäin ja minäkin suosittelen ylimääräisiä ultrakäyntejä, jos vähänkään siltä tuntuu. Itsellä aikaisempien keskenmenojen ja esikoisen vaikean raskauden takia tosin ultrattiin automaattisesti tiiviimmin (6+3...
  12. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pitkästä aikaa sain aikaiseksi kirjauduttua tänne ja jotain kuulumisia raapustaa... Oon taustalta seuraillut kyllä, mutten ole vaan saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään. Väsymys on edelleen tosi kova ja alan jo menettää uskoani, että se ei välttämättä helpotakaan :eek: Pahoinvointi alkoi väistyä...
  13. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Carolle lämpimät onnittelut vauvan syntymästä! Onpa teillä ollut hurja alku. Sydämestäni tiedän sen huolen ja pelon, mitä tällä hetkellä elätte eikä siihen ole oikein keinoja kuin mennä hetki ja päivä kerrallaan. Pääasia on se, että olette hyvissä sissä ja lapsi parhaassa mahdollisessa hoidossa...
  14. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tinnulle piti tulla kommentoimaan, että voi itku, jos eka kaavinta ei riittänyt. Mulla kävi viime kevään kkm:ssa niin, että kaavinta tehtiin maaliskuun lopulla ja vielä kesäkuun alussa hcg oli koholla, jolloin sitä kontrolloitiin pariin otteeseen, kun seuraava siirto piti tehdä. Uusi kiertokin...
  15. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Eikä Nenna81! :( Ei voi olla totta... Ihan hirveästi voimia ja jaksamista sinulle, ei näihin tilanteisiin muita sanoja löydy. Saisi jo riittää tässä ketjussa nää huonot uutiset ja skeidan niskaan sataminen. Siidalle tsemppihali täältä myös! Muistan itse viime vuodelta sen tyhjän fiiliksen kkm:n...
  16. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi Siida :(:cry: Hiljaiseksi vetää, sanoja näihin tilanteisiin ei ole. Ihan hurjasti voimia ja jaksamista tähän kaikkeen, toivottavasti komplikaatioita ei tule, vaan saatte asian pian pois päiväjärjestyksestä. Sitten vaan päivä kerrallaan eteenpäin, pikkuhiljaa ja pienin askelin. Ja kyllä sekin...
  17. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi Siida :( Toivottavasti pääset huomenna mahd. pian polille näytille, niin pääsevät katsomaan kohdun tilanteen. Tässä kohtaa ei voi toivoa kuin nyt sitä, että tyhjenisi kertaheitolla ettei tarvisi mitään lääkkeitä enää ja että saisit asian ainakin fyysisesti pois päiväjärjestyksestä...
  18. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Komppaan Tupsulia ja sanon saman eli muista surra ja itkeä niin kauan kuin siltä vaan tuntuu ja älä epäröi hakeutua ammatti-ihmisen pakeille purkamaan niitä möykkyjä ja tapahtunutta. Sen avulla saat voimavaroja jatkaa sitten, kun on sen aika. Itselle se in ollut äärimmäisen tärkeää. Vaikka kyllä...
  19. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Eikä Siida... :cry: Luja rutistus sinne ja hurjasti jaksamista, mikäli tää nyt tarkoittaa sitä pahinta. Mä en voi vaan ymmärtää, miksi tällaista skeidaa pitää ihmisen niskaan kaataa ja jo toistamiseen. Ja jotenkin tuntuu niin raadolliselta, että olet jo niin lähellä ns. turvallisia viikkoja ja...
  20. H

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ei oo totta Siida :eek: voi morjens... Siis ihan käsittämätöntä kohtelua, mulla on mennyt kyllä niin luotto julkiseen terveydenhuoltoon omien keskenmenojen ja nyt tän raskauden hematooman kohdalla, kun Kättäriltä annettiin niin kylmää kyytiä. Jos olisin sinä, niin varaisin huomiselle ekan vapaan...

Yhteistyössä