Hakutulokset

  1. H

    Lokakuiset 2023

    olen myös kiinnostunut, laitan yksityisviestiä asiasta:)
  2. H

    Lokakuiset 2023

    Täällä plussattu tänään aamulla! Nyt kovasti toivotaan että tyyppi pysyisi mukana ja kaikki menisi loppuun asti hyvin! Meillä edeltävästi kaksi keskenmenoa ennen tätä plussaa. Viime keskenmenneessä raskaudessa myös laskettu aika olisi ollut lokakuussa. Oltiin jo luovutettu kolmannen lapsen...
  3. H

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Heippa! Minäkin hyppään mukaan lokakuisiin odottajiin😊 Kolmatta pienokaista odotellaan hyvin alussa toki vielä. Plussasin alkuviikosta ja la osuu laskurin mukaan 22.10. Joulukuun keskenmenon jälkeen ehti yksi kierto tulla kunnes kaksi viivaa r-testiin❤️ nyt kovasti toivotaan, että pieni pysyy...
  4. H

    Elokuiset 2022

    Täällä myös yksi plussannut 🙋‍♀️Ennestään löytyy 4,5-vuotias poika ja pian 3 vuotta täyttävä tyttö. Tämä pieni olisi siis meille kolmas ja hyvin toivottu. La olisi kuukautisten mukaan 11.8, mutta luulen että ovis oli tällä kertaa vähän myöhemmin kuin normaalisti. Täällä oireina lievää väsymystä...
  5. H

    Helmikuiset 2019

    Heippa hei! Varovaisesti liityn mukaan porukkaan. Lasketusta ajasta ei ole tarkkaa tietoa kun esikoisen imetys häirinnyt kk-kiertoa. Tämä on mun neljäs raskaus. Ennen esikoista (04/17) oli kaksi keskenmenoa. Katsotaan miten tämän raskauden käy, toivottavasti jatkuisi normaalisti. Varhais ua 21.6...
  6. H

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Mulle voi päivittää LA 26.4.2017 ja ikäni 21
  7. H

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Mulle voisi päivittää lasketun ajan: 26.4.17. :) Me oltiin viikonloppureissussa Budapestissä, teki kyllä hyvää pieni irtiotto arjesta. Syöminen vaan tuntuu tuottavan päänvaivaa tuolla ulkomailla.. :( Keskiviikkona olisi toinen neuvola ja rakenneultraan vielä pitkät 5 viikkoa.. Hymynaama95 +...
  8. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Terveisiä varhaisultrasta! Yksi pienokainen löytyi, jonka sydän jumputti hienosti :love: Nyt vaan toivon että pysyy pikkuinen loppuun asti matkassa!
  9. H

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Täälläkin varhaisultra takana. Pienokaisella kaikki hyvin, sydän jumputti hienosti. :love: kylläpä nyt voi hetkeksi huokaista. Vielä kun pieni pysyisi matkassa loppuun asti :love:
  10. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mulla on aamusta klo 9, jää yksi luento välistä mutta sille ei mahda mittään. Ultra menee edelle :love: tuntuu mahdottoman pitkältä ajalta tämä kahden viikon odottelu. Onneksi mulla on vielä tämä viikko töitä ja ensi viikolla alkaa taas koulu, joten puuhaa on.. Mulla on LA 27.4 oviksesta...
  11. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Täällähän on tullut paljon plussia! Ihanaa, onnea !! :love: Minttumar meillä on varhaisultra samana päivänä! :) mieki sain kunnalta ajan, terkkari siis ihan itse sitä ehdotti. Mie sain tasavahvat viivat dpo 15 ja tänään oli testiviiva hieman tummempi kuin kontrolli, tänään siis dpo 19. Ikinä...
  12. H

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Otatteko face ryhmään vielä myöhemmässä vaiheessa? Mielelläni sinne liittyisin kyllä, mutta vasta varhaisultran jälkeen... :unsure:
  13. H

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Huomenta! Mie jo kurkkailen tänne varovasti. Tänään aamusta tehty haalea plussa, ja nyt kp 25/28-30. Taustalla tuulimunat 02/16 ja 05/16, joten aika varovaisin mielin vielä tästä plussasta(n) Minut voisi lisätä kuitenkin listalle 27.4/hymynaama95/20v/JS/1.lapsi Neuvolaan soittelen varmaan...
  14. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    On: Mie tein tänään aamupissistä tälläisen. Tänään dpo10, kp25/28-30 http://aijaa.com/vPmaTm Nyt vaan toivon että viivaa vahvistuu ja kaveri pysyisi matkassa:love: Anteeksi omanapailu...
  15. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Onnea plussasta! :love:
  16. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Näin miekin ymmärsin. Kiitos selvennyksestä :)
  17. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mie mietin kanssa tuota että mistä se dpo sitten lasketaan. Tänä aamuna cb digi näytti hymynaamaa, eilen tyhjää. Eli onko tänään dpo-1 vai dpo0? (n)
  18. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Selvästi kaksi viivaa. Onnea! :)
  19. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Hanat aukesi, eli tänään kp1. Kierrolle tuli pituutta 34 päivää. Noh yk6 alkaa nyt, ajattelin ottaa greippimehun ja punaviinin käyttöön nyt tähän kiertoon. Mietin myös tuota gelee roaylia, että jos nyt sitäkin. Voikohan tuon gelee roaylin aloittaa vasta joskus kp5 tienoilla? Reissussa kun...
  20. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Voi kurjuus, onpas täällä sattunut ja tapahtunut. :( Tsemppiä kaikille ja nyt niitä plussia! Omaa napaa... Tänään dpo17 tai dpo13, mie en nyt ole varma olikohan se ovis myöhemmin kuin aluksi luulin lämpökäyrää kun katselin. Vai jäikö ovis kokonaan pois tästä kierrosta. Vuoto ei ole alkanut...

Yhteistyössä