Hakutulokset

  1. B

    ~Heinäkuiset 2020~

    Moi heinäkuiset, Plussasin tänään, enkä voi uskoa että päädyin vielä tänne heinäkuisiin, tarkistin just että laskettu aika on 31.7. Ehdin olla jo kesäkuisten ryhmässä hetken, nyt toivotaan että tää pysyy matkassa loppuun saakka! Laitoin Minille jo viestiä, koska tykkään enemmän kirjoitella...
  2. B

    Kesäkuiset 2020 <3

    Liityn seuraan! Hitaasti vahvistui viiva, mutta tänään siitä ei voi enää erehtyä (4+5). Esikoinen 2016, ja keskenmeno tässä välissä. Laitoin pehmikselle viestiä, ja odottelen Facebookissa juttuseuraa! :) Täällä en niin paljon kirjoittele, mutta voitte toki lisätä halutessanne listaan...
  3. B

    Tammikuiset 2020

    Moi tammikuiset! @joulutoive laitettu pyyntö FB-ryhmään liitttymisestä. Plussasin eilen haalean viivan ja tänään jo vahvemman, nyt on 4+0 ja laskettu aika olisi 17.1. Esikoisen kanssa tulisi noin kolmen vuoden ikäero :)
  4. B

    Marraskuiset 2019

    EDIT: BabyElephant, 33 v, 2. lapsi, NKL Moi, Liitynpä nyt tänne. LA mulla on 15. marraskuuta. Toinen lapsi tulossa, esikoisen (2v) ryhmästä on muutama muukin siellä FB ryhmässä, ja laitoin just pyyntöä Muttakun-nimimerkille :) Tässä raskaudessa on ollut koetteleva alku, kun testit on alkaneet...
  5. B

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Onnea Eliza Day ja Merope! Kahdet kaksoset? Millä viikoilla olittekaan? Tsemppiä uuden elämänrytmin opetteluun! Hyvin kaikki kuulostaa menneen ainakin Eliza Day:lla (toivottavasti molemmilla!) ja ihan hyvänkokoiset vauvat, toivottavasti ovat kaikinpuolin terveet! Haluan itsekin kotiin normalia...
  6. B

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Onnea todennetusta uudesta elämästä, Piinamiina! :) Tilulilu, kiitos vertaistuesta! Tuntuu jotenkin niin masentavalta nähdä itsensä (kuntonsa) rapistuvan näin äkkiä. Mutta saahan sen sitten takaisin vielä treenattua aikanaan. Uskon kyllä et jokainen treeni on plussaa, vaikka tulokset olisivat...
  7. B

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Trvetuloa Stellaria! Tsemppiä ultraan Piinamiina, miten meni? Hiljaiseloa täälläkin, Facebookin odottajien ryhmää on huomattavasti helpompi seurata kuin tätä, ei tule katsottua kuin hyvin harvoin. Olen nyt etätöissä Jenkeissä mieheni luona ja palaan Suomeen ennen rakenneultraa, joka on 8.8...
  8. B

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tervetuloa kaikki uudet, onnea Piinamiina! Olen huonosti käynyt lukemassa, mutta vertaistuki on paikallaan, aina kun kerkeää :) Kiva kuulla että Kettuska olisi kiinnostunut tapaamaan jossain vaiheessa, kannatetaan! Hyvä Tilulilu että selvisit säikähdyksellä! Kävit vähän hakemassa touchia...
  9. B

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tervetuloa ja tsemppiä ultraan, Henriikka! Itse kävin kahdesti ar-ultrassa työterveyden kautta. Ekalla kerralla ei nähty sykettä varmaksi, toisella näin sen jo itsekin, kyllä lisäsi uskoa tähän. Olisi kiva tavata lähellä asuvia samassa tilanteessa olevia livenä jossain vaiheessa, mutta heitä on...
  10. B

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Kiitos kaikki! Nytpä huomasin, täällähän on suuri osa jo pitkällä, mahtava lukea vähän pidemmältä ajatuksia! Nyt tuntuu että sinne on iäisyys, mutta eiköhän aika lennä siivillä kun tekemistä riittää. Np-ultra on 10.6. Raidan sanoma koskettaa itseäkin. Työasiat pyörii mielessä. Työsopimus on...
  11. B

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Moi kaikki! Olen kolmekymppinen esikoista odottava Helsingistä. Laskettuaika joulukuussa. Olenkin osana joulukuisia täällä ja FB:ssa. Siellä kuitenkin ihmisten taustat on hyvin erilaisia ja olisikin kiva tutustua teihin, joilla on (itseasiassa aika paljonkin) yhteistä kanssani. Sama ikäluokka...
  12. B

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Tuplaonnea Foreverfever! Olen itse identtinen kaksonen ja se on yksi ihanimpia asioita, joita ihmiselle voi tapahtua. En voi puhua kaikkien kaksosten puolesta, mutta itselleni se on ollut mieletön voimavara nyt ja lapsena, meillä on vahva yhteys ja olemme parhaat kaverit, vaikka molemmilla on...
  13. B

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Onnea ultriin molemmille! Rennosti vaan, parasta toivoen. Ja kertokaahan sitten kuulumiset. Tervetuloa uusille, kappas, en olekaan enää se viimeisin LA listalla :) Kiva MiNalo, että täällä on toinenkin diabeetikko, toivottavasti aiemmat raskautesi sujuivat ihan hyvin, km lukuunottamatta? Itse...
  14. B

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Moi kaikki, Selailin ketjua jo kuun alusta, kun oli tunne että tänne liittyisin. Tänään sain haalean mutta selvän plussan testiin, DPO 12, kaksi päivää ennen "menkkoja", jotka eivät siis toivottavasti tule :) Ihana liittyä joukkoonne! Täältä on tulossa aito jouluvauva, laskettu aika on 23.12...

Yhteistyössä