Hakutulokset

  1. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    SS paljon onnea!! Paras tunne, kun vauva on maailmassa. Toivottavasti toipuminen sujuu hyvin. Voin sanoa, etta taalla ainakin on kummastakin leikkauksesta toipuminen sujunut suht hyvin, toivottavasti siella myos. Ole varovainen nostelun suhteen, ettei tule repeamia etc. Elinas toivottavasti...
  2. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Taalla on alkanut tapahtua!! Elinas, onnea paljon pikkumiehesta!! Mahtavia uutisia ja muistan, kun sinulla oli alussa kaikenlaisia juttuja. Nyt on vauva sylissa!! SS Toivottavasti seuraat pian perasta. Piinaavaa tuo kaynnistaminen. Itsellani se ei onnistunut ensimmaisessa raskaudessa. Laakarini...
  3. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hei kaikki!! Pikaiset kuulumiset. Tanne on syntynyt poikavauva. Kokoa oli 4 kg, eli potra miehenalku. Ruokahalu on ihan erilainen, kun esikoisella, eli formulaa menee runsaasti rintamaidon ohella. Keisarista toipuessa menee jokin aika, mutta eipa tassa ole muutamaan kuukauteen kiire mihinkaan...
  4. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hei kaikki!! Pitkasta aikaan. Taalla jannitys tiivistyy. Olen edelleen toissa taman viikon, mutta Joulupyhien etc myota olen kaynyt toissa vain noin 3 pv viikossa. Ei enemman jaksaisikaan, vaikka olen ollut ihan ok kunnossa. Solakka Silakka, minulla ei ole turvotusta, eika ollut edellisessa...
  5. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Burma, kovasti Onnea!! Ihanaa, etta nyt on sinulla raskaus huolet ohi, vaikka nyt alkaakin sitten toisenlaiset huolet. Sektiosta myos aina kestaa parantuminen pidempaan. Itsellani on siis se myos edessa. Muistathan ottaa iisisti, etta haava paase parantumaan kunnolla. Nyt ei enaa taalla millaan...
  6. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hei taas, Solakka Silakka, mietin yksi paiva ihan samaa etta paljon tyttoja tulossa. Eiko sinullekin annettu tyttolupaus?? Mitenkas elinas?? Minahan en tieda kumpi on tulossa, mutta tulisiko taalta sitten poika?? Vaikka viimeksikin odottelin poikaa ja tytto tuli. Burma, oletko siis sairaalassa...
  7. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea Pikkukintsu!! Toivottavasti et yrittanyt alakautta ennen sektiota. Burma, tsemppia sinulle myos olet varmaan seuraava?? Omaa napaa. Jain sokeritestista kiinni, mutta lapaisin pidemman testin. Ihmeellista, mutta esikoisen kanssa kavi samalla lailla. Olo on.. iso.. vaikka en mittaa, kun pari...
  8. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hei taaltakin. Burma, ikavia uutisia. Tsemppia sinne, mutta kuten itse sanoit olet kuitenkin jo ihan hyvilla viikoilla, eli mahdollisuuksia selvita on. Odotatko siis identtisia, vai onko istukat erikseen?? Pikkukintsu, sinulla lahenee laskettu aika kovaa vauhtia!! Elinas, onko migreenikohtaukset...
  9. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Solakka Silakka hieno kuulla, etta vuoto on nyt loppu. Hyva huomio toista myos, taalla on vahan samat fiilikset. Olin kotona viikon ja tuli kylla mietittya kaikenlaista, kun oli liikaa aikaa. Nyt on ollut taas mielellaan takaisin toissa. Tietysti olisi voinut siivota etc, mutta jostain syysta...
  10. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Taalla kans lomalainen on takaisin toissa. Onneksi on toimistotyo ja minulla on lisaksi tyopoyta, joka nousee, eli voi istua tai seisoa ja tehda hommia. Taallahan aitiysloma on vaivaiset 2-3kk, eli sita ei tosiaan halua aloittaa ennen kun on synnytys ihan lahella. Mutta saikkua saa, jos silta...
  11. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Pikkukintsu, ihanalta kuulostaa leveat mekot ja tunikat. Minulla on jo taalla vanhat aitiysvaatteet kaytossa. Varastosta loytyi useita pidempia paitoja ja mekkoja, joita voi kayttaa toissa. Talveksi on tannekin ostettava jotain tilavampaa ja lampimampaa. Onneksi taalla saa halvalla ihan hyvia...
  12. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Toivottavasti Solakka Silakka vuotelu loppuu pian. Paa asia on, etta olet nahnyt sykkeen, mutta on tuo vuotelu aina pelottavaa, vaikka sita tapahtuu useissa raskauksissa. Tiedan muuten yhden kaverin, kuka vuoti lapi raskauden, eli 9kk. Lapsi oli terve, eika laakarin loytanyt mitaan syyta...
  13. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hei Elinas, mahtavia uutisia onnea tosi paljon!! Meita onkin taalla nyt aika monta odottajaa, kiva. Itse en ole tuntenut viela liikkeita. Valilla ehka vahan tuntevinaan (viime yona mm), mutta en osaa oikein liikkeita odottaakaan nain aikaisin. Esikoisella en tuntenut liikkeita ennen viikkoa 22...
  14. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Nain itsekin luulin!! Kiva kuulla, etta muilla on samoja tuntemuksia. Olen stressannut tassa raskaudessa tosi paljon enemman, kun ekassa, vaikka lupasin itselleni etta yrittaisin nauttia. Plaah, ei onnistu.
  15. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hyva!! Minulle laakari ei kertonut mittoja ollenkaan 7vk ja 9vk ultrassa. Sanoi vain, etta koko on hyva, eika sen kummempaa. En kysynyt. Onnea matkaan huomenna!!
  16. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki, Ihania uutisia taalla Solakka Silakka ja Elinas. Jotenkin vahan helpottaa sen jalkeen, kun nakyy syke. Solakka Silakka, en olisi kovin huolissani vuotelusta, etenkin jos se on ruskehtavaa. Normaaleissakin raskauksissa ilmeisesti aika iso osa vuotelee. Elinas, sinullahan on voinut...
  17. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hei kaikki, Kantoreppu on ehdoton!! Itse en hankkinut kunnollista esikoisen kanssa ja jos maaliin paastaan se on kylla hankintalistalla # 1. Esikoinen oli todellinen sylikissa, halusi olla sylissa koko ajan ja jalkikateen olen miettinyt miksi en hankkinut kantoreppua, olisi helpottanut elamaa...
  18. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Elinas ensimmaisen kerran kaikki oireet katosivat melko aikaisin. Toisen kerran minulla ei ollut juuri minkaanlaisia oireita lukuunottamatta positiivista raskaustestia ja paria ekaa paivaa testin jalkeen. Molemmilla kerroilla aloin vuotamaan itse, eli kroppa lopulta hoiti homman. Odotus...
  19. M

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Pikkukintsu onnea!! Asustelen Jenkeissa, olen ollut taalla melkein 15 vuotta ja olen kaksoiskansalainen. Suomessa tulee kaytya noin joka toinen vuosi. Jonnuli meilla on esikoinen 3 v. Olin jo lahes 40, kun han syntyi luomuna kahden ja puolen vuoden yrityksen jalkeen. Sen jalkeen pari...
  20. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Elinas tsemppia tilanteeseen!! Tuo keskeytynyt keskenmeno on pahin painajainen. Olen kokenut sen pari kertaa omilla soluilla ja kroppani ei keskeyttanyt raskautta ennen viikkoa 8. Siksi paatin tassa tilanteessa itse odottaa melkein samoille viikoille ennen ensimmaista ultraa, etta nakisin...

Yhteistyössä