Hakutulokset

  1. E

    ~Heinäkuiset 2020~

    Moikka! Lauantaina tein positiivisen testin ja tää olisi meidän toinen lapsi. Kiva, että tänne on nyt tullut vähän porukkaa, oon joka päivä lauantaista lähtien käynyt kurkkimassa :LOL: Varasin jo varhaisultran, mutta siihen on vielä yli neljä viikkoa aikaa. Nyt vaan yritettävä pitää pää kylmänä...
  2. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Verikokeen tuloksena hcg 87. Ilmeisesti ihan ok arvo tällä hetkellä noin kaksi viikkoa ovulaation jälkeen. Ensi viikon torstaina haluavat klinikalla jo katsoa ultralla näkyykö mitään, ei tietystikään vielä sykettä, koska silloin vasta 5+1. Eilen illalla mielen valtasi epäusko, kun rintojen...
  3. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Oikein paljon onnea!! Ihan nousi kyyneleet silmiin teidän tarinan luettua :) Me asutaan Keski-Euroopassa eli täällä ilmeisesti lapsettomuusklinikat toimivat tosi erilailla Suomeen verrattuna. Meidän tarinasta sen verran, vuoden yrityksen jälkeen mentiin tutkimuksiin. Miehellä kaikki ok, itsellä...
  4. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Kiitos :) Ja todella paljon onnea myös sinulle! Varmasti myös todella jännää aloittaa niin sanotusti uusi kierros :) Onnea sinulle myös plussasta! On varmasti ihan mahtava tunne, kun tällä kertaa raskautuminen kävi noin nopeasti :)
  5. E

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Moi! Mä sain eilen elämäni ensimmäisen plussan raskaustestiin :) Yritystä on jo yli puolitoista vuotta takana ja lapsettomuusklinikalla ollaan toukokuusta lähtien. Nyt joulukuulle oli suunniteltu ensimmäinen inseminaatio. Olo on kyllä epätodellinen ja varovainen, silti haluan olla positiivisin...
  6. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Huomenta! Vuoden taustailun ja yrityksen jälkeen mulla kerrankin olisi jotain kysyttävää. Viime viikon lauantaina cb:llä hymynaama, testasin ovista kuitenkin vain kerran ja kipujen perusteella lauantaina jo dpo0. Eilen illalla eli oletetusti dpo7 tein herkän puikkotestin. Unohdin testin...

Yhteistyössä