Hakutulokset

  1. J

    Syyskuiset 2019

    Täältä kans hyviä ultrakuulumisia jo toistamiseen! Neuvolassa eka käynti myös takana. Onpa syyskuisiin tulossa monet tuplat, onnea! :love::love: Laitoin faceryhmästä nyt viestiä kun uskallan mukaan koska kaikki näyttäs olevan hyvin :barefoot:
  2. J

    Syyskuiset 2019

    Huh mikä päivä @Beibihaaveilija. Toivottavasti pieni pysyy mukana. Tsemppiä myös muille vuotelijoille. :love: On nää ekat viikot piinaa! Ja vau, @Mandel tuplaonnittelut! Mä kävin myös tänään neuvolan ultrassa, sieltä löytyi mini oikeasta paikasta sykkeineen. Täällä terveydenhoitajat ultraa...
  3. J

    Syyskuiset 2019

    Ainakin mun kokemuksesta jos ultrassa huonoja uutisia, tarkistuskäynnille esim viikon päästä ja sen jälkeen saa tyhjennyslääkkeet ja keskeyttää raskauden kotona jos edelleenkään ei näy elämää. Ei tarvi oottaa viikkokaupalla kohdun tyhjentymistä. Mutta toivotaan ettei kenenkään meistä tarvis...
  4. J

    Syyskuiset 2019

    Ohhoh @Daisy85 nyt jo ihan vauvan syke? Mä sain tosi himmeästi kuuluviin istukan huminoiden seasta esikoisen raskaudesta 8+6, mikä oli myös hirmu aikaista. Nyt en vielä aio kokeilla. Mulla huomenna neuvolan tarjoama varhaisultra. Toivon mukaan tulis hyviä uutisia. Jos tulee, niin liittyisin...
  5. J

    Syyskuiset 2019

    Mulla 7+1 tulossa ultra. Esikoinen ultrattiin polilla jo 6+3. Sitä yleensä pidetään aikaisimpana päivänä, jolloin sykkeen voi nähdä. Tervetuloa uusille ja olen todella pahoillani @Meisje81 :(
  6. J

    Syyskuiset 2019

    Kiitos @Olivia_ ! Nyt on kyllä selkeä lista! Vielä ois päiviä vapaana vaikka monta meitä kyllä jo onkin! :love: Mä uskaltaisin tulla fb:hen aikaisintaan kun varhaisultra takana.
  7. J

    Syyskuiset 2019

    Mä kans mietin selkiyttäskö jos ois järjestänyt listan niin, että eka lukis päivämäärä ja sen alle tiedot keillä LA milloinkin.. Ja joo toivotaan. Tänään ei oo mitään poikkeavaa ollutkaan (vielä) :unsure:
  8. J

    Syyskuiset 2019

    Minusta olisi kiva, jos perustettaisiin oma rajatun kokoinen fb ryhmä täältä kaksplussan puolelta vaikka vähän myöhemmin. Nuo vauva 2019 -ryhmät saattaa paisua isoiksi ja sen myötä tulla kaikenlaisia lieveilmiöitä.. enkä itse ainakaan halua vielä liittyä siihen vauva 2019 -ryhmään kun ei oo...
  9. J

    Syyskuiset 2019

    Mä kans en aio ostaa vaatteita vielä, enkä varmaan ennen rakenneultraa ja siinä selviävää sukupuolta. En ostanut esikoisestakaan :rolleyes: sopivasti kesän aleista sitten voisi ostella kaikkea ihanaa! Meillä varhaisultra vasta parin viikon päästä, vaikka ens viikon lopulla näkyisi jo varmasti...
  10. J

    Syyskuiset 2019

    Mulla myös keskenmenoja taustalla. Mutta yksi lapsi on siis jo. Mä sain myös dpo 15 digiin 2-3 ja dpo 22 3+. Leffaviivat tuli dpo 19. Kun vielä ultralla sykkeen pääsis näkemään ens tai seuraavalla viikolla niin vois olla vähän luottavaisemmin mielin. En oo ihan pää kylmänä siis pystynyt...
  11. J

    Syyskuiset 2019

    Täältä kans mukaan, LA ois 2.9. Testasin jo muutama päivä ennen joulua ekan plussan. Meillä esikoinenkin syyskuinen, vm. 2017 :) huomenna soittelen neuvolaan ja kyselen varhaisultraa.
  12. J

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tulen varovaisesti juttuihin mukaan. Facebookkiin tulisin ar-ultran jälkeen, jos tuolta elämää löytyy ja sillon vielä mukaan huolitaan. 19.9/ Josephina/ 27/ - / 1.

Yhteistyössä