Hakutulokset

  1. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Olen pitänyt taukoa kirjoittelusta tovin. Viimeisen kuukauden olen miettinyt kaikenlaista, kun keskenmenoja ja kemiallisia raskauksia vaan satelee toinen toisensa perään. Vauva tai siis oma lapsi olisi aivan mahtava juttu, eikä sen tulemista näköjään pysty vauhdittamaan enempää omilla...
  2. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Täällä ollaan taas :( Muutaman viikon ehdin yökkäillä ja sitten yks päivä ei tullutkaan huono-olo ja se oli siinä. Keskiviikkona alkoi vuoto raskausmateriaalien kera, nyt sitten odotellaan montako viikkoa tällä kertaa vuotaa. Kävin työterveydestä saikkua, en tuon keskenmenon takia vaan sain...
  3. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Minä kokeilin aspiriinia heti kkm jälkeen, siitä kierrosta kemiallinen ja taas kahden viikon "laihat" menkat. Joten aspiriinin olen unohtanut. Tässä kierrossa ihme konsteina satunnaisesti greippimehua (alle litra), b-, c- ja d-vitskut käytössä, ulkoilua, hirvee yrjötauti oletetun oviksen...
  4. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Onnittelut ninnananna! Peukut pystyssä, että kaikki menee loppuun saakka hyvin. Päivän oireet; aamulämpö 37.2, päätä jomottaa, rinnoissa viiltävää kipua, nenä vuotaa, jugurtti maistuu metallille, nälkä mutta sitten ei tee mieli kun ruoka edessä, etovaa oloa. Tänään kahden tunnin pidättelyllä...
  5. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Omaa napaa........ Täällä alkaa taas olla kuviteltuja oireita :D Närästys ja nippailut alavatsassa, rinnoissa ei mitään tuntemuksia. Mikä siinä on, kun aina hirveet kuvitelmat ja sitten jos plussais, koko ajan vaan oottais keskenmenoa. Ei oo helppoa, ei :rolleyes:
  6. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mulla rfsu:n testit näyttäny sitä mitä pitääkin, kun taas pc:n testit näyttää hailuraa viivaa joka kierron lopussa. Kierron alussa, ylläri, en oo testannu, joten en tiedä näyttäisivätkö silloinkin hailakkaa viivaa. Joko minussa tai testeissä vika, tiedä häntä.
  7. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Meillä mies ei osannut varautua yhtään keskenmenoon, itse itkeskelin jo ultraa edeltävän illan ja mies tsemppasi, että kaikki on hyvin. Mutta kun vaan tiesin, ettei siellä mitään elävää enää ollut. Ultraaja sanoi heti, että pahoittelut, mutta täällä ei kaikki ole hyvin. Meille sanottin että saa...
  8. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mun pitää pysyä täältä pois, niin tupsahtelee plussia yhdelle jos toisellekkin. Isot onnittelut! Omaa napaa. Ehdin jo ilahtua, kun menkat alkoi, että nyt ollaan oikeilla raiteilla. Kaks päivää tuhrua, menkka jomojen kera ja sitten ei mitään. Neljä päivää väliä ja hanat aukes kunnolla, nyt siis...
  9. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hurjasti onnea plussanneille!!! Täällä alkaa kierron pituus tasoittua, on edes vähän kartalla mitä omassa kehossa tapahtuu. Nyt tässä kierrossa sit kaikki peliin, että tulee plussa ja pysyy loppuun saakka mukana (asenne ainakin kohdillaan :D )
  10. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Vv Onnittelut!!! Onko teille tullut viime aikoina Pc;n liuskatesteihin viivanpaikat näkyviin, siis ilman raskautta? Meillä kauppa lopettaa, joten ostin tulevan varalle muutaman paketin, Pakkohan se oli testata ja hailuran viivanpaikan testasin. Meinaan vaan, että pitäiskö huolestua ja varailla...
  11. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Tervetuloa uusille! Omanapa:Täällä taas kerran epäselvät kiertopäivät, joko kp 19 tai jos lasketaan siitä, kun se möykky verien kera tuli pihalle, sitten kp7. Viime vuoden loppuun olen elänyt menkkojeni kanssa sovussa, mutta heti kun raskauduin on ollut ongelmaa. Päätettiin mennä seuraaviin...
  12. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Minttumar!! Hurjasti onnea! Omanapa: Nyt tulee likaisia yksityiskohtia ja eritteitä :D Pahoittelut, jos ja kun käytän sanoja jotka saattaa kuumottaa jonkun korvia. Eli eilen pantiin ihan kunolla, ei siis mitään hyssyttelyä. Aamulla heräsin, tuntuu kuin jotain ylimääräistä, ihan kuin tamppooni...
  13. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Rva Pii Poo Onnittelut! Hantta peukut pystyssä sulle, jos kuitenkin...
  14. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Olikohan peräti 53 vai 54 päivää. Ikinä oo tuollasia lukemia ollut, melkein tuplasin normi kierron.
  15. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Onnittelut plussista! Täällä juhlapäivä! Tai siis kp 1!!!!! Kerrankin, sanoisinko, että ihanaa, kyllä tätä on odotettu. Toivottavasti tää kierto ei veny yhtä pitkäks.
  16. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    sanzzes _ 36 _ kkm 5/16 kem 6/16 kem? 7/16 Ensimmäinen toiveissa Minut saa lisätä myös joukkoon. Omaa napaa.... Tänään todellakin juhlitaan minun kp viisikymppisiä. Maanantaina ajattelin varailla aikaa terveyskeskukseen, kun välillä tuntuu kuin joku tökkäisi neulenpuikolla alavatsaan...
  17. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Kohta juhlitaan viiskymppisiä, nimittäin minun kp! Alavatsassa sama nippailu jatkuu, närästää ja viluttaa (myös T L kirjaimen paikalla) eli ihmeellisiä oireita ilman raskautta.
  18. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Vein anopin junalle ja heti testaamaan kotiin, melkein viis tuntia odottelin kintut ristissä. Liekkö ollut taas joku ohikulkija, aloitin puikolla 10ml/u, yks viiva ja kulutin vielä diginkin ei raskaana. Kunhan ne menkat alkais!! Harvoin tulee odoteltua niitä näin kovasti. Viime kierrossa sama...
  19. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Kiitos onnitteluista :) Nyt pää kylmänä. Yritän olla ajattelematta viivojen määrää. Viime kierrossa sama juttu, tuli niitä hailakoita viivoja ja sit menkat. Että nyt en intoile enkä stressaa, sit vasta kun on kunnon viivat testissä. Tai viikkoja 30....
  20. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Aamun pikainen päivitys. Kaks viivaa tuli, toinen niin hailakka, ettei hyvällä tahdollakaan saa kuvaa. Anoppia odotellessa ja maanantaina seuraava testi, ku pääsen anopista.

Yhteistyössä