Hakutulokset

  1. I

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Onnea ultrakuulumisista! Täällä tuntuu ihan siltä, että homma ei etene. Turvotus on laskenut, varsinaista vauvavatsaa ei vielä kasva, liikkeitä en vielä tunne, pahoinvointi on lähes poissa, ei mitään tuntemuksia, ajatuksetkin olleet vähän muualla...asia tuntuu jotenkin paljon etäisemmältä kuin...
  2. I

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Nopeasti vain huikkaan kun pitäisi aikaa sitten jo olla nukkumassa... mutta mulla pahoinvoinnin suurin apu on olleet erilaiset sokeroidut makujugurtit ja viilit! Hyvänä kakkosena sitten valmispuurot. Mannapuuro uppoo myös, mutta se ei ole niin hyvä välipala ainakaan töissä kun valmistus kestää.
  3. I

    Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

    Vastaan nyt vielä tänne, vaikka syyskuun ketju on jo olemassa. Minulla ei ryhmän perustajana ole ollut mitään "liittymissääntöjä". Ryhmää ei myöskään pistetty kiinni minun aloitteestani, vaan joku/jotkut esittivät tällaisen toiveen, sitten laitoin äänestyksen pystyyn jossa mahdollisuus oli...
  4. I

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Onnea Tilulilu! Jenifer, yhdellä tutulla vuoti runsaasti varmaan kymmenisen kertaa raskausaikana, ei mitään syytä löydetty. Kävivät aina sairaalassakin kun tuli enemmän vuotoa, ihan terve lapsi sieltä kuitenkin syntyi. Nipsunen ja Minervan, onko teille kommentoitu jotain kyvystä hoitaa muiden...
  5. I

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Heii, kiva että kerroit, mä luulin myös että se on pienikokoinen steriloija! Mies oli kyllä sitä mieltä että keitetään tutit, kun vähän noita hankintoja kartoitettiin.
  6. I

    Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

    Moi kaikki! Täällä 11+0 menossa, ja ostin ekat vaatteet vaaville.... Alkaa tuntumaan jo turvalliselta, että tyyppi pysyy kyllä kyydissä. Tehtiin face-ryhmässä päätös, että laitetaan piakkoin kiinni eikä oteta kohta enää uusia jäseniä. Tarkemmin sovittiin että 24.8. laitetaan sulki. Tämä siksi...
  7. I

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Kiitos listoista, lisääkin saa laittaa tulemaan. Muutama kysymys: miksi äitiyspakkauslaatikko pitäisi pehmustaa? Muistaisin kuulleeni joskus ettei ihan pienellä vaavilla saisi olla pehmukkeita ettei tukehdu, ja että sitten vasta laitettaisiin kun hän alkaa enemmän liikkumaan ettei satuta. Ja...
  8. I

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Jos joku haluaa hankintalistoja laittaa jakoon, mieluusti lukisin. Tai ottaisin talteen myöhempää ajankohtaa varten, eipä vielä kannata mitään hankkia. :p
  9. I

    Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

    Täytyypä kommentoida tännekin että saa ilmoitukset käyttöön. Alkaa kohta helpottaa, kahden viikon päästä keskenmenoriski pienenee huomattavasti ja alkaa jo tuntumaan siltä että tämä tyyppi meinaa pysyä kyydissä! En ole hetkeäkään unohtanut olevani raskaana, mutta jotenkin asia on tuntunut vähän...
  10. I

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Siis Iiris Lee on henkilö, jonka pyytämällä kaveriksi kutsun sinut mukaan salaiseen ryhmään. Eli sun seinällä näkyy että olet kaveria Iiris Leen kanssa, kyllä. Se ei varmaan kerro yhtään kenellekään mitään, että olet kaveria tällaisen tyypin kanssa, jos joku ei sitten ole täältä lukenut että...
  11. I

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Niinpä taitaa! Tule sinäkin tuonne salaiseen face-ryhmään maaliskuisille (ks. Maaliskuun Muruset Heinäkuussa), näkyy ainakin Tette ja Neidon sinne jo löytäneet. :)
  12. I

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Kävin lisäilemässä ison kasan väkeä face-ryhmään. Aika monta oli sellaista jotka laittaneet vain kaveripyyntöä, ilman mitään viestiä. Jos olet täältä ja haluat ryhmään, käväise katsomassa viestipyynnöt. En uskalla lisätä sieltä suoraan, ainakin yksi vaikutti minua pyytäneen kaveriksi vain...
  13. I

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos vastauksista Mandala ja Lullaby! Näinhän sitä vois luulla ettei laskuja enää tulisi kun katto on täynnä, mutta eihän se lääkkeidenkään kanssa mene niin, vaan piti hakea jälkikäteen. No, tuskin sentään yli kuuttasataa tulee pelkkiä käyntimaksuja vuodessa, tai no yksi käynti on sen n. 32€...
  14. I

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Osaisikohan joku auttaa yhdessä mieltäni askarruttavassa kysymyksessä? Tuhosin vanhoja papereita, joiden joukossa noita poliklinikkalaskuja tietenkin kolmen vuoden ajalta hurja määrä. Korvaakohan Kela niistä mitään? Lääkkeistähän se korvaa. Laskuissa on kaikissa plus-merkki, ja sen selityksenä...
  15. I

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Moi kaikki! Tette ja Neidon, terveuloa minunkin puolestani. Ihana kuulla Eliza Dayn vauva-arjesta. Rankempi liikunta on mulla nyt väkisinkin tauolla kun olen koko ajan erittäin pahoinvoiva. Harrastuksissa tulee kyllä liikuttua ja koirien kanssa, mutta varsinaiseen hikijumppaan minusta ei nyt...
  16. I

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Mulla pyörähti vasta 8.vko käyntiin, mutta rytmihäiriöitä on ollut täälläkin. Joskus ollut samanlaisia kun on ollut stressiä, nyt ei stressin häivääkään, pidän raskausoireena kyllä. Iltaisin tykyttelee, vaikka kahvia on mennyt tosi vähän ja viimeisetkin yli 7h ennen tykytyksiä.
  17. I

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Täällä onkin vilskettä! Pyydän kärsivällisyyttä face-ryhmän kanssa, olen reissussa ja lisäilen väkeä ensi viikon loppupuolella. Tervetuloa! Ollaan sovittu ettei ole mitään rajoitusta määrälle siellä, sieltä voi bongailla kavereita pienempiin ryhmiin vaikka omalta paikkakunnalta jos haluaa.
  18. I

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Kävin taas hyväksymässä lisää porukkaa ryhmään. Muistakaahan laittaa sekä kaveripyyntö että viesti missä kerrotaan nimimerkki tällä palstalla.
  19. I

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Minttumar, pahoittelut! :cry: Niin herkästi alussa voi käydä vielä noin.
  20. I

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Kiitos Minttumar, minäki innostuin laittamaan. :)

Yhteistyössä