Hakutulokset

  1. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Onnea nyyteistä! Itsellä 19.9 sektio Naistenklinikalla varattuna perätilan vuoksi. Muuten vointi ollut vielä ihan hyvä myönteisesti yllättynyt. Päivät menee tarvikehankinnoissa ja tv äärellä. Jännitystä ilmassa täälläkin
  2. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Bounty tsemppiä sektioon. Odotamme kuulumisia sitten miten oliko sulla tai muilla täällä kokemusta äippäpolilla yrityksistä kääntää vauva perätilasta masun päältä päin? Mulla vauva perätilassa vielä joten ens viikolla saan lähetteen äippäpolille. Toivottavasti kääntyy itse tai saadaan käännettyä...
  3. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    adalmiina eilisen sokerirasitukseni arvot olivat normaaleja. Jäin miettimään onko huolesttava paastosokeriarvo 5,0? (oltava alle 5,3 jos nyt oikein muistan mitä neuvolassa sanottiin). Diabetes sivuilla kyllä lukee että normaali paastosokeriarvo on alle 6. Ei tullu mulle ruokavalion muuttamiseen...
  4. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Minkälaista ruokavaliohoitoista seurantaa sulla ollut aiemmissa eli jätitkö jotain sokeripitoista pois kokonaan tai osittain ja mitä söit esim saitko silti marjoja ja hedelmiä (mitä ja paljonko)? Huomenna sokerirasitukseen ja pe saan tietää tuloksen neuvolassa. Ninniz rv 25+3
  5. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hieno juttu PikkuneMyy perusti fb ryhmän nimeltä Syksyiset 2016, tervetuloa liittymään ryhmäämme. Kyllä varmasti osa jää vain tänne kirjoittelemaan ja on kiva lukea runsaasti edelleen myös tätä kautta viestejänne. Toivon, että ainakin fb ryhmämme pysyy aktiivisena vuosia tukena tulevaan...
  6. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mä voin laittaa tätä kautta fb tietoni eli löydät mut fb kaveriksi nimellä Nina Varila Espoo paikkakunta laita fb kaveripyyntö ja samalla lyhyt viesti kenestä kyse. Sitten vaan ryhmää perustamaan
  7. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Kyllä ne ultrassa voi nähdä selvästikin pojan sukupuolielinten ootko tällaisen varmistuksen saanut ultrassa?
  8. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Voisin liittyä pienempää fb ryhmään. Ryhmän nimi tiedoksi nii laitan liittymispyynnön
  9. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Onnea alkanut liitoskivut kävelylenkeistä sohvalla istumisen aikana tai jälkeen noustessa ym satunnaista lyhytaikaista johon auttaa tykistön pitäminen lanteen ympärillä sekä lepo vasemmalla kyljellään sillon ku enemmänkin pistää.
  10. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Kuulostaa kovin tutulta. Onneksi sain kesäloman heinäkuu-elokuun 14.8 ja 15.8alk varmennettu äippälomaa. Univelkaa ja kuumuus töissä sisällä ottanut jo nyt koville plus20 ulkona. Mulle myös tullut painoa 1.5kk aikana 6 kiloa Rv 22+4 mä vaan syön liikaa ku ei masu täyty kuten ennen. Liikun jonkin...
  11. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Tarkoitin glaukoomaa perinnöllistä silmäsairautta koirallani. Mistäköhän tän ennakoivan tekstinsyötön saa pois Samsung S6.ssa?
  12. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Täältä myös moikat! Rakenne ultra oli 12.5 pikkukaverilla kaikki hyvin. Poikaa odotamme. Ei jäänyt arvailujen varaan sen verran hienosti esitteli Tuttua tuo jatkuva huoli jos kaikki ei kuitenkaan mene hyvin. Menettämisen pelko. Asiaa ei auta se että vain vuosi sitten silloin 6v ikäinen aiemmin...
  13. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Nyt vasta Rv 20+6 niin tuntuu noin parissa kohtaa päivää jotain liikehdintää tai hipaisuja yleensä silloin kun liikkumisen jälkee syön ja istun. Ihan normaalia olisi jos ei vieläkään tuntuisi mitään. Eilen ultrassa. Kaikki hyvin Saimme tiedon että poikaa odotamme ja ei jäänyt lähitarkastelussa...
  14. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Tuttua nuo raskauden aikaiset vatsavaivat. Kovaa ulostetta on pehmitkenyt hieman neuvolan lääkäriltä saatu vinkki laittaa illalla lasiin kaksi kuivattua luomua ja peittää ne vedellä sit lasissa yöksi jääkaappiin ja aamulla koko yökötys juodaan ja syödään luumut lasista. Tarvittaessa sano et ota...
  15. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ei tunnu muillakaan vielä liikkeitä. Kyllä voi ja oli neuvolassa vaikeampi paikantaa arveli syyksi edessä olevan istukan vuoksi mutta istukan sijainnin saan selville vasta 20 viikon kohdalla ultrassa. Lähiviikkoina ne liikkeeseen alkaa varmaan tuntumaan, ei hätäillä Rv 19+2
  16. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ihan ymmärrettävää, että ei kaikkea jaksa. Mistä muuten tulee tunne, että odottaa tyttöä tai poikaa? Mulla ei oikein ole mitään aavistusta sukupuolesta. :)
  17. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hyvää vappua ja (y) kaikille RU (ultraan)! Minulla RU 12.5, jännittää!:D Olen uusi jäsen, kiva löytää tällainen aktiivinen palsta. Vinkkejä FB syyskuun ryhmistä? :) 25.9 Ninniz/33v./1.lapsi/JS?
  18. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    25.9 Ninniz/33v./1.lapsi/JS?

Yhteistyössä