Hakutulokset

  1. RubyS

    Tammitähdet 2017

    Heips taas pitkästä aikaa kaikille! :p En oo yhtään ehtinyt edes käydä lueskeleen täällä, kun oli se muutto silloin touko-kesäkuun vaihteessa ja sit oon koittanut täällä saada tätä kaaosta hallintaan. :D Iisa on tehnyt siitä välillä todella hankalaa, kun ei aina viihdy itsekseen. Välillä on...
  2. RubyS

    Tammitähdet 2017

    Heips vaan kaikille! :) Niin se äitienpäivä tuli ja meni ;) Hassua kun viime vuonna äitienpäivä viikonloppuna vasta aavistelin, et mitäs jos oonkin raskana :p Ja lapset muuten alkoivat just silloin kinuta pikkuveljeä itselleen ja kyselin heiltä et jos sellaisen saisi, niin mikä pitäisi olla...
  3. RubyS

    Tammitähdet 2017

    Tuosta perunasta on ollut paljon puhetta tuolla facessa, et aiheuttaa ilmeisen helposti vatsavaivoja, että sitä ei välttämättä kannattaisi antaa ihan heti alkuun vaan vasta lähempänä vuoden ikää. Itse en oo yhtään vielä pohtinut millä aloittaisin, kun arvon tässä sitäkin et aloitetaanko...
  4. RubyS

    Tammitähdet 2017

    Heips taas kaikille :) Mä näköjään käyn nykyisin harvakseltaan täällä, tuntuu et päivissä ei aika riitä mihinkään enkä ees muistakaan aina. Kunnon imetysaivot kun lyövät tyhjää jatkuvasti :D Meillä tulee perjantaina ikää jo 4kk! :barefoot: Oonkohan mä vähän huono äiti, kun en oo ees yrittänyt...
  5. RubyS

    Tammitähdet 2017

    Heips taas kaikille! :) Pitkästä aikaa muistan tulla tännekin kuulumisia jakamaan ja lukemaan. Meillä Iisa on jo 3kk (tai no, huomenna virallisesti). Niin vaan se aika menee äkkiä :love: Meillä on ollut täällä jos jonkin näköistä äksöniä ja viime viikon lopulla käytiin ihmettelemässä suurta...
  6. RubyS

    Tammitähdet 2017

    No niin, mun huominen vähän venyi, mutta nyt ehdin vihdoin tännekin kirjoittelemaan :) Meillä neidillä tulee huomenna ikää jo 2kk :love: Ristiäisetkin pidettiin eilen ja neiti sai nimen Iisa Ellen Aurora. Meille ei koskaan tullut sitä maistraatin paperia perille, mutta pappi sai sen onneksi...
  7. RubyS

    Tammitähdet 2017

    Nopeat heipat kaikille ja onnittelut viimeisillekin vauvan saaneille! :love: Tuun huomenna kertoileen enemmän kuulumisia, merkkailen tän uuden ketjun vaan valmiiksi itselleni ;)
  8. RubyS

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Tsemppiä Mamadread ja Meri! Ei tullut tammikuun tähtösiä teille, mutta helmikuun helmet on ihan yhtä hyviä ;) Onkos joku muu vielä yhtenä kappaleena? Meillä ristiäiset pidetään 19.2. Oon siihen edelliselle viikolle varannut itselleni ajan parturiin ja kynsihuoltoon. Kastemekko on valmiina, mut...
  9. RubyS

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Onnea synnyttäneille! :love: Teitä oli kerralla niin monta, että pelkää unohtavani jonkun jos alan nimiä luetteleen, niin parempi näin yhteisesti välittää onnittelut kaikille ;) Noihin masuvaivoihin täällä on jo tullutkin hyviä vinkkejä. Meillä kans tuppaa ilmaa kertyvä neidin masuun, niin oon...
  10. RubyS

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Täällähän on jännää :D Jokohan siellä Narana on vauva sylissä :love: Ja aika moni muukin oli käynnistystä vailla ihan näillä näppäimillä ;) Mun vauva tuli tänään tasan neljä viikkoa. :barefoot: Kauhee, kun kasvaa nopeasti. Jälkivuoto alkaa pikku hiljaa olla lopuillaan. En oo enää pariin viikon...
  11. RubyS

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Heippa nobelius! Mulla todettiin rakenneultrassa etinen istukka eli istukka oli sijoittunut kohdunsuun päälle. Siitä ohjeena oli varovaisuus ja kontrolli rv:lla 28. Yleensä on siihen mennessä väistynyt, jos on ollut edessä. Mulla ei väistynyt, joten kontrolloitiin uudelleen rv:lla 32 ja siitä...
  12. RubyS

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Ihan hyvin, ainoa et meinaa haava vähän märkiä, kun en saa sitä tarpeeksi suihkuteltua ja tuuleteltua. Muuten alkaa olla jo aika normiolo :)
  13. RubyS

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Tännehän on taas vauvojakin siunaantunut, onnittelut jakautuneille :love: Ja tsemppiä niille, ketkä vielä odottelee (y) Kiva lukea teidän synnytyskertomuksia, mulla kun nyt ei oikein paljon kerrottavaa ole. :rolleyes: Jotenkin en osaa ollenkaan tuota sektiota laskea synnytykseksi, kun se oli...
  14. RubyS

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Tuo on tosiaan ärsyttävää Mariani, kun kaikki suhtautuu ylipainoiseen automaattisesti siten, että kaikki syömiset on tosiaan epäterveellisiä ja vauvaakin kasvatetaan pelkällä sokerilla. :mad: Mullakin neuvolaterkka yritti koko raskauden saada mua kiinni jostain epäkohdasta ja sitä ärsytti...
  15. RubyS

    Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

    Onnea Susanna ja Repa uuden vuoden vauvoista! :love: Tosi nopeaa toimintaa ollut teillä kummallakin ;) Missäs päin asuitkaan Mariani? Tai siis olitko ihan Suomesta kuitenkin? Mietin vain että todella hätäiseen oot saanut tuon nimiasian hoitoon. Meidän täytyy vielä odotella isyysasiat kuntoon...
  16. RubyS

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Ihanaa <3 Mä niin arvasin tämän kun päivällä luin sun viestiä noista oireista! :)
  17. RubyS

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Heips! Ja Hyvää Uutta Vuotta kaikille! :) Täällä on jännät paikat edessä ainakin muutamalla, kiva odottaa saadaanko uuden vuoden vauvoja tähän pinoon :rolleyes: Meillä on mennyt päivät hyvinkin nopeaa. Jotenkin sitä elää ihan pumpulissa :whistle: Eilen käytiin ekaa kertaa vauvan kanssa...
  18. RubyS

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Oikein ihanaa ja rauhallista joulua kaikille :love: Me päästiinkin jo eilen kotiin sairaalasta. (y) Täällä siis vietetty aattoa rauhallisissa tunnelmissa miehen ja vauvan kanssa kolmestaan. Mun lapset on Tampereella sukuloimassa joulua viettämässä ja miehen poika on äidillään tänä vuonna...
  19. RubyS

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Heips vaan kaikille! :) Ja anteeksi, että ootte joutuneet odottamaan ;) Meidän suloinen tonttutyttömme syntyi eilen klo 9.34. Strategiset mitat 51cm ja 3620g. :love: Sektio meni jopa paremmin kuin olivat odottaneet. Ei tarvittu mitään extroja mitä olivat meille saliin varanneet (mm. verta ym.)...
  20. RubyS

    Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

    Täällä on kroppa alkanut valmistautua synnytykseen tänä aamuna. Esimaito nousi rintoihin, suoli tyhjeni ja napakoita supistuksia tullut koko päivän. Että nähtäväksi jää päästäänkö keskiviikkoon asti vielä ;):rolleyes:

Yhteistyössä