Hakutulokset

  1. L

    Syyskuiset 2020

    Laitoin yv eilen. Oletko huomannut? :giggle:
  2. L

    Syyskuiset 2020

    Hei! Vieläkö mahtuu mukaan? Erityisesti olisin kiinnostunut salatusta fb ryhmästä, jos sinne vielä yksi loppukuun odottaja mahtuisi mukaan turisemaan Mulla la 27.9. ja nyt siis 10+3. Lellu
  3. L

    Huhtikuiset 2018

    @Marsha Mulle ainakin apteekista sanottiin että Gefilus olisi kaikista eniten tutkituin mhb ja siten "paras". Ostin sit Gefiluksen D tipat ja ehkä nyt kun miettii niin vähemmällä itkulla ja ähinällä neiti paukuttelee, joten kaipa tuosta on apua ollut. :) Tsemppiä ristiäisvalmisteluihin...
  4. L

    Huhtikuiset 2018

    @Sano Pirkka no teilläpä on ollut kommelluksia kerrakseen nimiäisissä! :ROFLMAO: Meillä ainoastaan hyydykekakku ei ollutkaan hyytynyt vaikka siihen kymmenen liivatelehteä tulikin (n) muut tarjoilut oli maittavia ja kaikkea oli niin reilusti että niitä syötiin vielä useampana päivänä juhlien...
  5. L

    Huhtikuiset 2018

    @Marsha Vyöhyketerapiaa ja/tai osteopatiaa suosittelen kokeilemaan masuvaivoihin. Yksikin käynti voi auttaa :) @Jullapulla Kyllähän näitä voisi tuijotella vaikka päivät pitkät ❤ kaikki muu ympäriltä häviää ja menettää merkitystään. Nautitaan nyt kun voidaan :p
  6. L

    Huhtikuiset 2018

    8.4. Lellu83, tyttö, rv 38+4, 3940g ja 50cm Täällä elellään perinteistä vauva-arkea, imetetään, nukutaan, seurustellaan pieniä hetkiä, kipuillaan ilmaa masussa jne :) Itsellä ollut nyt pari pv migreeni ja eilen onneksi oli mies kotona apuna mut tänään pitää pärjätä yksin.. yö meni huonosti...
  7. L

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Kyllikki on täällä! ❤ Hän valitsi syntymäpäiväkseen su 8.4. klo 00:51. Painoa hänellä oli syntyessään 3940g ja pituutta puolisen metriä. Täällä ollaan neidin kanssa kotiuduttu eilen ja opetellaan uutta elämää yhdessä. ❤ On tämä vaan niin mieletöntä! ❤❤ Hän on söpö ja muutoinkin ihana! ❤ Lellu...
  8. L

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Mulla jää sairaalan sukat käyttämättä ihan siitä syystä, että olen omin silmin nähnyt kuinka jopa 90 asteessa pestyistä sukista löytyy isoja soiroja jotain silsa/sieni kynsiä. :sick::ninja::confused: Yksinkertaisesti yök.
  9. L

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Mulla myös kuuma lähes koko ajan ja pikkuhousunsuoja ollut monta viikkoa käytössä kun "jotain" valuu jatkuvasti. Niin ja ummetuksen vaivattua mua yli 4kk on nyt muutaman päivän aikana tullut käytyä vähintään kerran päivässä :poop::lla. Löysää on :ninja: tänäänkin kahdesti pitänyt käydä.. en...
  10. L

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Missähän päin te muut KYSissä synnyttävät asustelette..? (n):whistle: @Jullapulla @Miala @Hantta81 Noin niinku ihan vaan mielenkiinnosta (y) Minä oon myös havahtunut siihen että kuolaan öisin :LOL: suupielet vuotaa.. Olin tässä nyt ollu pari päivää sanomatta sanaakaan vauvaan liittyviä...
  11. L

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Pitkästä aikaa tännekin jotain.. Eilen kävin painokontrollissa ja nyt 35+5 oli arvio ~3200g. Kuopus ollut viikkoa myöhemmin 36+5 ~3400g ja kun nämä nyt sen noin 200-250g/vk kasvaavat niin näyttäis ihan tuhti neitin tulevan. Kuopus on käynnistetty kalvojen puhkaisulla 38+6 ja painoi syntyessää...
  12. L

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Tsemppiä remontin keskellä oleville! Eilen koottiin pinnis makkariin ja siirrettiin omaa sänkyä, että saatiin järjestys hyväksi. Lisäksi pesin pari äp-peittoa ja ompelin pinniksen reunapehmusteen valmiiksi. Jätin vielä laittamatta paikoilleen, en halua että pölyyntyy. Vielä viimeistelyä...
  13. L

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Kahdeksan viikon päästä on eka äippälomapäivä! :eek: Olen työttömänä ja saan ansiosidonnaista, mutta just mietin et pitäiskö säästää nuita päiviä ja pyytää sairaslomaa näiden valtavien kipujen vuoksi.. en ole kuitenkaan työkykyinen enää tässä kahdeksan viikon aikana.. (n) äippäloma/vanh.vapaa...
  14. L

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Tänään kela-neuvolassa käyty ja hakemuksetkin jo tuossa netissä täyttelin. Lisäksi otettiin se op:n vauvavakuutus vuodeksi kun ilmaiseksi sai, niin sen terveysselvityksen täyttelin myös äsken. Neuvolassa ei juuri muuta uutta ollut, mut sain ylihuomiselle lääkäriajan näiden kipujeni vuoksi...
  15. L

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Tiedoksi kaikille: Salainen FB ryhmä on nyt suljettu! Emme ota siihen enää uusia jäseniä. :)
  16. L

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Meillä on kastettu aiemmatkin ja niin varmasti tämäkin. Aiemmat kastettu ja juhlat pidetty seurakuntasalissa, koska silloin oma koti ollut todella pieni kerrostalokämppä. Nyt omakotitalossa asuessa voisi harkita et ois kemut kotona. Nähtäväksi jää miten toimitaan.. toisaalta säästyisi siltä...
  17. L

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Ru:ssa kaikki hyvin mun unettomista öistä huolimatta pieni prinsessa siellä oli ja ainoa huomion arvoinen asia oli lisäistukka, josta en ollut ikinä kuullutkaan.. (n) täysin vaaraton siis mutta kuitenkin huomioitava asia. Onnellinen Lellu ja neiti 20+2
  18. L

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Huomenna ru ja oon ihan totaalisesti menettäny yöunet ilmeisesti pelkän jännityksen takia. :confused::censored:(n) Ärsyttää vaikka samalla tiedän että reagointini on turhaa.. :cry: pelkään ihan hirveästi huonoja uutisia, viime päivät on menny hermoillessa ja mieskin yrittänyt piristää, mut...
  19. L

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    @Miija_ laita mulle viestiä niin kerron kuinka pääset fb ryhmään (y)
  20. L

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    @hantta88 @Korallikala @Uidi ja oliko teitä muitakin.. voisin yrittää lisätä teitä fb ryhmään. Laittakaa mulle viestiä niin kerron lisää. Eikä siis tarkotus tulla @pillipöllö sun hommiin mut voin yrittää auttaa :)

Yhteistyössä