Hakutulokset

  1. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Onnea todella paljon @Kinder_Kitty!! Saatko la:n tammikuulle? Tuut höpiseen tonne tammikuisiin. Vaikkakin mä oon täällä taustalla lukenut mielummin tätä kuin sitä odottavat palstaa. Mulla on ultra perjantaina. Pa-ha olo on nostanut päätään kun 6+2 pärähti sunnuntaina.
  2. M

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Samaa mietin @kookospieni, mutta päätin silti liittyä ryhmään, etten jää jutuista paitsi. :ROFLMAO::rolleyes: Melkein jo myöskin valitsin neuvolan numeron tänään, kunnes vetäydyin. Odottelen sen ultran ensin, sitten vasta varaan nlan. Eiköhän sinne nlaan pääse aika sutjakkaan, varsinkin kun...
  3. M

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Tässä varmaan muidenkin la vielä tarkentuu, että ei tuon la:n tarvitse tässä kohtaa olla vielä kiveen hakattu. Kiva kuitenkin olla listoilla kuin sen ulkopuolella.
  4. M

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Mä olin jäänyt ulos listasta. 3.1./ MMiHa/ 33/ 2. lapsi
  5. M

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Mä en ole myöskään vielä soittanut neuvolaan. Ehkä ensi viikolla. Oonkin ihmetelly, että miksi mua janottaa näin paljon. Vatsa nippailee ajoittain ja aamulla oli joku pahoinvointikohtaus, mutta muuten on edelleen kovin epätodellinen olo että ois edes raskaana.
  6. M

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Täällä olisi toivottavasti tuleva tammikuinen. La akselilla 3.-10.1., varmistunee parin viikon päästä ekassa ultrassa. Yksi taapero ennestään.
  7. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos onnitteluista! Eipä tätä sisäistä vielä.. kumma olo. Oireita ei siis vieläkään ole. Sillai hauska kun tää raskaus etenee melkeimpä päivälleen samoin kun esikoisella. Ovulaatiolla ollut max 2pv eroa. @Lumi87 Soitin just polille ja meinasivat ettei tarvi jatkaa lugeja! Minä hätäännyin ja...
  8. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos! Mä toivon todella myös.. hassua miten mieli ajattelee, että kävi miten kävi, sain plussan! Sinne on mahdollista vielä tarttua kyytiin!
  9. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tänään siis dpo14 ja luget toimi mulla estäen tiputtelun joka yleensä alkoi dpo9. Poislukien sen lauantai aamun yksittäisen ja su illan yksittäisen tiputuksen.
  10. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Mun piinapäivät oli loppujen lopuksi aika rauhallisia henkisesti, oireena menkkakipuja laidasta laitaan jo ovulaatiosta alkaen. Lauantaina päätin tehdä testin, että saan varmasti juoda illasta viiniä. Aamupissailin kuppiin ja pyyhin limansekaista verta pari vanaa. (Kaunista.) Haistatin pitkät ja...
  11. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Lumi87 ONNEA!! Ihana kuulla plussauutisia, toivo herää itselläkin. Mä jatkaisin noita lugeja ite kyllä niin kauan kunnes on varmaa että istukka hoitaa asiansa. Oon lukenut että jopa viikoille 11 astikin.. Siis toki gynen kanssa keskustellen ensin. @kiuski Hyvä että pääsette heti asiassa...
  12. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Täällä on tapahtunut paljon! Ihan jännäpaniikissa selaan sivuja, että mitä piinailut ja testit näyttävät! Nyt tulee kuulumisia pikana. Eka inssi tuotti negan. Tunsin sen nahoissani jo ennen vuotoa. Nyt sain loppukierron tueksi vihdoinkin luget, jotka aloitan tänään. Olisipa niillä vaikutusta...
  13. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Wolt Tietysti terveys ensin, mutta kyllä se nyt vaan saa vituttaa!! Mutta olkoon valoa tunnelin päässä jos kivut alkaa helpottaa ja lekuri näyttää vihreää valoa tauolle ja vauvahaaveille?! Voimahalit täältä! @Yuna Vaikuttaa epäreilulta laittaa kotiin yrittämään vaikka simpoissa selkeesti...
  14. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Wolt Todella harmillinen tilanne kyllä. Mutta raskautuminen on mahdollinen vaikka lääkitys onkin päällä? Jos kerran pystyt laittamaan lääkkeet tauolle siksi aikaa. @Yuna Pahoittelut negasta. Miksi teidän pitikään odottaa syksyyn asti? Meillä tänään inssi! Mä en käsitä mikä siellä näytti...
  15. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Kinder_Kitty tasan kuukausi sitten ultrattiin viimeksi eikä silloin puhunut mitään. Nytkin jäin jälkikäteen ihmettelemään että mikä se jättifolli oli kun lekuri ei sitten puhunut siitä enää mitään kun löysi tuon pienemmän. Kystia ei ole ollut aikaisemmin, letrotko niitä voi myös aiheuttaa...
  16. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Täällä on käynyt kova kuhina! Onnittelut plussasta (unohdin jo nimimerkin kun meni selaillessa aikaa)!! Harmitukset @Kinder_Kitty , niin pystyi myötäelämään tuon piinailun! Mulla oli tänään ultra ja oik.puolella oli 26 mm folli ja vasemmalla 12 mm (joka vastaa parhaiten mun kiertoa.) Mikä ihme...
  17. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Lumi87 Alussa perus lääkärikäynnillä TSH, FSH, prolaktiini, T4V ja LH. Ei poikkeamaa. Muita ei. Mieheltä nyt jotku infektioverikokeet inssiä varten. Millä kierron päivänä nuo luget aloitat? Ajattelin pyytää niitä tueksi kun käyn ultrassa kp12 tms. Kokeillaan nyt kaikki kerralla. Kiitos kun...
  18. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kp1 meneillään ja eilen dpo8!! Eikä lääkärit oo puuttunu tähän mitenkään, kun oon sanonut, että luteaalivaihe on 9-10pv, melkeinpä aina tuon 9. Äh. Mitä lääkettä siihen olette saneet? Mulle tehtiin aukiolotutkimus ja auki olivat. Otin 1g panadolia ja 400mg ibumaxia. Puudutetta en saanut. Ei...
  19. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Gizette Kiitos kun kerroit kokemuksesi, sain siitä toivoa! Tulimme nimittäin äsken ekalta lapsettomuuslääkärikäynniltä ja olo on tyhjä. Kaikki kunnossa lääkärin mukaan. Tuntui kuitenkin ettei kysellyt mitään ja aukiolotutkimukseenkaan ei innoissaan mua ohjannut. Itkua pidätellen sanoin sinne...
  20. M

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Karkki95 Voimia sinne!! ♡♡ Yritin laittaa sulle sydämen, mutta se olikin "ihanaa" sydän sympatia sydämen sijaan. (En oikein osaa käyttää tätä.)

Yhteistyössä