Hakutulokset

  1. O

    Marraskuiset 2018

    Minä kieltäydyin sokerirasituksesta. Ekat neljä raskautta pääsin ilman sitä, viidennessä olin jo niin ”vanha”, että se vaadittiin. Nyt olen jopa ylipainoinenkin, mutta ei mulla ole ikinä sokerissa ollut mitään ja mun vauvat ovat painaneet täysiaikaisina 2900-3500g.
  2. O

    Marraskuiset 2018

    Triple82, en tiedä näkyykö mun viestit sulle. En siis ole vielä facen ryhmässä, mutta viestiä on laitettu.
  3. O

    Marraskuiset 2018

    Mä oon jotenkin arka kirjoittamaan mitään, ettei kukaan vaan tunnista minua. Se olisi katastrofi :D Oksennan päivittäin, väsyttää pirusti ja maha on ollut sekaisin koko raskausajan. Neuvolassa laskivat mulle väärin lasketun ajan. Korjaan sit jos se ultrassa vielä muuttuu. Ultran sain 2.5...
  4. O

    Marraskuiset 2018

    Meillä kans totaalinen yllätys. Meillä kävi vahinko 3 päivää menkkojen jälkeen. En hakenut jälkiehkäisyä kun ajattelin, ettei tuossa vaiheessa kiertoa voi tärpätä. En ajattele enää ikinä mitään
  5. O

    Marraskuiset 2018

    Pakko liittyä mukaan ennenkuin on liian myöhäistä. Haluaisin myös fb-ryhmään. Meille tulee vauva. Ihan käsittämätöntä, mutta totta. Sen ei pitänyt olla edes todennäköistä. Olen tänään tasan kuukauden tätä asiaa sulatellut. LA 9.11/ kuudes /synnytyssairaalan lisään joskus
  6. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Toivotaan, että on vaan jotain muuta vuotoa. Jos on kirkasta verta niin ei välttis oo vaarallista. Tumma, klönttinen vuoto on paha merkki :( Itse kärsin vuodoista kun nuorinta odotin ja tuossa se seitsemän vee vetelee sikeitä. Kaikki tsempit mukana, että raskaus jatkuisi!
  7. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Johan oli tullut tekstiä :D Kertomisesta: Mä stressaan sitä hetkeä kun mun äidille pitää kertoa. Tiedän, ettei se innostu yhtään. Siksi mietinkin, että OLISIKO ILKEÄÄ jos lyön ultrakuvat hälle käteen ja paniikissa kerron kuinka mun 12v tyttö on raskaana (sillä on astetta rajumpi teini-ikä ja...
  8. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Itse kävin varhaisultrassa oviksen ja kierron mukaan viikolla 6+1, mutta olikin 5+6 ja hyvin pumputti pieni sydän silloin ❤️
  9. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Peloista: Mulla eka raskaus oli tuulimuna. Ja kun aloin sen jälkeen esikoista odottamaan (17-vuotiaana) niin olin aivan varma, että se menee kesken myös. Pelkäsin kokoajan. Tein jopa taulukon millä viikolla on kuinka suuri % eloon jäämiselle. Ei silloin 2001-2002 meillä ollut edes...
  10. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Mä jäin töissä kiinni perjantaina mun sijaiselle, jota oon perehdyttänyt tiistaista asti. Oli vähän ihmetellyt mun vessaan sinkoiluja, mutta perjantaina katsoi vierestä kahteen kertaan kun oksensin :$ Jälkimmäisen jälkeen en viitsinyt enää keksiä selityksiä. Mutta hän lupasi, ettei puhu...
  11. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Hauska kun munkin esikoinen on syntynyt juhannuksena ja 1v7kk myöhemmin helmikuussa syntyi kakkonen. Esikoinen on poika (nyt 14v) ja kakkonen on tyttö (12v) ja niillä on samaan aikaan alkanut teini-ikä
  12. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Voimia Cätrik! :( Hankinnoista: Meillä kun ei ole mitään jäljellä isommilta, niin aloin jo ostelemaan 50-56cm (poikien) vaatteita. Ostin myös pinnasuojan. Tai siis tilasin nämä netistä, koska en voi kaupassa katsella vauvojen vaatteita, ettei kukaan vaan näe mua siellä :D Kaukaloksi haluan...
  13. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Punainen ei ole niin vaarallista kuin musta. Mulla tuli nuorinta odottaessani kirkasta verta niin, että suihkun lattia lainehti. Mutta tuossa tuo tyttö on hyvinkin terveenä. Mutta verinen vuoto saattaa olla myös oire kohdun ulkoisesta raskaudesta. Kannattaa tarkastuttaa tilanne jos epäilyttää...
  14. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Itse en ole koskaan juonut kahvia, mutta tupakoinnin lopettaminen herätti heti kysymyksiä kaveripiirissä. Mä vaan valehtelin, että lapsille lupasin, että ennen kesää lopetan ja jos mä jotain lupaan niin sen myös pidän :D
  15. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Heh. Mä selvisin jo toisesta koettelemuksesta puhtain paperein. Siis 2 viikkoa sitten oli mun ystävän juhlat, joissa esitin juovani viiniä (kaadoin kuitenkin lavuaariin ja nurmikolle). Kukaan ei epäillyt. Eilen oli mun kaverin tuparit ja mä lähdin sinne autolla ja syynä tietenkin se, että...
  16. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Niin ja unohtui: Soihtu: tsemppiä! Varmasti hirveä tilanne vaan odottaa :(
  17. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    31.1.2017 / Oinas-84 / 32v / K-HKS / 5. lapsi Laitoin noi nyt heti alkuun niin en unohda. Pistin myös viestiä, että pääsis mukaan Faceryhmään. Synnytyksestä haluan sanoa omasta kokemuksestani (x4), että ne ovat olleet raskauden helpoin osuus. Voisin synnyttää joka viikko. Mutta ehkä se...
  18. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Summer2: Me saatiin kela korvaus yksityisellä alkuraskauden ultrassa. Mutta en tiedä menikö ihan oikein kun jostain luin, että saa Kela-korvauksen vaan jos on jokin lääketieteellinen syy siihen.
  19. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Dopplerin saan mun ystävältä. Ekaa kertaa ikinä mulla tulee olemaan oma kotidoppler. Miten teidän miehet ovat mukana odotuksessa? Musta on vähän outoa kun noiden neljän lapsen isää ei juuri raskaus kiinnostanut eikä hän neuvolassakaan käynyt. Ultraankin tuli vaan kun tiesi kuinka tärkeää se...
  20. O

    *Helmikuun helmet 2017*

    Seuloista: Päätimme osallistua niihin. En tiedä muuttaisiko esim todettu down meidän päätöstä, mutta helpompi sitten valmistautua jos onkin jotain suurta muutosta. Mulla yksi neljästä lapsesta on erityislapsi. Ihana on ja niin rakas. Raskasta on ollut, mutta en muuttaisi tuossa pojassa mitään...

Yhteistyössä