Hakutulokset

  1. S

    TIETOKILPAILU

    \ Aatami ja EEva Hector ja ehkä 3 jotain muuta.. Kalle Päätalo Kauniainen ?? AB ?? Mika Ojala Kemijoki Levillä ?? ?? Kultainen noutaja
  2. S

    pottaharjoittelu

    Meillä on käynyt niin että poika 2v5kk on viimeisen kuukauden aikana omasta aloitteestaan oppinut yhtäkkiä kokonaan kuivaksi. Pottaharjoitukset toki aloitettiin jo ennen 1v synttäreitä, mutta jostain syystä poika ei kertakaikkiaan halunnut potalle eikä myöhemmin pöntölle.Koskaan ei pakotettu tai...
  3. S

    äitejä

    Meidän toinen poika syntyi 5.6.2004, eli 1vee juhlat on jo juhlittu. Kävelyharjoitukset aloitettiin jo 9kk iässä, joten nykyään vauhtia ja vaaratilanteita piisaa.. Isoveljen perässä menee sellaista vauhtia että äitimuoria välillä hirvittää. Onko kellään vinkkejä, kuinka mullan,kavien,hiekan ym...
  4. S

    Graco Auto-Baby

    Onko tuo Auto-Baby se, mikä mahtuu takapenkille hyvin? Meille pikkukolmonen tulossa ja pähkäillään juuri, miten mahduttaa 3 turvaistuinta takapenkille!! Siis pystyykö tuon Auto-Babyn kiinnittämään sillä keskiturvavyöllä? Onko se juuri se malli, jossa on se Isofix-kiinnitys (?) tms? Onko siinä...
  5. S

    Mikäs nyt tänään on kun...

    Heippa! Tuo puolituntia auttaa kyllä ja ehkä se on hyväkin jos kunto ei ole hirmu hyvä...joskus kyllä sitten huomaat että et enää hengästykkään niin paljoa siitä puolituntisesta ja se on merkki siitä että kuntosi on kohonnut! Lisäät sitten kuukausien myötä vähän enempi sitä liikuntaa kun huomaat...
  6. S

    Viikon VINKKI

    Teetä saa ihan normaaleista kaupoista...meilläkin on tuossa viereisessä k-kaupassa (ei mikään suuri kauppa). Niitä on erimerkkisiä jne.... Ja eiku tee hyllyjä katselemaan! Itse ostin 2 eri merkkiä ja onneksi ostin kun toisessa oli niin vahva piparmintun maku etten pystynyt sitä juomaan,mutta...
  7. S

    Salille???!!!

    Piti sanomani myös että pyydä joltain ammatti ihmiseltä apua ohjelman tekemiseen. Mulle teki joskus aikoinaan kaveri ohjelman kun on fitnes kisaaja ja tietoa löytyy! Se oli tosi hyvä ohjelma (oon jo hukannut sen) ja jos olisin ilman sitä ohjelmaa mennyt salille niin olisin ollut ihan kuula...
  8. S

    painonhallintaa, ei kuureja!

    Juu,oikeassa olet... Mä nyt alotin "laihiksen" siltä kannalta että syön kyllä kaikkea mitä ennenkin mutta kohtuudella tai no jotain oon yrittänyt välttää esim.karkkeja (tänään söin yhen lakun kyllä :D ) Ja oon nyt käynyt kävely lenkillä joka toinen päivä (siis reippaalla sellaisella) ja n.joka...
  9. S

    Kysymys teille joille tuli paljon painoa raskauden aikana..

    :wave: Heipsan! Mulle tuli raskauden aikana jonkin verran yli 20 kg ja vieläkin 11 kk synnytyksen jälkeen jäljellä on 10 kg :/ . Mulla ainakin jo jalat palautunut tai ainakin käytän samoja kenkiä...mutta mutta vasta nyt sain kihlasormukseni menemään sormeen ja vieläkin puristi niin etten sitä...
  10. S

    mikä liikuntamuoto

    Heips! En ole mikään asiantuntija mutta tietojeni mukaan reipas kävely polttaa rasvaa tosi hyvin...mutta sen kävelylenkin pitää olla riittävän pitkä! En muista kuinka kauan,muistaako joku?? :wave:
  11. S

    saako kysyä

    Hmmmm.....oon tavallaan samaa mieltä...mutta uskon että kyllä jotkut ihmiset voivat olla onnellisia ylipainonsa kanssa....totta kyllä on että huima ylipaino on suuri terveysriski,mutta toisaalta alilaihoillakin on ongelmansa terveydessä....mutta on olemassa ihmisiä jotka ei yrityksistä...
  12. S

    Mihin vuorokauden aikaan syötte eniten?

    mulla sellanen paha tapa että juon aamulla niin älyttömästi kahvia että se jo täyttää ja huomaan kolmen aikaan että pitäs varmaan syödä jotain :ashamed: Muuten syödään aika myöhään kun elämän rytmistä johtuen tulee laitettua aina aika myöhään ruokaa jne.... Olenkin nyt yrittänyt aamulla syödä...
  13. S

    maitoasiaa...

    Heips! Meillä kyllä kohta 11 kk vanha lapsi ja juo maito tuotteita (velli mukaan lukien) n.6-8 dl/pvä. Ja me ollaan alettu pikkuhiljaa siirtymään oikeeseen maitoon...sekoitetaan maitoa ja tuttelia ja jogurtteja maistellaan muutamia lusikallisia kerrallaan. Näin meillä :)
  14. S

    Omenaviini etikka

    Heips! Onko kukaan kokeillut niitä omenaviini etikka kapseleita?? Pitäs vissiin lisätä aineen vaihduntaa ja saada luontaistuote kaupasta? Kokemuksia? :p

Yhteistyössä