Hakutulokset

  1. M

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Me saatiin jo tänään kirjeellä seulonnan vastaukset : tulos oli normaali eikä lisääntynyttä riskiä downiin todettu :) kävin vielä omakannasta katsomassa riskiluvut ja Downin oli 1:1345 ja edwardsin 1: 100 000 eli kaikki siis hyvin! :) Yllätyin kyllä et vastaus tuli näin nopeesti! Mut hyvä vaan...
  2. M

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    No mutta siellä on vielä niin hyvin tilaa liikkua että varmaan sen takia et oo niitä niin hyvin tuntenut :) Mä tunsin esikoisen kans liikkeet tosi myöhään. Tai sit en vaan erottanu niitä kun oli ensimmäinen. Nyt taas varsinki tietyssä asennossa tuntuu liikehdintää jo, mies on kyllä sitä mieltä...
  3. M

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Meilläpäin varattiin samalla ajat nt-ultraan ja rakenneultraan :) rakenneultra on meillä 9.8 mikäli ei mitään ikävää ilmene ennen sitä. Ja jos on mahdollista niin kannattaa harkita sitä 4D-ultraa Virossa. Olin yhden kaverin mukana siellä viime vuonna ja on huomattavasti halvempaa kun Suomessa...
  4. M

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Kiitos! :) Varmaan käytännöt vaihtelee paikkakunnasta riippuen mutta varmasti neuvolassa tietävät. Mä jotenkin veikkaan että täysin stressitöntä tää raskaus ei tule olemaan missään vaiheessa :D itse oon muutenkin tosi herkkä stressille ja nyt kun sille on "hyvä syy" niin aivan varmasti tulen...
  5. M

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Ehkä teidän pikkusella oli vaan just päikkäriaika silloin :) meillä esikoinen oli nt-ultrassa paikallaan, siitä vähän silloin mainittiin mut sit turvotus oli pieni eikä ollut mitään kohonnutta riskiä. Ja erittäin eläväinen melkein 3-vuotias on nyt. Etkö oo saanu mitään tietoa niistä...
  6. M

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    No mieskin oli sitä mieltä ettei tuo mitta ehkä pidä paikkaansa, vähän vaikeaa oli mittaaminen kun pieni oli kokoajan liikkeessä. Ja kätilö nyt oli vahvasti sitä mieltä että kaikki on hyvin, sanoi että on terveen vauvan merkki kun liikkuu niin paljon. No, kahden viikon sisällähän saadaan tietää...
  7. M

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Eilen käytiin nt-ultrassa ja kätilön mukaan kaikki hyvin mutta itse en ole niin varma :( sikiö vastasi hyvin viikkoja ja oli tosi aktiivinen. Ei näkynyt mitään poikkeavaa MUTTA niskaturvotus oli kuitenkin 2.7mm. Kätilö kyllä vakuutteli että kaikki vaikuttaa oikein hyvältä ja turvotus on ihan...
  8. M

    Selkäkivut!!!

    Mulla oli esikoista odottaessa kovat alkaselkäkivut, kipu tuntui kovana paineentunteena ja myös toisessa pakarassa ja jalassa tuntui kipua, välillä tuntui kun joku olis iskenyt puukolla. Tän lisäks vielä kävellessä kuului ja tuntui lonksuntaa alaselästä, ihan kun siellä olis ollut jotain pois...
  9. M

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Mä ja kaikki sisarukset ollaan synnytty viikkoa ennen laskettua aikaa :D tosin mun kohdalla äiti uskoo sen johtuvan siitä et oon horoskooppimerkiltäni härkä ja jos olisin syntyny seuraavana päivänä niin olisin ollu kaksonen, luonne on kuulemma ihan härän :LOL: mun esikoinen sitten tuli kaks...
  10. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Täällä kans yks mamma jonka vois listaan lisätä :) LA 24.12 ja toinen lapsi. Äidin ikä 27 ja synnytyssairaala tulee olemaan KOS. Ekassa neuvolassa käyty viikko sitten, jorvista vielä odotellaan aikaa nt-ultraan... Varhaisultrassa käyty 6+5, silloin näkyi sykkeet. Ja nyt on kotona dopplerilla...
  11. M

    Hellyys, läheisyys ja seksi loppu parisuhteessa

    Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 10 vuotta. Meillä on 3-vuotias poika ja nyt toivottavasti joulukuussa tulee toinen lapsi. Meidän suhteessa on aina ollut niin että se olen minä joka tarvitsee ja haluaa enemmän seksiä. Itse koen että se 3krt/vk olis sopiva, miehen mielestä riittää kerran...
  12. M

    Apua huoltajuuskysymyksessä

    Mun äiti oli syntymästäni lähtien yh, kunnes yhtäkkiä isä päätti et haluukin yhteishuoltajuuden. Olin silloin 6-vuotias ja isää nähnyt todella harvoin, silloin kun hänelle sattui sopimaan. Mun äiti on entinen alkoholisti, ryyppäs mun ensimmäisen elinvuoden niin et olin milloin missäkin hoidossa...
  13. M

    Keskenmenoko?

    Täällä paniikki päällä; viikkoja pitäisi olla tänään kasassa 10+0 mutta dopplerilla en pitkän etsinnän jälkeen löytänyt sydänääniä. Noin viikko sitten löytyi selkeät sydänäänet. Nyt välillä näytölle tuli lukemaksi jotain 150-170 väliltä mutta ei kuulunut "hevosen laukkaa". Takana siis kaksi...

Yhteistyössä