Hakutulokset

  1. T

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Jutskalle tsemppiä tähän päivään, pidetään peukut pystyssä että masusta löytyisi sykkivä sydän! Ja hyvää tätä vuotta kaikille. Itse toivon tältä vuodelta onnea ja iloa. Viime vuoden viimeinen puoli vuotinen meni ihan surun ja myllerryksen keskellä.. Muutamia hentoja muljahduksia on jo vatsasta...
  2. T

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Haavekesälle piti vielä kommentoida, että mullakaan ei juuri luottoa kunnalliseen terveydenhuoltoon ole.. en päässyt ar-ultraan sitä kautta nyt ja km:n jälkeinen hoito oli niin kehnoa että... :(
  3. T

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea Haavekesä plussasta ja toivotaan että kaikki menisi nyt hyvin. Mulla alkoi tässä ja edellisessä (keskenmenneessä) kehno olo nostella päätään vasta 6+ viikolla ja edelleen jatkuu aaltoillen (nyt 13+4). Vielä ehtii rantautua sinnekin, toivotaan että säästyt pahimmilta oksuilta ja oloilta...
  4. T

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea Hipiti hyvistä ultrakuulumisista ja tsemppiä jatkoon. Toivotaan, että hematooma vuotelee hissukseen pois eikä vaikuta raskauden kulkuun :) Mä sain dopplerilla äänet kotona kuulumaan 9+3 ja sen jälkeen on muutamia kuuntelukertoja, jolloin en ole jaksanut metsästää ääniä jos ei heti 5min...
  5. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Heips, mä kävin tänään nt-ultrassa. Kovin vilkas pieni tyyppi potki ja nyrkkeili menemään masussa. Niskaturvotusta oli alle milli eli hyvin vähän. Sen kunniaksi olenkin sit tänään voinu oikein ekstra huonosti, henkisesti onnen kukkuloilla mutta fyysisestä tosi kehno olo, oksu kurkussa menty...
  6. T

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heippa kaikille! Onnittelut uusille plussan saaneille ja kovasti tsemppiä pienille toukille! Mulla oli tänään kauan odotettu nt-ultra. Jännitin niin paljon että meinasin oksentaa enkä tosiaan oksenna herkästi o_O Pieni vilkas tyyppi löytyi, jolla turvotusta ei juuri nimeksikään. Tosiaan oli...
  7. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Sissiko. Kahdessa aiemmin hyvin sujuneessa raskaudessa äänet kuuluneet 9+3 ja 10+2. Kesällä keskenmenneessä ei saatu kuulumaan 9+4 viikolla. Kotona mulla ei oo aiemmin doppleria edes ollu, nyt tilasin vainoharhaisuuspäissäni ku neuvolan laitteella ei äänet kuulunu :unsure:
  8. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Mä kuulin sykkeen tänään dopplerilla ekaa kertaa :love: Oon ihan fiiliksissä, viikot nyt 9+3. Eilen oli eka neuvola muttei siellä saatu kuulumaan ja se tietysti huolestutti hirveesti. Nyt vähän huojentuneempi oli!
  9. T

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hitsi miten nopee toimitus oli dopplerilla. Eilen tilasin, niin tänä aamuna oli noudettavissa! Huolta helpotti kun sain kuin sainkin omalla laitteella sykkeen kuulumaan oikein vahvana, syke oli 167-172 välillä :love: Ihan mieletön tunne kun etsinnän jälkeen löysin. Katosi jo vähänki liikutin...
  10. T

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heips, kävin aamulla ekassa neuvolassa. Viikkoja 9+2, ei saatu sydänääniä kuulumaan vaikka pitkään etsiskeltiin. Neuvolan täti epäili, että kohtu on taaksepäin kallellaan ja sen takia niin syvällä lantiossa ettei doppleri niitä saa kiinni. Huolesta soikeena tietysti tilasin itelleni oman...
  11. T

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tsemppiä VV:lle väsymyksen kanssa. Jospa se helpottaisi pian ja pääsisit nauttimaan raskaudesta hetken aikaa ennen kuin vatsa kasvaa suureksi ja tulee uudet raskausvaivat. Ultrassa oli kaikki hyvin! Pieni oli kasvanut kuten pitääkin, vastasi hyvin viikkoja ja sydän löi. Ihana näky :love...
  12. T

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onpas tänne tullut ihania ultrakuulumisia :love: Onnet kaikille hyviä uutisia saaneille ja onnellista odotusaikaa. Mäkin olen Vauvelivanhalle kuulumisia kaipaillut? Toivottavasti kaikki hyvin siellä. Mulla nyt viikkoja 8+4 ja oon ollu aika huonovointinen, iltaisin varsinkin tuntuu ettei kykene...
  13. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Laitoin viestiä kookospieni :)
  14. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Voi ei, mäkin haluisin tuohon ekaan fb-ryhmään kun siellä on suurimmalla osalla la kuun alusta. Uudessa ryhmässä varmaan enempi loppukuusta. En vaan tiedä miten uskaltaisin?! Meinaan käydä vielä ultrassa omaan piikkiin ennen meidän lomareissua, ei kyllä psyyke kestä odotella ulkomaan reissun...
  15. T

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tsemppiä Fujin pahoinvoinnin kanssa. Mutta onneksi hyvä asian takia voidaan kehnosti, mulla kans 24/7 huono olo, etoo pahasti! Oon miettiny dopplerin hankintaa, kellä on ollu niin millaiset kokemukset? Onko rauhoittanut mieltä? Me ollaan kans lähdössä lomareissuun muutaman viikon päästä, ja se...
  16. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    elviira28: Kävin tästä raskaudesta varhaisultrassa menkoista laskettuna 6+4 ja syke näkyi ja alkio vastasi viikkoja. Edellisessä, myöhemmin keskenmenneestä raskaudesta syke näkyi 6+2 ja alkio vastasi tuolloin myös viikkoja. Jostain luin, että melkein vasta 7+ viikolla kannattaisi käydä...
  17. T

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heipat kaikille! Ihana kun toisilla paikkakunnilla pääsee niin helposti ylimääräsiin 'tsekkaus' -ultriin, kuten Kaz. Meillä on ultrat todella kiven alla eikä millään meinaa saada mitään ylimäärästä kunnallisen kautta, eikä omassa neuvolassa ole kun kivikautinen doppleri :LOL: Soittelin...
  18. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Onnea uusille odottajille taas! Hienoa kun porukka kasvaa :) Toivotaan, että mahdollisimman moni saisi käärön syliin kesällä. Mulla ollut tällä viikolla pahoinvoinnin lisäksi päänsärkyä iltaisin, eilen oli vatsan puolella menkkajomoja ja hitusen myös alaselkäsärkyä. Pelon sekaiset tunteet...
  19. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hantta81: Tuosta ilottomuudesta ja nukkumisesta. Tunnistin itsessäni ihan samaa ja edelleen toisinaan tuntuu ettei jaksa oikein iloita samalla tavalla asioista kuin ennen. Mulla oli muutama ensimmäinen lääkäri jonka luona kävin, tosi raakoja (he olivat myös sitä mieltä, että mitäs sä...
  20. T

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    NuttyKitty, sulla on vielä niin vähän viikkoja, ettei varmaan sen takia ihmeemmin oireita vielä oo. Mullakin tää pahoinvointi nosti päätään viikolla 5-6 ja siitä menny asteittain kehnommaks olo. Mut kuten sanottua, en valita jos vaan vauvan tästä syliin saakka saan :love:

Yhteistyössä