Hakutulokset

  1. forester

    35+ vauvan odottajat

    Poika se tupsahti tännekin 8.4! Synnytys meni odotetusti, terveen pojan kun sain syliini huokaisin vain äärettömän onnellisena että ei ikinä enää :ROFLMAO:.. Tsemppiä kaikille :love:
  2. forester

    35+ vauvan odottajat

    Kuulostaa hurjalta sinun aiemmat synnytykset.. Mua on nyt alkanut pelottaa tämän tulokkaan reilu koko, esikoinen oli alle kolmekiloinen ja pitkä oli synnytys ja ponnistusvaihe jostain syystä. Ensi viikolla olisi nlalääkäri, pitänee yrittää ottaa puheeksi käynnistyksen mahdollisuus.
  3. forester

    35+ vauvan odottajat

    Miten meni äitipoli vai oletko jo jakautunut ? Täälläkin raimo hengailee ylhäällä eikä tietoakaan mistään kiinnittymisestä, ei satunnaisia rasitussupistuksia kummempaa ja sf yläkäyrällä tasaisesti edelleen. Tää on nyt tätä odottelua varmaan sit loppuaika kun vauveli on periaatteessa valmis ja...
  4. forester

    35+ vauvan odottajat

    Koska pääset äitipolille? Täällä vaivaa väsymys ja saamattomuus, mieluiten olisi vain peiton alla tekemättä mitään. Ruho vaan menee jumiin sellaisesta .. Kait se on valmistautumista tulevaan sekin. Synnytystä ennakoi mulla myös muutamaa päivää ennen ilmestyvä naaman ja huulien turpoaminen...
  5. forester

    35+ vauvan odottajat

    Miten @Shibali sujuu, joko ootte lähtökuopissa, onko oireita? Täällä oli viime viikolla äitipolikäynti, lapsi oli pää alaspäin mutta ihan irti vielä ja reilun kokoisena kasvaa. Vähän alkaa jänskättämään. Nyt 35+2. Tsemppiä kaikki!!
  6. forester

    35+ vauvan odottajat

    Voi onnea @An1z81 tyttölupauksesta! Meilläkin kolmevuotias odottaa kuulemma jo pikkuveliä ja yhtenä päivänä kasasi viereensä pedin hänelle. Minä taas synnytin viime yönä. Odotin siis kaksia kolmosia (molemmat omissa sikiöpusseissaan). Ensin synnytin pari lelua, legopalikka ja jotain muuta, ja...
  7. forester

    35+ vauvan odottajat

    Unipesä varmaan ois hyvä kun saa vauvelin tilan rajattua kätevästi niin hänellä on turvallisempi olo. Esikoisella ei muistaakseni ollut mitään vastaavaa ja aika levottomia oli nukuttamiset ym. Tiedä sitten olisiko jonkinlaisesta pesän rakentamisesta ollut apua. Kohta saadaan lisää vauveleita...
  8. forester

    35+ vauvan odottajat

    Hei vaan! Tänään poksahti 30+0! Ihan hurjaa, kymmenen vkoa laskettuun. Esikoinen syntyi 38+6 mutta tässä raskaudessa on toistaiseksi paikat paremmin kiinni ja kohdunkaulaa hyvin jäljellä eli meneeköhän pidemmälle, sen näkee sitten.. Täälläkin on tyyppi tällä hetkellä perätilassa, toivottavasti...
  9. forester

    35+ vauvan odottajat

    Mukavaa viikonalkua! Onkohan kellään vinkkiä (muu kuin synnytys) olon helpottamiseen, tää paineen tunne pallean tienoilla alkaa olla pahimmillaan kuin alkuraskauden pahoinvointia. Syöminen pahentaa ja illat on aika tuskaa. Liikkuminen helpottaa hetkisen. Neuvolatäti vinkkasi vichyä muttei sekään...
  10. forester

    35+ vauvan odottajat

    Tsemppiä tilanteeseen, hyvin pärjäät niinkuin itsekin totesit! Kurjaa kun ei teillä intressit kohtaa tässä hirmu isossa asiassa mutta lapsia syntyy monenlaisiin elämäntilanteisiin. Onnea ja iloa odotukseen!!
  11. forester

    35+ vauvan odottajat

    Toi Sikiö on hyvä @Shibali :ROFLMAO: Mie arvelin ensin luistaa tuosta sokerirasituksesta mutta Raimon koko oli r-ultrassa reilu niin viisainta kuiteskin käydä.. Tyhmää on tuo makeaällötys kun tekis mieli napostella kaikkee epäterveellistä vähän väliä mut ei pysty. Ja mahalaukku on kohta varmaan...
  12. forester

    35+ vauvan odottajat

    ODOTTAJAT NIISKUNEITI2020 16.2.2021 SAAGA79 41v la 18.2.2021 SHIBALI 40v la 22.3.2021 FORESTER 42v la 11.4.2021 DISCO VOLANTE 37v la 7.5.2021 LATILA 39v la 12.5.2021 SARIAANA82 38v la 4.6.2021 OLIIVI3 35v la 28.6.2021 MUSTALILJA la 7.7.2021 ANITZ81 39v la 12.7.2021 BRUNET82 38v la 10.8.2021...
  13. forester

    35+ vauvan odottajat

    Kuinkas täällä voidaan? Onko ultria tai muuta jännää tulossa? Meidän babyn työnimenä on pari päivää ollut Raimo :rolleyes:, toki tuo vaihtuu melkein päivittäin.. Ollaan ihan oikeitakin nimiä uskallettu miettiä, toinen nimi on valmiina. Ahkera hän on liikkumaan, lähes aina kun asetun aloilleen...
  14. forester

    35+ vauvan odottajat

    Onnea @Hypsy , kivut varmasti kohta helpottaa ja pääsette vauva-arkeen :love:
  15. forester

    35+ vauvan odottajat

    Pahoittelut @Ks_ ! Mie myös herään jos lapsi liikahtaakin viereisessä huoneessa yöllä, onneksi on rauhallinen nukkuja. Kaikkein parhaiten saan nukuttua jos nukun samassa huoneessa, nää on näitä primitiivivaistojuttuja kun täytyy pitää huolta lapsen elossapysymisestä.. Rakenneultrassa kaikki...
  16. forester

    35+ vauvan odottajat

    Tsempit ja onnet vielä @Hypsy lle! Ja @Sariaana82 lle onnea hyvistä kuulumisista, näitä on ilo lukea! Mulla aikaistui rakenneultra torstaille ja jänskättää ihan oikeasti. Voi kun kaikki menis hyvin, mie oon ihan tarpeeksi saanut jo huonoja ultrauutisia. Baby on pitänyt jännän äärellä ja oli...
  17. forester

    35+ vauvan odottajat

    Pakko avautua kun tänään ihan herkistyin kun olin joulukortteja ostamassa. Myynnissä oli kortteja joiden tuotosta osa menee syöpäsairaille lapsille ja miun oli pakko pidätellä itkua siinä niitä valitessa. Ei siis omaan lähipiirinkään liity mutta hirveen surullista.. Esikoisen raskaudesta muistan...
  18. forester

    35+ vauvan odottajat

    Mua ällöttää tai tulee huono olo lisäaineista. Einesruokiin oli himojakin alkuraskaudessa mutta se olo syönnin jälkeen :sick:.. Makeaa pystyy vain vähän syömään. Aika jännä on seurata kuinka oma keho näin ohjaa syömään tai välttämään tarvittavia ravinteita.
  19. forester

    35+ vauvan odottajat

    Minä olin ihan varma etten ikinä tee lapsia vaan paljon töitä ja harrastan kunnes tuli ero, elämä uusiksi ja uusi parisuhde jne muutama vuosi sitten. Hiljalleen aloin ajatella että tämähän se on vielä kokematta ja pikkuhiljaa vauvakuume sitten nousi. Vastoinkäymisiä tuli ennen esikoista ja ennen...
  20. forester

    35+ vauvan odottajat

    Kovasti onnea raskauteen. Täällä on julkisella aina ultrattu ja tarkistettu alkion sijainti ja viikot. Jos ei teillä automaattisesti sitä tarjota niin kannattaa olla epävarma noista viikoista. Tarvitaanhan tarkat viikon mahd. seuloja varten.

Yhteistyössä