Hakutulokset

  1. O

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Tuo väri voi viitata siihen että on bakteeritulehdus. Tarkastuta ihmeessä gynellä hetimmiten. Uusia tullut roppakaupalla, tervetuloa vaan! :)
  2. O

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Kauhea kyllä tuo Teriksen piina! Koita kestää. Täällä kaikki ennallaan. Vähän etoo, salilla piti löysätä vähän ohjelmaa ja tangon kanssa sai olla huolellinen liikkeissään ettei tule mtään virheliikettä. Mietin kyllä tänään että kauankohan noilla vapailla painoilla uskaltaa treenailla, mulla ei...
  3. O

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Heippa, en olekaan täällä muistanut käydä kun vaan tuolla face ryhmässä luuhannut. Voi Teris, toivotaan että olisi vain ovis ollut ihan kummalliseen aikaan tai jotain Täällä on ollut sellasta aavistuksenomaista ellotusta vähän aikaa mutta tänään on kyllä ollut jo selvästi oikeasti paha olo...
  4. O

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Flunssan häätöön tehokasta inkiväärin lisäksi on myös valkosipuli. Kuumaan maitoon murskataan valkosipulia ja hunajaa ja itse laitan vähän kaneliakin kun niin tykkään siitä.
  5. O

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    No mutta kaikillahan nämä ajat on vielä melkolailla suuntaa antavia. Mun edellisistä menkoista laskettu aika olis joskus kesäkuun lopulla mutta ovis oli viikon myöhässä niin tulee päätymään lopulta heinäkuun puolelle. Tää teki taas yhden testin aamulla, oli niin kaunis tumma viiva että! :love:
  6. O

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Kannattaa soittaa oman alueen yksityisen läpi ja kysyä hinnat, niissä on aikapaljon eroa. Täällä lääkäritalolla sanottiin että 40€ ultra plus lääkäripalkkio 60-85€ riippuen lääkäristä.
  7. O

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Voi ei sokeripala, olen tosi pahoillani! :cry:
  8. O

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Hei ihan sama juttu meilläkin. Paitsi että tokasta pääsin kun tuli suoraan keskenmenon jälkeen. Nyt maksan kiltisti itse, se eka ilmainen ultra on niin kaukana että en pysty sinne odottamaan.
  9. O

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Hei täällä on jo heinäkuisten ketju! Mä kans mukaan 4.7./Orchidea81/34/Satks/3.lapsi Neuvolan laskuopin mukaan laskettu aika olisi ihan jotain muuta mutta kun ovis ei tullut tässä kierrossa silloin kun piti. Ajattelin varata alkuraskauden ultran yksityiseltä niin saan jonkun mielenrauhan, tulee...
  10. O

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea!!! No ei siellä ole edes sopivaa ketjua. Edellisten menkkojen mukaan kuuluisin kesäkuisiin mutta oikeen oviksen mukaan heinäkuisiin. Mä sitten taas vähän murehdin kun paineen tunne on niin pieni, edellisistä tuntui kuin maha olisi sanonut kohta poks. :D Mutta mä olen onnellisesti pakuna...
  11. O

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä testasin dpo 10 raskauskeijun herkällä testillä eikä se näyttänyt mitään vaikka sitä miten katsoi ja valaisi mutta nyt dpo 14 vähemmän herkkä pc näyttää ihan selkeää viivaa. Ai Sokeripalahan tulee mukaan odottajiin, emmää yksin uskalla... :ninja: Selkeät viivat, onneksi olkoon! :love: Mä...
  12. O

    Toiveena vauva 2017-2018

    hei apua! Ajattelin että haluun ehtii vielä testaamaan kertaalleen tässä kierrossa ennen ku menkat alkaa kun on jo dpo 14 ja tää testi näyttää kahta ihan selkeetä ja vahvaa viivaa! Voi pyhä jysäys, mä olen ilmeisesti raskaana! huijiujiuiii....(täällä ei ole sopivaa hymiötä tähän olotilaan..)
  13. O

    Toiveena vauva 2017-2018

    Voi Lumi :cry: Jos se oli varhainen keskenmeno, kiinnittyi huonosti tai väärään paikkaan ja irtosi sitten. Tai joku sellainen. Meillä lähtee kohta yk 6 käyntiin, tuun mieluusti sitten myös mukaan pidempään täällä hengailijoiden joukkoon. Mulla on hämärä muistikuva että kun esikkoa tehtiin sen...
  14. O

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kp 27 muistaakseni ja seuraavista oireista/merkeistä päättelen että EN ole raskaana: holtiton palelu, yli 37 lämpö, huimaus, ympärivuorokautien väsymys, nälkä, alavatsan tuntemukset laidasta laitaan, pieni tissikipu, vähän etomista välillä. Joku vois väittää raskausoireiksi mutta...
  15. O

    Toiveena vauva 2017-2018

    Voimia sinulle <3 Elämästä kannattaa mahdollisuuksien mukaan poistaa kaikki turha ja negatiivisia tunteita lisäävät asiat ja tehdä tilaa päinvastaisille. Eli jos sinulla on tunne että palstailu lähinnä lisää pettymyksen tunnetta yms niin ei kannata kiusata itseäsi täällä. On tässä elämässä...
  16. O

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kai sulla jo testi on odottamassa ja aamulla tuut kertomaan mitä se sanoo? Itsehän olisin ehtinyt tuohon mennessä tekemään jo parikin testitilausta... :whistle:
  17. O

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ilo olla avuksi mutta mä luulen että jos tämä yritys vielä pitkäänkin jatkuu niin mun on ehkä aiheellista alottaa joku harrastus tms.. :P :D
  18. O

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onpas selkeä viiva taas, mitenkähän ne tolleen heittää. Jotain sun sisuskaluissa on tapahtumassa kyllä. Munkin sisuksissa on tapahtunut jotain. Ovis on nimittäin FF:n mukaan ollut mutta se tulikin tässä kierrossa vasta kp 20. Sen takia mulla siis oli viikko sitten niin sairaan kipee maha ja...
  19. O

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kotikonsteja hedelmällisyyden parantamiseen: Lisää ruokalusikallinen vehnänalkiota tai vehnänalkioöljyä ruokavalioosi.Nauti myös ruokalusikallinen porkkanansiemeniä päivittäin. salaatteja, jotka sisältävät sinimailasta ja merilevää. lasillinen kurpitsasta valmistettua mehua päivittäin heti...
  20. O

    Toiveena vauva 2017-2018

    Saa ihan marketeistakin. Sen pitäisi jotenkin tasapainottaa ja vahvistaa kohdun aluetta ja auttaa monenlaisiin naistenvaivoihin mutta monessa paikassa on sanottu että kannattaa vältellä ekat raskauskuukaudet. Pääsis nyt vaan ensin sinne raskauskuukausiin saakka.

Yhteistyössä