Hakutulokset

  1. Nelda

    Säilyisiköhän mureketaikina jos sen tekisi nyt jääkaappiin

    ja huomenna sitten pyörittelisi lihapulliksi?
  2. Nelda

    Pidätkö yhteyttä serkkuihisi?

    Havahduin tähän, kun teinipoika rupesi kyselemään pikkuserkuistaan. Minulla on 24- (en tiedä serkkujeni todellista määrää, mutta ainakin tämän verran) serkkuja, niistä muutamaan, viisi niistä on Fb-kavereina, mutta niitäkään en ole nähnyt 20 vuoteen (poislukien ne pari serkkua, joista toista...
  3. Nelda

    Mitä mieltä FB profiilikuvien päivityksistä?

    Kommentoidaan "Kaunis X", "Hyvä kuva, kaunis oot.", "Lovely." , "Ihana" " Et ikäänny ollenkaan!" " Et ole yhtään muuttunut." vaikka kuvassa katsoo keski-ikäinen, runsaillakin rypyillä varustettu nainen.
  4. Nelda

    Sosiaali- ja terveysalan työntekijät? Otatteko pakollisen influenssarokotteen?

    Muutama meidän hoitajista on jäämässä palkattomalle virkavapaalle maaliskuun loppuun, kun eivät halua ko. rokotusta ottaa. Lääkäreiden osalta johtava ylilääkäri totesi, että palkattomalle ei joudu vaikka rokotusta ei ottaisikaan. Meillä on tosin lääkäreitä niin vähän, että kohta ei olisi...
  5. Nelda

    Teini-ikäinen lapseni yöpyi toispaikkakunnalla transseksuaalisen kaverin luona.

    Kaveripiirissä tuntuu olevan ihan tavanomaista, että on transtyttöjä ja -poikia, homoja, lesboja ja sukupuolettomia. Välillä ei jopa olla varmoja siitä, kumpaa biologista sukupuolta kaveri on. Eikä sen ole kuulemma niin väliäkään. Itse kun kävin koulua 80-luvun alussa isossa yläaste + lukio...
  6. Nelda

    Mikä oli Suomen listaykkösenä, kun synnyit?

    Tarkista tästä: http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000000998399.html?utm_medium=social&utm_content=www.iltasanomat.fi&utm_source=whatsapp&utm_campaign=whatsapp-share
  7. Nelda

    Alastomat miehet pyyhkeineen =D =D

  8. Nelda

    Talvi on tullut.

    Yöllä ollut pakkasta ja auton ikkunat on jäässä.
  9. Nelda

    Tänä iltana alkaa uusi Haluatko miljonääriksi -kausi.

    Aiotko katsoa?
  10. Nelda

    Jeesus ilmestyi perineumiin.

    ..
  11. Nelda

    Minkä ikäiselle / kokoiselle olette vielä ostaneet vaatepaketteja esim. Huutiksesta?

    Meidän pojalle kelpasi aiemmin serkun vanhat vaatteet ja vanhempien valitsemat kirpparivaatteet, mutta n. 10-vuotiaana alkoi kieltäytyä pitämästä niitä ja halusi valita itse vaatteensa kaupasta. Pojan vaatteet olen niiden pieneksi jäätyä myynyt Huuto.netissä. Vielä on kaikki menneet kaupaksi...
  12. Nelda

    Kertokaa hyviä kasvisruokablogeja.

    Ei mitään vegaanisia, vaan kasvisruokapainoitteisia.
  13. Nelda

    Vanhempani olivat petipuuhissa juhannuksena 1964.

    Ai mistä tiedän sen? Synnyin 9 kk jälkeenpäin. Elokuun puolivälissä -64 menivät vihille.
  14. Nelda

    Yritän vauva-palstalle - acces denied

    Illan mittaaan olen osallistunut galluppiin nettotuloistani; kommentoinut erään vanhemman ketjuun, että 18-vuotiaat eivät mielellään vietä juhannusta vanhempiensa seurassa; osallistunut keskusteluun Suomen lääneistä, tehnyt aloituksen lasten unohtamisesta kuumaan autoon, kertonut arvokkaimman...
  15. Nelda

    Vielä eilen luvattiin juhannusaatolle hellettä, tänään rankkasadetta.

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016061621740496_uu.shtml :confused::confused:

Yhteistyössä