Hakutulokset

  1. M

    Lokakuiset 2021

    Riippuu paikkakunnasta paljon. Pk-seudulla 80€ luokkaa. 6+3 pitäisi näkyä syke, mutta toki mitä myöhemmin menee, sitä enemmän sitten näkyykin. :D
  2. M

    Lokakuiset 2021

    Whatsapp ryhmä on tosiaan luotu ja sinne kyllä mahtuu, jos joku vielä haluaa liittyä seuraan! :giggle:
  3. M

    Lokakuiset 2021

    Mua ainaki kiinnostaa!! :)
  4. M

    Lokakuiset 2021

    Mulla alko toissapäivänä hirveä vatsakipu fyysisen rasituksen yhteydessä. Pelottaa ihan hirveästi, että tämä meneekin kesken. Mutta yritän nyt kuitenkin pysyä mahdollisimman optimistisena! Kivun jälkeen jostain ihmeen syystä tuli pakollinen tarve tehdä uusi raskaustesti, vaikka ihanko se...
  5. M

    Lokakuiset 2021

    Laitan viestiä :)
  6. M

    Lokakuiset 2021

    Joo, 6+3 jo pitäisi näkyä syke. :)
  7. M

    Lokakuiset 2021

    Mua kans kiinnostaisi salainen fb ryhmä, kun tätä Kaksplussaa on jotenki niin hankala käyttää aktiivisesti!
  8. M

    Lokakuiset 2021

    Toivotaan että olisi vain harmitonta vuotoa!! Nämä säikäyttää kyllä aina. :(
  9. M

    Lokakuiset 2021

    Minä myös uudeltamaalta. Olen alkanut kallistumaan nyt kuitenkin siihen varhaisultraan. Tämä on hyvin todennäköisesti minun viimeinen raskaus, joten ajattelin ottaa kaiken ilon irti! Ja itsellä myös on keskenmenon pelkoa, joten toivon ultran vähän rauhoittavan mieltä. :)
  10. M

    Lokakuiset 2021

    Mulla olo on kyllä tosi oireeton, vähän vaan turvotusta alamasussa. (Äh tosi ärsyttävää kun mulla ei suostu tulemaan tänne hymiöt!!) Eilen varasin ekan neuvolan, apua! Aikooko muut täällä käydä varhaisultrassa? Ite vähän arvon vielä sen suhteen, houkuttaisi kyllä mennä.
  11. M

    Lokakuiset 2021

    Ja onnea kaikille muille!
  12. M

    Lokakuiset 2021

    Noniin kirjoittelen vähän tänne enemmän. Tosiaan toissapäivänä tein testin ja näytti haaleahkoa positiivista. Mulla oli kuitenkin viimevuoden loppupuolella kemiallinen raskaus, joten pelkään että tässä käy samoin enkä oikeen ole vielä uskaltanut yhtään iloita. Mutta jos kaikki menisi nyt hyvin...
  13. M

    Lokakuiset 2021

    Tuun varovasti tänne jo kurkistelemaan. Tänään plussattu, mutta vielä vähän epäuskoinen olo!
  14. M

    Elokuiset2021

    Hei ihanat (tulevat) äidit. <3 Mulla ei viivat edelleenkään vahvistuneet, niin ei tämä ainakaan normaali raskaus ole enkä tule samaan elokuussa vauvaa syliin. Oikeen paljon onnea teille raskauksiin! :love:
  15. M

    Elokuiset2021

    Tänään olisi pitänyt alkaa, mutta saattaa heitellä parilla päivällä. Mutta mulla lyhyt luteaalivaihe niin ovulaatiosta oli suurinpiirtein 10-11pv testin tehdessä. En tikuta tms niin ei tarkkaa tietoa.
  16. M

    Elokuiset2021

    Onnea myös sinulle! <3 onko teillä minkä ikäinen esikoinen? Jos ensiviikolla olen (edelleen?) raskaana niin liittyisin jo silloin suljettuun fb ryhmään! Meillä oli aiemmasta lapsesta tehty ryhmä heti plussauksen jälkeen ja oli kyllä ihan superihana jännittää alkuajatkin yhdessä ja vertaistuki...
  17. M

    Elokuiset2021

    Voi, onnea molemmille!! :love: Vitsit mä niin toivon, että pääsisin tänne jännittämään elokuuta. Tein kahtena peräkkäisinä päivinä testit, mutta molemmissa oli tosiaan vaan haaleat viivat. Vaikkakin ihan kunnolla nähtävissä, mutta alko kyllä huolestuttamaan ja jotenki semmonen tunne ettei nyt...
  18. M

    Elokuiset2021

    Luulen, että plussasin eilen, mutta viiva oli kyllä ihan superhaalea. Olokaan ei tunnu yhtään raskaana olevalta niin alan jo epäileen näinkö ihan omiani.
  19. M

    Elokuiset2021

    Löytyykö täältä jo plussanneita?! :love:
  20. M

    Joulukuiset 2018

    @AnnaS. Meidän ryhmä pidetään alle 100 jäsenen. Tällä hetkellä siellä on 91, joten vielä mahtuisit mukaan! :) mikäli haluat liittyä, laittele mulle viestillä täällä linkki sinun fb profiiliin. Pyydän kaveriksi ja kun sen oot hyväksynyt niin voin lisätä ryhmään.

Yhteistyössä