Hakutulokset

  1. Iiris80

    Lokakuu 2018

    Lyhyt omanapapäivitys: Kävin tosiaan tänään työterveydessä ja hb oli 101. Lääkäri laittoi mut vielä laajempiin labroihin, mm. tuo ferritiini, misä sanoit @viipulainen. Erikseen kun pyysin, sain sairaslomaa 3 päivää, eli enää perjantai ennen kesälomaa lusitavana. Itse asiassa ihan kiva mennä...
  2. Iiris80

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Huutelen täältä taustalta, että Pirkanmaalta olen minäkin ja mielelläni mukana tapaamisessa, jos sellainen järjestetään. Odotan nyt ensimmäistä lastani rv 24+2, tyttönen näyttäisi olevan tulossa :love:
  3. Iiris80

    Lokakuu 2018

    Minäkin voisin vielä uskaltautua tänne mukaan, jos seuraan sopii :) Olen kyllä seurannut keskustelua melkein alusta saakka, mutta jostain syystä ei ole tullut aiemmin tarvetta kirjoitella itse. Nyt kuitenkin olisi sellainen olo, että olisi kiva päästä vertailemaan kokemuksia samassa vaiheessa...
  4. Iiris80

    Doula tukena synnytyksessä - kokemuksia?

    Nostellaanpas tätä vähän. Onko kenelläkään kokemuksia doulasta synnytyksessä? Missä vaiheessa otitte yhteyttä doulaan, kuinka paljon hän oli mukana jo raskauden aikana? Mikä toimi/ei toiminut hänen kanssaan? Mulla on vasta toinen kolmannes alkamassa, mutta tämä asia mietityttää jo :)
  5. Iiris80

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ai niin, @mmmoi , onnea plussasta!!!
  6. Iiris80

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Moikka! Mäkin voisin tänne varmaan pikkuhiljaa liittyä :) Mulla on siis jo viikko 12+6 menossa, mutta olen alkuraskauden ollut niin kipeä ja pahoinvoiva, että olen vaan tyytynyt lueskelemaan silloin tällöin. Nyt on ollut pari vähän parempaa päivää, niin että uskallan varovasti sanoa, että elämä...
  7. Iiris80

    Lokakuiset 2018 <3

    Mä olen kanssa ollut aika heikossa hapessa jo kohta pari viikkoa. Paha olo on suunnilleen 24/7 (jos siis yöllä herään, silloinkin oksettaa...) ja väsymyskin painaa. En ole oksentanut kertaakaan, mutta melkein toivon että oksentaisin, jos se vaikka parantaisi oloa... Mitään ei tee mieli, mutta...
  8. Iiris80

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ihanaa, kun kerroit omasta raskaudestasi @BB81 , helpottaa vähän kun tietää, että on muillakin ollut samanlaisia ajatuksia! Ja ihana myös, että syntymän jälkeen olikin sitten ihan toinen olo, vaikka koko raskauden ajan oli ollut vaikeaa :love: Mä toivoisin vaan nyt pääseväni tästä...
  9. Iiris80

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    @zz85 Samoissa tosiaan mennään, onpa hauskaa! Ja ihanaa, kun sullakin löytyi syke jo :love: Mä olen yllättänyt itseni tässä parin viikon sisällä olemalla hämmentävän surullinen siitä, että olen raskaana ilman miestä... Luulin, että sen asian olisi jo saanut käsitetyä pois tieltä, mutta ei...
  10. Iiris80

    Lokakuiset 2018 <3

    Mulla on päin vastoin tippunut paino pari kiloa viimeisen kuukauden sisään. Johtuu varmaan tästä ihan jäätävästä pahoinvoinnista. Aamulla heräämisestä illalla nukahtamiseen on paha olo, eikä mikään oikein auta... :sick: Melkein jo toivon, että oksentaisin, jos se vaikka helpottaisi tätä oloa...
  11. Iiris80

    Lokakuiset 2018 <3

    Moikka! Yksi uusi odottaja täälläkin ilmoittautuu mukaan! Jas @Äitiliini80 kanssa hauskasti täsmälleen samoilla viikoilla ja LA:lla mennään, eli 6+4 on tänään :) Mulla on eka raskaus ja sai alkunsa IVF:n kautta. Vähän tässä alkuraskaudesta on ollut mutkia matkassa, kun sain ivf:n seurauksena...
  12. Iiris80

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Minä täällä keskenäni päivittelen.. :LOL: Kävin tänään vielä hyperistä jälkitarkastuksessa, jossa myös ultrattiin, ja varhaisista viikoista (6+4) huolimatta näkyi jo syke! :love: Eli alkio on sinnitellyt mukana kaikesta huolimatta ja kehittynyt niin kuin pitääkin. Hyperin oireet ovat onneksi...
  13. Iiris80

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huh, olipa monta sivua tekstiä kahlattavaksi, kun en ole vähään aikaan täällä käynyt! Vaikka mitä täällä on taas tapahtunutkin, tsemppiä kovasti kaikille ikäviä uutisia kuulleille ja piinailijoille näin kollektiivisesti! Mä olen viimeistä päivää sairaslomalla hyperistä, tässä onkin mennyt...
  14. Iiris80

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    @zz85 Onnea plussasta! Nyt vaan toivotaan, että se viiva testissä vahvistuu :love: Mulla alkoi viime viikolla hyperstimulaation oireet - kamala turvotus, vaikea hengitys ja pissan määrä väheni tosi pieneksi - ja torstaina jouduin sairaalaan. Perjantaina mulle laitettiin dreeni, kun mahaan...
  15. Iiris80

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos kaikille tsempeistä! Tänään on olo ollut jo parempi, niin että toivottavasti tämä tästä kohta. Raskaus voi tosiaan pahentaa hyperin oireita, niin että se positiivinen asia tässä sentään :love: @-dino- Näyttääpä jännältä oma nimi tuolla plussanneiden listalla! Mun täytyy varmaan tehdä...
  16. Iiris80

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Terveisiä sairaalasta! Hyperstimulaatio meni sitten sen verran pahaksi, että olen ollut täällä torstaista lähtien. @Miitta37 Mulla ainakin oireina oli ihan järkyttävä mahan turvotus (nestettä) ja sen takia vaikeutunut hengitys ja kaikin puolin kurja olo. Pissaakin tuli paljon tavallista...
  17. Iiris80

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mä kävin tänään labrassa, kun epäilläään hyperstimulaatiota ja ne otti samalla hcg:n. Nyt on pp7 ja se on 81, eli uskallan ehkä sanoa olevani raskaana?!? :barefoot::barefoot::barefoot::love: En jotenkin uskalla uskoa tuota vielä, mutta katsotaan mitä sanovat klinikalla huomisaamuna, tulokset...
  18. Iiris80

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    No voi hitsi Aamuska, ikävää jos ei tästä kierrosta tärpännyt! Oliko tämä vielä sulla inssi vai jo IVF? Mulla on sinänsä hyvä tilanne vertaistuen suhteen, että mulla on kaksi ystävää raskaana. Molemmat ovat kyllä suhteessa, niin että eivät vertaistukea siinä suhteessa, mutta raskausasioissa...
  19. Iiris80

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Eli onko siis niin, että jos tuoresiirrosta ei tule raskaaksi, silloinkin täytyy pitää välikierto? Tää oli ihan uusi juttu mulle, mutta enpä ole hoidoissa vielä pitkään ollutkaan. @Miitta37 Toi odottelu on kyllä ikävää, etenkin kun on kestänyt teilläkin jo jonkin aikaa! Toivottavasti...
  20. Iiris80

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Piinailija Ihanaa, näyttää tosi hyvältä! :love: @mmmoi Tsemppiä piinaan! @Ckk Joko sulla alkaa olo helpottamaan taudin kanssa? Ymmärsinkö oikein, että sun täytyy nyt pitä yksi välikierto ennen kuin voidaan tehdä pas? Omaa napaa: oli sitten aika kamala päivä eilen gonapeptylin oireiden...

Yhteistyössä