Hakutulokset

  1. Ripsi83

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Äh, alkoiki näkäjään taas vuoto. Poistun takavasemmalle 😔
  2. Ripsi83

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Haluan liittyä face ryhmään myöhemmin. SItten kun on varmempi olo tästä raskaudesta niin uskallan liittyä. Viimeksi raskaus meni kesken viikoilla 8+ ja nyt ehkä olen viikoilla 5+.
  3. Ripsi83

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Tänään ei ole ollut oikeastaan mitään oireita mikä viittais raskauteen. Mulla on ollut tänään vapaapäivä ja olen vaan levännyt ja käynyt jääkaapilla välillä. Aikaisemmin tällä viikolla melkein joka kerta, ku lähdin ajaa autolla alkoi etoa En ole vielä varannut aikoja mihinkään. Ens viikolla varaan.
  4. Ripsi83

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Olen myös hoitoalalla kolmivuorotyössä ja työnkuvan vuoksi on kerrottava hyvinkin aikaisessa vaiheessa raskaudesta.. Hieman stressaa koska en haluaisi näin aikaisin kertoa, jos tämä menisikin taas kesken. Meillä on töissä hyvä porukka ja tukea sieltä saa kävi miten kävi. Yritän salata tämän...
  5. Ripsi83

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Heips, täällä plussattu. Taustalla keskenmeno maaliskuussa. Sen jälkeen ei ole menkkoja tullut, joten varhaisultraan varaan aikaa, että saadaan tietää laskettu aika. Joskus tammikuun alussa LA varmaan on. Varuillaan tässä on koko ajan koska ikääkin on vuoden päästä 40. Km myös mielessä koko...
  6. Ripsi83

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Hei vaan pitkästä aikaa. Lukenu olen täältä useinki teidän muiden kuulumisia, mutta itse en ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Meille syntyi sektiolla tyttö 25.5. mitoin 46cm, 3035g ja py 32.2. Mulla nousi verenpaineet ja jouduin osastolle seurantaan. Verenpaineet ei laskeneet lääkityksestä...
  7. Ripsi83

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ihanaa! Paljon Onnea @KevätTähti!
  8. Ripsi83

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hei vaan pitkästä aikaa. Rv 28+2 mennään ja vointi on hyvä. Töissä olen vielä jaksanu hyvin. Töitä jäljellä 6 viikkoa. Vauva on ollu aktiivinen. Reilu viikko vielä seuraavaan ultraan. Pääsin kurkkaa vauvaa viikko sitten ku auto ajoi mun perään. Ei mulle mitään käynyt, eikä vauvallekaan enkä...
  9. Ripsi83

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Tervetuloa uusille! Mulla vointi on aivan hyvä. Ei kummempia vaivoja. Joitain liitoskipuja ehkä vähän alkanu tuntumaan, mutta niiden kanssa pärjää aivan hyvin. Ruon määrää en opi ikinä säätelemään ku syönnin jälkeen tulee kamalan täys olo ja maha tuntuu niiiin täydeltä. Seuraavaan neuvolaanki...
  10. Ripsi83

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    @pikkutassu17 Mä soitin palkanlaskijalle ja se sano mihin päivään asti ne maksaa palkan ja laitoin sen sinne kelan hakemukseen. Täällä ollut hyvä vointi eikä oikeastaan mitään ihmeellistä kerrottavaa rakenneultran ja neuvolan jälkeen. Seuraava neuvola on vasta maaliskuun lopulla. Mahaa...
  11. Ripsi83

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Mä jouduin kertomaan töissä melkein heti testin tehtyäni ku ei voi kaikkia töitä tehdä raskaana ollessa. Järjestänpähän muille töitä ku jään äitiyslomalle :D meillä on määräaikaisia töissä niin piteneepä jollain pesti nyt. Ja itseasiassa meitä on kaks sielä ja jäädään vielä samaan aikaan pois...
  12. Ripsi83

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Kävin tänään rakenneultrassa. rv 21+0. Koko vastas 6 päivää pienempää, mutta tasaista kasvua. Rakenteet kunnossa. Istukka takaseinämässä, mutta alhaalla ja aikalailla kohdunsuun päällä eli istukka kontrolliin rv 32. Samalla katotaan sit kasvua. Sukupuolta ku katottiin niin laitto jalat ristiin...
  13. Ripsi83

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Nyt pääse kertomaan kuulumisia pitkästä aikaa. On ollut niin rauhallista ja hyvä vointi raskauden osalta, etten ole kirjotellut mitään. Kävin tänään rakenneultrassa. rv 21+0. Koko vastas 6 päivää pienempää, mutta tasaista kasvua. Rakenteet kunnossa. Istukka takaseinämässä, mutta alhaalla ja...
  14. Ripsi83

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Mä käyn lukemassa päivittäin, mutta oikeastaan ei oo mitään sanottavaa ku olo on melko normaali. lukuunottamatta sitä, että maha paisuu :P Enemmänki näytän vähän lihonneelta omasta mielestä, mutta kai se alkaa näyttää vauvamasultaki jo. Liikkeitä on tuntunu nyt muutamana päivänä ihan selkeästi...
  15. Ripsi83

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Tänään poksuu 20+0 :) Viikon päästä rakenneultra.
  16. Ripsi83

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Hyvää uutta vuotta kaikille! Mulla vointi on hyvä ja olo on normaali. Ihan ku ei ois raskaana ollenkaan. Liikkeitä tuntuu kyllä ehkä päivittäin ja mahaki hiljalleen pyöristyy vaikka se on mun mielestä edelleen sellanen löysä röllykkä :D Harjoitussupistuksia tunsin parina päivänä ku oli...
  17. Ripsi83

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea Hipiti!! Toivotaan, että kaikki sujuu loppuun asti hyvin
  18. Ripsi83

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Kuulostaa vähän samalta mitä mun mies vois mulle sanoa. Ärsyttävää. Tiuskin kyllä takas. Välillä otan huumorilla sen juttuja, mutta nyt raskaana alkaa vaan niin ärsyttää että itku tulee. Eli ymmärrän sua :)
  19. Ripsi83

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    @mimma] Mä seuraan ja mullaki välillä itku tulee ku sitä katon. Hyvä sarja, tykkään. Mulle ei tullu esikoisesta raskausarpia enkä sillon käyttäny mitään rasvoja/öljyjä. En oikeastaan edes tajunnu, että vois rasvailla. Rintoihin tuli vähän, mutta tais tulla imetyksen aikaan. Huh, täälä...
  20. Ripsi83

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Mä kans tunnen jotain kuplintaa alavatsalla. Onko ilmavaivoja vai liikkeitä, en osaa varmasti vielä sanoa. Pahoinvointia ei oo tänään ollut ollenkaan.

Yhteistyössä