Hakutulokset

  1. Sandelinos

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Niin ja @ananaz positiivisena lisäksi ihon kunnon huomattava parantuminen viimeisen 2kk aikana!
  2. Sandelinos

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    @ananaz tää on kopioitu suoraan netistä mutta sisältää asiaa valmisteesta :) Raskautta edesauttavat vaikuttavat aineet tuotteessa on E-vitamiini ja sinkki. Vehnänalkioöljyllä voi olla raskautumista edistäviä vaikutuksia niin naisille kuin miehillekin: Vehnänalkioöljy sisältää tärkeää...
  3. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Digiin: raskaana 1-2 eli juuri niinkun pitikin ♥️
  4. Sandelinos

    Kesäkuiset 2019

    Terve kaikki! Täällä kovasti odotettu kuukausia kahta viivaa tikkuun, aavistus saatiin toissapäivänä ja tänään vahvistus että voisi haikara olla matkalla!! <3 Viime viikolla olin poikkeuksellisen äkäinen, muuten aika oireetonta kuten oli tässä vaiheessa esikoisestakin :) Tuli silloin...
  5. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Over the moon nyt, niin onnellinen! Toivottavasti pysyis matkassa <3 alla vertauksen vuoksi edelliseen testiin
  6. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Lindu mäkin sain kesällä tohon rfsun testiin samanlaisen viivan joka oli tehty ovulaatioaikaan. Eilen myös yhdessä wa-ryhmässä porukka kokeili ja yhden äidin 5-vuotiaskin oli saanut tummahkon selkeän viivan! En siis luottaisi tuohon testiin yhtään.. pc sen sijaan pitäisin aika luotettavana...
  7. Sandelinos

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Oon lukenut tätä ketjua jo esikoisen aikaan mutta nyt toista kuumeiltu reilu puoli vuotta ja voisin tästä kierrosta kertoa omasta kierrosta jos tästä olisi muille piinailijoille apua! Tämä ensimmäinen kokonainen kierto kun käytössä vehnänalkioöljykapselit, aloitin edellisessä kierrossa kesken...
  8. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Edellinen kierto päättyi kuukautisiin 2 viikkoa myöhässä. Plussa kerkesi testiin tulla silloin kun kuukautisten piti alkaa mutta viikko ensimmöisestä plussasta mitään ei nökynyt enää ja oli pitkät 2 viikkoa odottaa.. nyt kuitenkin dpo11 ja sain tällaisen
  9. Sandelinos

    Toukokuiset 2019

    Heippa kaikki! Täällä varovaisesti ilmottauduttaisiin keskusteluun mukaan, mahdollisesti masussa kasvaisi meidön perheen toinen toukokuinen :) Toinen lapsi siis mutta ollut vähän ongelmia saada plussaa näkymään niin en vielä uskalla liikaa iloita.. menkat kuitenkin kohta viikon myöhässä.. Onko...
  10. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei hitto soikoon, sama testi kuivana ♥️
  11. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä testattu nega, silti olo kuin raskaana viime menkoista laskettuna olisi tänään 4+2, nyt odottelen kyllä torstaihin että testaan vasta silloin ellei menkat oo alkanu! Ärsyttää olla tällänen että todistetusti hcg nousee hitaasti
  12. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voihan se @janski26 olla että ovulaatio tai kiinnittyminen ollut vähän myöhemmin ja siksi nousu ei oo tuolloin vielö nökynyt! Onnea siis ♥️ ja onnea @tervetuloahaikara myös!! Toivottavasti itse päösisin löhipöivinä liittymään plussanneiden joukkoon
  13. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Siltsu tuolla faceryhmässä sanottiin just toisin että se 25ml antaisi viivanpaikkoja mutta tää kymppi ei? Olo kuitenkin ollut jo lauantaista asti sellainen että raskaana ollaan ja silloin miehellekin jo sanoin että nyt on jokin samanlailla kun esikkoa odotellessa! Mulla esikoisesta nousi hcg...
  14. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo testiajalla on ja itseasiassa kun otin toisen salamalla niin näkyy paremmin, linkkaan senki vielä :)
  15. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Se toissapäiväinen testi ilmeisesti on sellainen joka antaa viivanpaikkaa herkästi, tänään tein one stepin 10 herkkyyksisen ja tällaisen sain, mitäs tuumitte kanssapiinailijat?
  16. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @LaTiLa mäkin näkisin ainakin sen viivanpaikan! Onko joku teistä myös lämmönmittaaja? Pohdin täsdä kun perustaso lämmöissä noussut sen 0,5 astetta ja olen kylläkin myös flunssassa mutta olo ei ole kuumeinen. Lähinnä poskia polttaa ja lenkillä tänään tuli ihan järjetön hiki.. esikoisesta mulla...
  17. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No enpä tiedä tästä one stepin testistäkään että kuinka luotettava on viivanpaikkoineen
  18. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Taikaakin mä sain tossa alhaalle linkitetyn punaisen viivan frsulla viime kierrossa muttei merkinnyt sitten mitään, toi nostatti niin toiveet ointaan vaikkei sellainen viiva ollutkaan kun pitäisi olla mutta punainen väri taas olisi viitannut ehkä raskauteen.. Siksi jäi nyt rfsun testit kauppaan...
  19. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @joulutoive olen facebookin ryhmästä ymmärtänyt että digitestiin tulisi aina 2 viivaa ja sikso sitä ei pitäisi avata.. toivon kuitenkon että se plussaksi muuttuisi ♥️ Tsemppiä uuteen kiertoon @babygreen !! Ooo @tofu_ !!! Toivottavasti löhtis tummuu Täällä tänään koko ppivön kuvottanut ja...
  20. Sandelinos

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Tiinaliina1 menkkojen puuttuminen aina niinniin positiiv tuossa vaiheessa toki itse saanut esikoisestakin haamun vasta dpo17, ne on pitkiä päiviä.....

Yhteistyössä