Hakutulokset

  1. I

    Missä vaiheessa rinnat tulleet aroiksi?

    Kun mulla tuli rinnat kipeiksi viime raskaudessa ja silloin meni kyllä kesken. Ja nyt ei ole rinnat yhtään arat. Ravaan kyllä pissalla jatkuvasti. Voiko lapsen sukupuoli vaikuttaa siihen millaisia oireita on?
  2. I

    Missä vaiheessa rinnat tulleet aroiksi?

    Muita kokemuksia...
  3. I

    Ruuasta kyllä tingitään

    \ ei tarkota sitä että joisi, matkustelisi tai tilailisi kalliita lehtiä. kaikki eivät ole hyvätuloisia/hyvinvoivia. tää on rankkaa yleistystä sun kirjoituksesi. mutta täydellinen sinä, jatka valitsemallasi tiellä. lyö lyötyä. kiillä omassa erinomaisuudessasi. ugh olen puhunut.
  4. I

    Missä vaiheessa raskautta rinnat aroiksi?

    Kysyin tätä jo vauvakuume puolella mutta en sieltä vastauksia saanut. Eli onko rinnat tuleet aroiksi vasta plussan jälkeen vai ennen sitä? Jos ennen niin kuinka paljon?
  5. I

    Missä vaiheessa rinnat tulleet aroiksi?

    Siis jos on ollut raskaana. Tai siis onko tullut jo heti oviksen jälkeen tai ennen testaamista vai testaamisen jälkeen? Entä voiko olla niin että toisessa raskaudessa on rinnat tosi kipeät ja toisessa ei ollenkaan?
  6. I

    MIKSI ihmiset ei osaa pukea lapsiaan juhliin??

    Meidän lapsille itselleenkin tuntuu olevan todella tärkeää että saa vähänkin arjesta poikkeaviin tilaisuuksiin laittaa juhlavaatteet tai siistimmät vaatteet ja tukat laitetaan hienosti. Itse pidän kerhon/eskarin ym. päättymistä lapsillle tärkeänä ja isona asiana ja tuntuisi kurjalle itse sitä...
  7. I

    Tapahtuuko ovis? (Kuva)

    Ja nyt kun katsoin tota kuvaa uudelleen ni huomasin et mulla oli just samanlailla niinku toinen puoli tosta viivasta tummempi jos ymmärrät mitä tarkoitan.
  8. I

    mitä lelua ette osta lapsellenne

    Näin kerran lelukaupassa sellaisen lelun missä oli 20cm korkea hirttopuu ja siinä roikkui hirressä ukko! sitä sitten olis saanut hirttää uudestaan ja uudestaan ja vielä hirttää siskon nuketkin. Tämä oli minusta hirvittävin, tökeröin, mauttomin ja inhottavin lelu minkä olen koskaan nähnyt...
  9. I

    Tapahtuuko ovis? (Kuva)

    No mä testasin juuri tolla samalla testillä ja näytti aina tyhjää kunnes juuri silloin kun ovis olisi laskujeni mukaan pitänyt tapahtua niin näkyi tuollainen viiva. Ja samana iltana tunsin kuinka ovis tapahtui. Sitten testasin seuraavana päivänä ja viiva oli enää ihan haalea. Että väitän että...
  10. I

    höpöhöpö juttuja

    tällä palstalla oli aiemmin keskustelu siitä voiko sykkeen perusteella arvailla maha-asukin sukupuolen. yleinen mielipide oli että ei. no mutta entäs pahoinvoinnin perusteella, olen kuullut että tyttö aiheuttaa enemmän pahoinvointia kuin poika. onko siinä mitään perää vai tämäkin vain huuhaata?
  11. I

    Ketä ristiäisiin "pitää" kutsua?

    \ No juuri tuota pelkään! Kun toisaalta tahtoisin että vauvamme ensimmäisessä juhlassa olisivat kaikki lähisukulaiset, mutta kun nuo kaksi saattavat sanoa ihan mitä tahansa ja näin pilata koko juhlan.. Esim. "kyllä sun pekka (jos mieheni nimi olisi pekka) olis pitäny se entinen tyttökaveri...
  12. I

    Ketä ristiäisiin "pitää" kutsua?

    \ Kyllä, koska mieheni äiti oli mennyt lupaamaan hänelle että "juu, kyllä ne sut sylikummiks ottaa". :headwall: siis kysymättä meiltä. Voi elämä mitä sakkia....
  13. I

    Ketä ristiäisiin "pitää" kutsua?

    \ Tampereen läheltä.. Miten niin? :)
  14. I

    Ketä ristiäisiin "pitää" kutsua?

    Eli meillä on tällainen tilanne: Olemme riidoissa mieheni äidin kanssa ja näin ollen myös hänen toisen siskonsa kanssa. Kuitenkin olemme väleissä mieheni isän, veljen ja toisen siskon kanssa. Toista sisarta siis aiomme pyytää kummiksi, ja tämä toinen sisko on vihainen koska emme tahdo kummiksi...
  15. I

    Ruskea vuoto?

    Onko muilla tullut vaalean ruskeaa vuotoa ennen synnytystä?
  16. I

    nimpparit ja synttärit saman päivänä, muita?

    eipä meillä olla nimppareita muutenkaan juhlittu
  17. I

    KANARIALTA TULLEET

    aika viileeltä kuulostaa. Tuulettomassa paikassa voi olla miellyttävää olla, mutta rannalla tuulee usein tajuttomasti, et siel voi tulla vilu. Itse oltiin joulukuun alussa, muuten tarkeni silloinkin hyvin, mutta rannalla oli iho kananlihalla.
  18. I

    Zoloftin lopetus.

    Te jotka olette lopettaneet zoloftin käytön onko tullut vieroitus oireita jos niin mitä? Kauanko oireet on kestäneet? Omalla kohdalla pitäisi ennen synnytystä lopettaa lääke 50mg koska lääkäri käskee niin. Raskausviikkoja on 33.
  19. I

    voivoi

    Kuulehan tyttönen, olet nyt ihan väärällä palstalla, tänne kirjoittavat ne, jotka ovat kovasti lasta toivoneet, mutta joutuneet siitä huolimatta kohtaamaan keskenmenon. Sanoisin, että tänä on viimeinen paikka jonne kannattaa tulla esittämään aborttihuoliaan, vaikka se sinun kohdalla voi hyvinkin...

Yhteistyössä