Hakutulokset

  1. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    @neilikkaruusu no huh, onnea tuplista!! :D:love:Eikös se niin ollut,että kaksosista ei voikaan edes ottaa normaalisti niitä seulontaverikokeita? Eli ei lopulta käynytkään paha moka? :X3:
  2. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Minäki oon laittanu fb-ryhmästä viestiä!:D @neilikkaruusu Kyllä ne varmaan on lähetteet verikokeisiin kunnossa, tai eihän ne olis ottaneet mitään verta jos ei oo lähetteitä. Mutta voisko ne sitten joissain paikoissa olla etteivät laita esille ennen kuin on potilaan kanssa käyty läpi tms...
  3. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    @Sofirosd Kyllä uskon että kaikki on hyvin! :giggle: Jossain vaiheessahan ne oireet kuitenkin (yleensä) loppuu ja sehän tapahtuu just näihin aikoihin. Multakin on kadonnut kaikki oireet tissikipua myöten ja vähän kyllä säikähdin kun yks päivä olo tuntui niiin normaalilta. Mutta kaikki siis oli...
  4. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    @Alinna86 Voi ei, jaksamisia sinne. Elämä on välillä niin julmaa. :cry:
  5. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    ^ Nostelin ja päivitin listaa omalta osalta. Eilen oli nt-ultra ja pari päivää isompi vauveli siellä köllötti eli la vähän aikaistui. Kaikki oli hyvin ja nyt vaan masua kasvattamaan. :love: t. Onnellinen Pehmis 12+1
  6. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Kesäkuiset 1.6. / Mäyh / 28 / 1. 7.6. / Heemilia / 32 / 4. 11.6./ Sarianne/ 38/ 7/(Miehen 2.) 14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / 16.6. / Pehmis26 / 30 / 2. 20.6. / noorakarol / 28 / 1. 21.6 / Tyty86 / 34 / 4. (Miehen2.) 21.6 / Tsinniana / 27 / 1. 22.6. / claramia / 30 / 2. 24.6. / Sofirosd / 34 / 1...
  7. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Stressaako teitä muuten korona? Itseä ei ainakaan vielä sairastuminen pelota, kun täällä on rauhallinen tilanne sen suhteen ja ollaan muutenkin karsittu ylimääräiset kontaktit. Sen sijaan tämä kaikki ylimääräinen koronan ympärillä stressaa. Nytkin meillä on lapsi kipeänä ja varaudun henkisesti...
  8. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Huiii tsemppiä ultran jännittäjille! ❤ tänne kans sit kuulumiset. :X3: Mullakin ensi viikolla nt-ultra. Mulla on tässä viikon sisään kadonneet kaikki pienetkin pahoinvoinnit ja aamukahvikin on palannut ruokavalioon. ❤ Mutta minuakin vaivaa aamuöinen unettomuus, siis tosi raivostuttavaa herätä...
  9. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Mäkin voin tulla fb-ryhmään jos se perustetaan vähän myöhemmin! Täälläkin kyllä varmasti käyn. :) @Luumumuumi Mullekin tuli tänään eka tuommonen ihme yökkäys ilman ennakkovaroitusta. Oli hirveä nälkä ja söin leipää, mutta yhtäkkiä vaan tuli stoppi ja tunne että oksennan. En oo kyllä...
  10. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Mullakin näyttää masu valtavalta, lapsikin sanoi eilen että äitillä on iiiiso maha. :D Kiitosta vaan. Mutta juu siis turvotustahan se vaan on eikä mikään oikea maha. Oon ollut tosi väsynyt nyt enkä oo jaksanut mitään liikuntaakaan harrastaa, niin sekään ei ainakaan paranna tuota...
  11. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    @Oliivi3 Tsemppiä huomiselle, toivotaan että kaikki hyvin kuitenkin. ❤ Itsekin kyllä tiedän tuon pelon tunteen, aivan lamaannuttava vaikka yrittää kuinka uskotella itselleen kaiken olevan hyvin. @Heimi| Minä oon nyt opintovapaalla töistä ja tarkoitus oli kesäksi mennä takaisin töihin. Ilmoitan...
  12. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Hui, varmaan säikäytti mutta hyvä että syy löytyi! Tänne ei kummempaa, pahoinvointia ei oo ollut moneen päivään. Kahvi ei kyllä edelleenkään maistu, mutta janottaa koko ajan. Väsyttää myös aivan kamalasti ja tää marraskuu ei kyllä auta asiaa. Oon myös tosi herkillä nyt, liikutun aivan...
  13. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Täällä käyty tänään ultrassa, kaikki hyvin. :love: Uskomatonta, että sisällä kasvaa pieni elävä otus. Mullahan on ollut tosi vähän oireita koko ajan (=rintojen arkuus, pientä väsymystä ja vain ajoittaista huonoa oloa) ja välillä ihan oireettomia päiviä. Siltikin kaikki voi siis olla...
  14. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Kaikki sympatia pahoinvoinnista kärsiville, tsemppiä. <3 Itsellä onneksi vain ajoittaista huonoa oloa, joka tulee lähinnä kahvin hajusta. :sick:Haistan kahvin vaikka kilometrin päähän ja menee hermo mieheen, joka keittää sitä pitkin päivää...... Mutta en valita jos näin vähällä selviän...
  15. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    @Oliivi3 tai muut onko jotain hyviä vauvauutisten paljastamistapoja mielessä? Mekin varmaan jouluna kerrotaan mummoille ja papoille uutiset. :X3: @Luumumuumi mulla on ar-ultra 7+6, onpahan sitten lyhyempi aika odottaa ekaa kunnallista ultraa.:D Pehmis 7+0
  16. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Tervetuloa uusille! :giggle: Mua kans edelleenkin stressaa oireet, vaikka oon onneks vähän nyt rauhoittunut kun tajusin etten voi oikeen tähän tilanteeseen vaikuttaa.:D Ei oo väsymystä ja pissattaakin vaan entistä harvemmin. Rinnatkaan ei oo juurikaan enää kipeet, turvonneet kylläkin. Nyt...
  17. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Tsemppiä kaikille ultraan meneville ja tulkaahan kertomaan kuulumisia sitten! :) Mulla oli viime viikolla vielä tuota unettomuutta, että valvoskelin aamuyöstä ja sitten olin tosi väsy päivisin, mutta nyt tuntuu menneen ohi. Muutaman yön oon nukkunut tosi hyvin ja ollut pirteä päivisin. Toki...
  18. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Peloista.. itse pelkään nyt just eniten tuulimunaa ja keskenmenoa. Ja oireiden tarkkailu tekee mut hulluksi, vaikka tiedän ettei niitä sais liikaa tuijottaa. Eikä mulla esikoisestakaan mitään megaoireita ollut. Eilen multa hävis yhtäkkiä rintojen arkuus kokonaan ja tottakai googlettelin...
  19. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Kesäkuiset 1.6. / Mäyh / 28 / 1. 14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10. 18.6. / Pehmis26 / 30 / 2. / vu 5.11. 30.6. / Alinna86 / 34 / 3. (Miehen 1.) / vu 16.11. 21.6/ Tyty86 / 34 / 4. (Miehen2.)
  20. pehmis26

    Kesäkuiset 2021

    Minä lopetin testailun kun sain viime viikolla digiin 2-3 (ehkä dpo 17?) ja viivatkin vahvistui hyvin, mutta ei ihan tasavahvat kuitenkaan. On kokemusta parista kemiallisesta joissa viivat ei vahvistunut, joten pakko oli vähän useampi testi tehdä ja nähdä vahvistuminen. Me ollaan molemmat 30v...

Yhteistyössä