Hakutulokset

  1. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Haaveilia(ko) Olisin kyllä jo kiinnostunut tulemaan fb-ryhmään, eikä mua haittaa vaikka olisi useampikin ryhmä syyskuisilla missä olen :) Mutta en osaa laittaa täällä yksityisviestiä.. :cry::unsure:
  2. T

    Maaliskuun muruset 2017 *Syyskuussa*

    Heissan! Olen tuolla listalla vielä nähtävästi, sain viime elokuussa keskenmenon ja meille ei siis kevätvauvaa tulekaan.. Olen kuitenkin ilokseni päässyt liittymään suloisten syyskuisten odottajien ryhmään, kevätvauva vaihtui syysvauvaan :love: Tsemppiä kaikille viime metreille ja hurjan...
  3. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mutta eihän nää poissulje toisiaan, voi olla molemmat olemassa ja aktiivisia yhtälailla :)
  4. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    11.9.2017 / tirpsiskookoo / 34 / KPSHP / 2.lapsi :) Milloin muuten on ajateltu tuo FB-ryhmä perustaa? Nimim. Malttamaton :LOL: Oon niin huono näiden forumkeskusteluiden kanssa, tuntuu että kaikki jää välistä..
  5. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Hei kaikki! Täällä tänään plussattiin, ja omien laskujen mukaan la olisi 11.9, mikäli kaikki menee hyvin. Meillä on ennestään 1 lapsi (8/2015), jota ennen tuulimuna ja keskenmeno. Hänen jälkeensä viime elokuussa myös keskenmeno, jonka jälkeen olemme odotelleet, milloin tärppäisi uudelleen.. Ja...
  6. T

    Maaliskuun muruset 2017 <3

    Esikoinen on siirtymässä vasta taaperoikään .. Eli pienellä ikäerolla tulee :love:
  7. T

    Maaliskuun muruset 2017 <3

    Täällä plussattu pikku kakkonen! Laskettu aika menee aivan kuun vaihteeseen :barefoot::) Olisin myös kiinnostunut salaisesta fb-ryhmästä!

Yhteistyössä