Hakutulokset

  1. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Jees, kyllä on tilaa vielä nyt myös löytyy se ryhmä ihan hakemalla heinäkuiset 2019
  2. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Joo, vielä ryhmään mahtuu jos haluaa :)
  3. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Nyt tein jonkin näköisen ryhmän meille :) eli jos haluat mukaan nii yksäriä mulle missä kerrot kuka oot ja millainen esim. Kansikuva sulla on. Lisään sut sit ryhmään. En ihan tiedä että pitääkö meidän olla kavereita mut jos tarvii nii hyväksy minut ja kun pääset ryhmään nii heität pois...
  4. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Hei, mä oisin viel kiinnostunut jos joku tekee faceen ryhmän :) itse osaan kyll ehkä perustaa sen mut en tiedä miten te muut löydätte sen, :LOL: :whistle: onko se sit et te laitatte mulle täällä yksäriä ja mä kerron kuka mä oon facessa ja sieltä kaveripyyntö? o_O
  5. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Mä kävin eilen varhaisultrassa ja siellä oli kaikki hyvin :love: eli nyt on 8+1 viikot. :love: Saadaankohan me uutta ryhmää pystyyn o_O että onko meitä nii monta :whistle:
  6. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Hitsi ku mä haluaisi liittyä mut haluan odottaa sen np-ultran :cry: mieskin on samaa mieltä että odotellaan se kun jos sattuu joku tuttu samaan ryhmään :confused:
  7. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Huh, viikonloppuna löytyi ne kivut taas luokseni, mitkä oli jo esikoisen aikaan. Nyt vaan toivon, et niitä tulisi vähemmän. Mulla on uusi ultra 10.12, joten jos siellä on kaikki ok, nii voisin ajatella liittyä ryhmään ehkä :unsure::cautious: mä kun en täysin luota siihen, et jos siel on tuttu...
  8. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Mulla vakityö ja just elokuussa palasin takaisin töihin edelliseltä hoitovapaalta :LOL: esimiehelle kerroin tästä, nii nauroi että hän itse asiassa eilen mietti että millon meiltä tulee tälläisiä uutisia :D eli meillä ainakin otettiin tämä positiivisesti (y) en sit tiedä että mitä se tykkää jos...
  9. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Tarkkaa tietoa ei viikoista ole mutta oman muistin mukaan ehkä olisi ollut n. 6. Sitä oikeastaan sinne varhaisultrassa oltaisiin tarkistettu ku en muista varmaksi menkkoja :unsure: mut neuvolassa se epäili että olisinko viikolla n. 5 ja siksi se ei vielä näkyisi. Eli noin kolme viikkoa...
  10. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Meillä ei tänään varhaisultrassa viel näkynyt koko vauvaa joten odotellaan viel kolme viikkoa. Se ruskuaispussi (kirjoitinko oikein?) kyllä löytyi ja se oli ihan oikeassa paikassa. Nyt vaan odotellaan et viikot menee eteenpäin ja ultrataan uudelleen. Vähän kyllä jännittää :confused:
  11. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Me asutaan niin pienellä kaupungissa et jos siel sattuu olemaan yhtään tuttua nii ens viikolla kaikki tietää :unsure:eli mä tuun vasta sit kun 12 viikkoa on täynnä (y)
  12. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Mulla onneks varhaisultra on jo maanantaina. Vähän jännittää, jotenkin ei oo nii luottavainen mieli kun ekalla. Ehkä ajattelee et voiko olla nii hyvä tuuri että toisenkin kohdalla on kaikki hyvin :unsure: Hitsi ku meinaa koko ajan kertoa ihmisille, vaikka pitää olla vielä pitkään ihan hiljaa...
  13. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Huh, mua kanssa on alkanut väsyttää. Töissä haukottelen koko ajan ja yks työkaveri jo katsoi tänään mua pitkään. Tuumasi mulle maanantaina että eihän oo vauva tulossa kun on jtn vauvoista puhunut. Ei siinä muuten mitään mut en vielä sillon edes tiennyt että odotan :LOL: Myös jos menee liian...
  14. Hipsuli90

    Heinäkuiset 2019

    Hei, vieläkö mahtuu mukaan? Tein maanantaina huvikseen illalla testin ja sieltähän se viiva paljastui :love: eli alussa ollaan ja ku kuukautiset ei oo säännölliset nii ei olla varmoja viikoista. Oma epäilys olisi kuitenkin, et ehkä 5+3? Maanantaina sen takia ultrataan jotta tiedetään missä...
  15. Hipsuli90

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Mulla on kanssa tissit kasvaneet :unsure: ei oo muutenkaan mitkään pienet niin nyt tuntuu, että ne vaan paisuu ja paisuu. Mies on kyllä onnellinen asiasta :D minä en, ku vihaan käydä ostelee liivit itselleni. Vielä oon sitkutellut noilla vanhoilla mut kohta on lähettävä liivikauppaan. :cautious...
  16. Hipsuli90

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Meillä kerrottiin nyt meidän isovanhemmille ja miehen mummo pääsikin ekaa kertaa kuulemaan, että tulee isomummoksi. :p minun puolella mummot on jo isomummoksi. Olivat silti onnellisia :oops: Iho on todella huonossa kunnossa, finnejä on tosi paljon. Ja toinen rinnoista on todella kipeä. Ei ole...
  17. Hipsuli90

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Joo olen töissä päiväkodissa. Meidän ryhmässä on 1-6 vuotiaita sekaisin ja on paljon nostelua, josta minun selkä ei ole tykännyt. Myös tehdään vuorotyötä, joten illalla voi olla aika kiire ja paljon pieniä, niin on silleen raskas ryhmä. Meillä myös on ruuan esille laitto ja siivoushommat, jotka...
  18. Hipsuli90

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Minä ajattelin julkistaa sit kun tulee melkein 12 viikkoa täyteen. Pakko, koska töiden kautta tietää muuten kaikki ja tahtoisin itse kertoa siitä julkisesti, eikä että ne arvuuttelee ja kertoilee pitkin kyliä :( mietin tässä miten sen kertoisi, en halua laittaa ultrakuvaa, pitäisi siis löytää...
  19. Hipsuli90

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Meidän esimies pisti kyllä tuulemaan tänään. Sain kuulla että enää ensi viikko näitä hommia ja sitten siirryn kevyempiin hommiin :) ristiriitaisia tunteita kun tykkään työkavereita ja lapsista, mutta toisaalta lottovoitto päästä kevyempiin hommiin. Eiköhän sitä kyynel tai kaks irtoa vielä tässä...
  20. Hipsuli90

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Meillä on nt-ultraan aika vasta kahden viikon päästä. Miten sitä jaksaa odottaa :love: meillä ei kysytä kumpi se on, vaan antaa olla yllätys :whistle: on ollut kyllä alusta asti tyttö olo :love: molemmat on kyllä tervetulleita (y)

Yhteistyössä