Hakutulokset

  1. D

    Kun toinen nainen on ihastunut mieheesi....

    meillä on käynyt näin. mies kertoi mulle, että ämmä joka esitti olevansa niin mun kaveriani oli yrittäny iskeä ja laittanu tekstareita miehelleni. seuraavan kerran kun tää akka laittoi mulle viestiä että kahviteltasko, mä laitoin hyvin vihaisen viestin takaisin jossa ilmoitin etten tarvitse...
  2. D

    Meikkaatko/vaidatko vaatteita...

    joka päivä. ja vaihdan vaatteitakin yleensä pariin otteeseen ja kampausta vaihtelen..oon neuroottinen :whistle:
  3. D

    Järkyttävä hääpuku!

    voi ei :laugh: :laugh:
  4. D

    Äiti=rupsahtanut nainen

    hmmm.. mulle ainakin tulee itsellekin parempi olo kun viitsin laittautua, siis että olen saman näköinen kuin ennenkin tai noin.. ja minun mielestäni on kivaa jutella näitä tyttöjen juttuja, että missä farkuissa peppu näyttää parhaalta. ja tälläkin hetkellä haaveilen eniten rakennekynsien...
  5. D

    Opiskelevia kotiäitejä?

    täällä!! tai en tiedä voinko sanoa olevani kotiäiti mutta opiskeleva äiti ainakin :) opiskelen ammattikorkeassa toista vuotta ja kotona on vajaan vuoden ikäinen lapsi, päivisin on isin kanssa kun miehellä ilta- yötyötä. ja ja.. sinällään helppoa kun ei tarvi stressata että on niin pienenä jo...
  6. D

    Äiti=rupsahtanut nainen

    ja tosta vielä että äidit puhuu vain vauvoista.. NOT! mahdatkohan tuntea montaa äitiä??! :laugh: ainakin itse tykkään puhua kavereiden kanssa enimmäkseen ihan muusta kuin lapsista,ihan vaan sen takia ettei oma itse pääse unohtumaan, sama ihminen mä edelleen olen ja edelleen puhun niistä jonkun...
  7. D

    Äiti=rupsahtanut nainen

    hmmmh.. meikkaan joka päivä, tapa joka ei varmaan koskaan lähde pois :snotty: on vaan minusta kiva näyttää kivalta ja huolitellulta. ja vaatemaku ei ole muuttunut lainkaan äidiksi tulon myötä, ehkä jopa enemmän panostan vaatteisiin nyt äitinä osittain juuri sen takia että haluan murtaa...
  8. D

    Miksi nykyajan aidit ovat itsekkäitä!

    pakko vielä vähän puuttua.. itseäni niiiiin ärsyttää tämä "naisen paikka on kotona" periaate. meillä on asia niin että mies hoitaa lasta ihan yhtä paljon kuin minäkin,opiskelen päivisin ja mies taas iltaisin töissä, ja ja.. niin, siis se on todella naurettavaa ajatella nykyisin että vain naiset...
  9. D

    Pääkallotutit uusimmassa Kaksplussassa

    ne oli mageita =) ostaisin jos meillä käytettäs tuttia.
  10. D

    Miksi nykyajan aidit ovat itsekkäitä!

    juuu.. tuota.. mä kyllä tykkään käydä ulkona, käyn n. 1 kuussa tai kahdessa, riippuupi. lähden vasta kun lapsi nukkuu ja yleensä jää isin kans kotiin silloin kun meen. tai luotettavalle hoitajalle. tiedän muutaman tapauksen (äitejä) jotka käy pari (kolmekin..) kertaa viikossa ja vetää ihan...
  11. D

    kotia vai koulun penkille ?

    itse olin puoli vuotta kotona ja sitten kouluun takasin.. mies on lapsen kanssa päivisin kun on iltatöissä. pitää tehdä niinkuin itsestä tuntuu, itselleni ei kotiäitiys vain sovi, tykkäisin valmistua mahd. pian ja päästä töihin, enkä pode huonoa omaatuntoa ollenkaan. tee miten parhaaksi näet! :)
  12. D

    luottamuspula-PAHASTI!! apua!?

    kiitos taas teille :flower: nyt voin ilokseni kertoa että ei ole lipsahduksia sattunut nyt tuon ed. jälkeen (tietenkään ei saa olla liian optimistinen mutta..) ja jotenkin on kotona minunkin mielialani kohonnut kovasti. on kyllä pakko sanoa että ei se mies niin kamala ole, alkoi tuntumaan...
  13. D

    opiskelevat äidit pinoon

    minä opiskelen restonomiksi amk:ssa, pikkuinen 8kk ja päivisin on isin kanssa kotona,isillä on ilta- ja yötyötä vain niin onnistuu loistavasti. eikä ole ollut rankkaa, koulupäivät usein 8- 16, ja tällä hetkellä 4 pv/ viikko. ainoa asia joka tietenkin välillä ottaa päähän on se että ei ole paljoa...
  14. D

    luottamuspula-PAHASTI!! apua!?

    kiitos kauheasti jokaiselle vastaajalle! :hug: kyyneleet silmissä oon täällä lukenut kommenttejanne ja tiedän että te olette ihan oikeassa.. täällä on nyt kuukauden verran olleet asiat ihan rauhallisesti. mutta niin,kuukausi sitten sai tämä mamma taas lähteä oman mammansa luo yöksi (vauveli oli...
  15. D

    luottamuspula-PAHASTI!! apua!?

    niimpä.. nyt on ollut täällä rauhallista pari viikkoa, koko ajan vaan silti pelkää tulivuoren purkaantumista. tosi vaikeeta kun ei tiedä yhtään mitä sitä enää sanoo seuraavaksi kun tuntuu et on jo sanonut kaiken. turhauttavaa puhua seinille :/ kaverit ehdotelleet et mentäis puhumaan asiasta...
  16. D

    luottamuspula-PAHASTI!! apua!?

    kiitos molemmille vastaajille,paranee olo huomattavasti kun joku ymmärtää. siis me ollaan molemmat ihan suomalaisia:) ollaan tosiaan puhuttu näistä asioista jo niin monta kertaa että tuntuu että sitä on sanonut jo kaiken minkä voi ylipäätään sanoa :'( pahinta on juuri se, että asiat on menneet...
  17. D

    luottamuspula-PAHASTI!! apua!?

    eli meidän tarinamme on tämä: 6 kk vanha ihana poika, minä äiti ja mies isä. kaikki kunnossa päällisin puolin ja kaikki olettavat että elämä on niin täydellistä.. vaan ei tosiaankaan ole. mieheni on töissä baarissa ja hänellä on "ammattitautina" ollut ennen vauvaa kova alkoholinkäyttö; ainakin...

Yhteistyössä