Hakutulokset

  1. M

    Uusia blogeja? Vinkkaa omasi

    Kiitos linkistä! Laitanpa blogisi luentaan
  2. M

    Uusia blogeja? Vinkkaa omasi

    Hei, Perustin juuri blogin "Täysin käsin" taysinkasin.blogspot.fi . Kirjoitan käsitöistä, askartelusta, lasten kanssa elämästä ja touhuista. Tervetuloa piipahtamaan! :) Onko muita uusia blogisteja? Tai ainakin melko uusia . Mielelläni lukisin aika uusia blogeja ja sitä kautta ikään kuin...
  3. M

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Tervetuloa Mimmu1986! Sandelinos, onko sun vuodoille löytynyt syytä? Mullahan vuoteli se hematooma, mutta nyt on yli kaksi viikkoa mennyt edellisestä vuodosta.(y) Sulkava, kyllä mäkin olen ihan huoletta syönyt pipareita ja juonut glögiä, kun ei niitä kuitenkaan päivittäin tule vedettyä. Myös...
  4. M

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Tervetuloa uusille täältäkin :). Täällä rv 15+5. Eilen kuuntelin dopplerilla sydänääniä ja hyvin kuului. :love: Aiemmin liikkeet on alkaneet tuntua näillä viikoilla, nyt on vähän ollut hiljaista, mutta istukka taitaa olla tiellä. Doppler rauhoittaa mielen mukavasti. Iltapahoinvoinnit ovat...
  5. M

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Mulla on ru vasta 20.1. Menee aika pitkälle, mutta tosiaan nyt vasta rv 15+0. Oisko se sit joku rv 22 silloin..? Kauhea pitkä aika vielä! :D Eilen kävin ostamassa käytetyn dopplerin. Oon tuntenut liikkeet yleensä näillä viikoilla ja istukka kuulemma edessä, joten halusin nyt tällaisen mielen...
  6. M

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Sulkava, Mulla oli spinaali toisessa synnyksessä ja lähti kyllä tunto tehokkaasti. Meidän toinen syntyi perätilassa. En tuntenut edes supistuksia tai ponnistamisen tarvetta, mutta noudatin kätilön ohjeita ja vauva tuli maailmaan hyvin sujuneen synnytyksen jälkeen n. 15 min. ponnistamisella...
  7. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    @Outski , ne arvot riippuvat käsittääkseni myös siitä hetkestä, kun verikoe otetaan ja niiden suhde on mun ymmärtääkseni se tärkein. Mä oon aina ajatellut, että kunhan PAPP -A on reilusti Hcg:tä isompi niin hyvin menee Siihenhän vaikuttaa lisäksi niskaturvotus ja äidin ikä. Tsemppiä...
  8. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Tervetuloa tänne Albela! Rai-da, kuulostaa kyllä ikävältä, että tuo diagnoosi vetää noin ohi sun omista fiiliksistä ammattilaisten mielissä. Liikaa kyllä on terveydenhuollossa tuota ylimielistä asennetta, ja ajatusta, että ihminen ei itse osaa sanoa tai kykene näkemään tilannetta...
  9. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    @jammaillen , voisin liittyä fb-ryhmään. Lähetänkö sinulle yksityisviestin?:) Oho, viikonloppuna maha tuli kunnolla esiin. Painoa on itse asiassa ylläri ylläri puoli kiloa vähemmän, kuin ennen raskautta. Mutta en käsitä, mistä tämä maha yhtäkkiä tuli. Hassua!:ROFLMAO: Äitiyspakkauksen...
  10. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Kiitos vieläkin mieltä lämmittävät sanoista! Mä itken kohta kun ootte niin mahtavia! :love: Forester, hematooman syytä mäkin tiedustelin, kätilö sanoi, että sitä ei oikeastaan voi tietää. Syynä siis katkennut verisuoni, mutta sen syntyyn voi olla monta syytä. Esim. jokin alkion...
  11. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Ultrassa käyty! Hän oli kovin eläväinen ja vilkas . Riskilukuja ei saatu, koska labravastaukset eivät olleet vielä tulleet (vaikka olisi kyllä pitänyt). Niskaturvotus oli alle 1:n, ja kaikki juuri niin kuin pitääkin. Kätilö oli ihana ja tutki ihan supertarkkaan. Ymmärsin hyvin huoleni ja...
  12. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Pätkis, juu, mut ultrattiin vko 6+3. Mitään ylimääräistä ei näkynyt silloin, tokikin oltiin siellä aika alussa, niin kaikki ei välttis näykään. Kiitos tuhannesti kaikille tsempeistä! Lääkäri ei löytänyt mitään syytä vuodolle, paikat olivat (luojan kiitos) hyvin kiinni ja ei mitään merkkejä...
  13. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Kiitos teille <3 Vuotoa tuli vessassa ihan loristen yöllä, nyt aamulla vähän helpotti, mutta silti jatkuu. Ei vielä kipua tms. Aamulla menin suoraan terkkariin varaamaan aikaa ja tänään iltapäivällä lääkäri (jolla ei kylläkään ultraa..). Näin samalla meidän neuvolatätin, ja nykäisin hihasta...
  14. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Kesken on menossa.. vuotoa tulee loristen. Aamulla viimeistään lääkäriin, ellei supistukset ala ennen sitä. Vuodosta ei vaan voi enää erehtyä.
  15. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Voimia kovasti Tytille! Pelkään pahinta, että täällä tullaan perässä. Vuoto ei nyt lakkaa, ja side housuissa koko ajan. Ei se side täytykään, mutta verta on jatkuvasti kuitenkin. Torstaina olisi ultra, jos pystyisin sinne asti odottelemaan..
  16. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Voimia Tytille vuodon kanssa. Samaa täällä (jälleen). Eilen tuli vessassa parin ruokalusikallisen verran kunnon verta ja sen jälkeen siteeseenkin. Se loppui ja nyt ruskeaa tuhrua koko ajan. On tämä kyllä kurjaa, kun joutuu miettimään. Mulla on torstaina ultra, vähän jännittää, että onko kaikki...
  17. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Pitkästä aikaa on energiaa kirjoittaa tänne. Olen ollut kamalan väsynyt hektisten työpäivien ja omien lasten kanssa touhuamisen jälkeen. Mies tekee meillä vuorotöitä, ja on lähes aina illat joko töissä. Onnea kaikille ultrakuulumisista! Mullakin on enää vaja viikko ultraan, aika on kulunut...
  18. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Maya123, onpa kurja tilanne äitisi kanssa. Tässä kohdin hän on kyllä mielestäni hyvin tökerö sinua kohtaan. Helppojakin raskauksissa on, oma esikoiseni raskaus oli superhelppo. Mahan muistin lähinnä, kun se osui ruokaa laittaessa pöytään ja päivä ennen synnytystä kävelin aika reippaasti 8 km...
  19. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Sydänäänet kuuluivat! :love: Nyt on ihan hyvä fiilis, vaikka tänään on taas paha olo ollutkin muutoin. Mutta ei haittaa, jos ei vaan turhaam tarvii tätä kärsiä ;). Terkka oli yhtä ihana kuin ennenkin, muisti mut, vaikka edellisestä tapaamisesta on pian 3 vuotta. Oikein kiva aamuinen juttutuokio...
  20. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Kiitos uudesta ketjusta! Oi kun tuntuu, että te kaikki olette niin pitkällä! (y) Mulla tänään vasta 9+6 ja ultraan aikaa ikuisuus! Huomenna varmaan vasta varailen sitä, kun on eka neuvola. Vähän jännittää, löytyykö niitä sydänääniä . Ja suostuuko terkka testaamaan..

Yhteistyössä