Hakutulokset

  1. T

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Ajattelin vain käväistä kertomassa että kävin tänään varhaisultrassa ja kaikki oli niinkuin pitää, koko vastasi viikkoja ja sydän löi :love:. Tänään siis 7+1 :) Puhaltelen samalla plussatuulia tänne teille, puuuh :)
  2. T

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos @Hironea tsempeistä <3. Toivottavasti teillä koht koira toipuu, aikamoinen show tollanen :unsure:. Ja jospa ne menkat ei alkaiskaan :love:, vaikka niin tuttua tuo tunne ettei jaksa uskoa plussaan.
  3. T

    Huhtikuiset 2018

    @Miri81 no eikai varsinaisesti arastuta mut jotenkin tuntuu hölmöltä et ois varannu jos käykin huonosti.... No mut ens viikolla varaan että löytyy vielä aikavaihtoehtoja. Varhaisultran varasin jo viikolle 7+1 :)
  4. T

    Huhtikuiset 2018

    @Miri81 on joo. Täytyy yrittää silloin soittaa jos uskallan. Joka kerta vähän epäröinyt viitsinkö vielä. Mille viikolle sait neuvolan? :)
  5. T

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos @Hyrräpää ja @Mininen85 tsempeistä <3. Just noin mullekin kävi @Hyrräpää edellisessä keskenmenneessä raskaudessa. Mun alun oireetkin hävisi kuin napin painalluksella sillon. Nyt sit vaan tarkkailee koko ajan että miltä nyt tuntuu ja onko joku tuntemus lisääntynyt vai vähentynyt... Täytyy...
  6. T

    Huhtikuiset 2018

    @Miri81 mäkin oisin varannu mut tänään ei ollu ajanvaraus/neuvonta auki :eek:
  7. T

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Käyn täällä lukemassa vielä :) ja näköjään myös kommentoimassa ;) @Miljamaaria hauskoja juhlia! @Naadis voi kurjuus :(, mut jospa. Haluisin ottaa sut mukaan huhtikuisiin ja teidät kaikki <3 @Esmenet ja @Hyrräpää tsemppiä piinailuun, yksi kertakin voi riittää. Meillä oli nyt plussakierrossa...
  8. T

    Huhtikuiset 2018

    @Miri81 vaikea kysymys (n), terveellistä naposteltavaa. Ainakin mun tekee mieli suolaista ja eikai mikään suolainen kovin terveellistä ole ;). Oisko jotkut pähkinät? Ne ei oo kyllä kevyttä mutta terveellisiä. Hedelmiä? Voi vaikka viipaloida purkkiin valmiiksi Mulla ei oo varsinaisesti paha olo...
  9. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Onnea @Hp83 :love:. Mäkin testasin eka ovistestillä hetken mielijohteesta kun ei ollut r-testiä ja näytti vahvaa testiviivaa. Myös esikoisesta ovistesti näytti raskauden.
  10. T

    Huhtikuiset 2018

    @Kristali Tuossa yläpuolella ohjeet miten voi liittyä fb ryhmään. Onnea plussasta :love:
  11. T

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos @Mininen85 ja @Hironea <3. Toivottavasti tämä on alku runsaalle plussasateelle elokuussa :love:
  12. T

    Huhtikuiset 2018

    @Miri81 jee säkin tuut fb ryhmään :). Ja oireista niin mullahan oli niitä menkkajomoja viime to-su ennen kuin plussasin eilen. Vieläkin jomottelee välillä mutta siis laantunut. Oisko liittynyt tohon menkka ajankohtaan. Muistelen et esikoisen odotusaikana oli menkkajomoja usein just kun ois ollu...
  13. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Kiitos @Fritang, saa lisätä :)
  14. T

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Voi kuinka ihania uutisia @Lumi87 :love::love::love:, onnea :)
  15. T

    Huhtikuiset 2018

    Laitoithan osoitteeseen sen @ merkin kun tuossa Maminan viestissä se oli sillain hassusti (a)
  16. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Enpä oo vähään aikaan kirjoitellut. Tulin kertomaan että sain plussan testiin eilen. Tämä oli siis yk 9 km jälkeen. Olin varma että menkat alkaa, oli niin tyypilliset menkkajomot, mutta toisin kävi. Nyt olis vasta viikot 4+2 ja kovasti toivon että nyt tämä toukka pysyy matkassa mukana :barefoot...
  17. T

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos @Miljamaaria :love:. Kyllä mulle riittää plussalistalla olo :), ettei sulle tuu liikaa hommia ;). Ai ne sun jomottelut ehkä olikin oviskipuja? No hyvä asenne sulla ainakin on <3. Mahtavaa viikonloppua ja pidä hauskaa!
  18. T

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos @Lumi87 <3 Toivottavasti siellä kaikki hyvin :love:
  19. T

    Huhtikuiset 2018

    @mamina laitoin postia :)
  20. T

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos @Naadis <3. Ja iso voimahali ja olen niin pahoillani negasta, niin epäreilua :cry:

Yhteistyössä