Hakutulokset

  1. B

    Helmikuun hippuset 2018

    heips vaan..hiljaisena olen ollut,viikot musta matelee, etovaolo alkaa vissiin nostaa päätään...bensiksellä tankkaaminen oli jotain järkyttävää!! mulla ei erityisiä toiveita sukupuolen puolesta,ennestään tyttö ja poika. mietittiinkin pitäiskö olla loppuun asti tietämätön,pystyiskö? :LOL: voi...
  2. B

    Helmikuun hippuset 2018

    Heippa.täältä ilmoittautuu uusi Helmikuun Hippu mukaan. La 19.2. kkm takana 2 joten todellakin jännää miten käy...np ultrat ovat vasta kertoneet,varhaisultrassa kaikki vielä hyvin. on piitkät viikot np-ultraan,jospa tämä kesä antaisi muuta ajateltavaa.2 ihanaa lapsukaista olemme onneksemme...
  3. B

    Toiveena vauva 2017-2018

    kokeillaas nyt sit uudestaan siirtyä plussanneiden puolelle. täällä loppuviikosta saatu kaksi viivaa testiin vaikka breikillä oltiinkin :LOL: yritetty on nyt vuosi ja yksi kkm välissä koettu...tää on nyt niin meidän enkä irti anna päästä :love: enemmän tyolla keskenmenneiden joukossa...
  4. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Niin se viikko meni ja testiin napsahti päiväpissasta plussa!!:love::love::love: kannattaa siis "pitää" pieni breikki... testin pari aattelin vielä tehdä..voi juku kun oon iloinen mutta samalla pelottaa!!:)
  5. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Voi @Maaria1980 Onnea hirmuisesti! :love: Kiitos @Fritang kun otit uuden ketjun haltuun! täällä hieman hiljaiseloa elelly ja koitettu keskittyä kaikkeen muuhun. aattelin että otettais kumit käyttöön ja nautitaan kesästä ja menoista...mutta...:ROFLMAO: noo katellaan viikon päästä miten kävi...
  6. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Onnea Onnea Onnea Onnea Onnea Onnea plussista!!:love::love::love: Tiettäkö ei tullu tänne plussa vaan menkat!KYLLÄ mä iloitsen niistäkin, 35pv oli kierto. Nyt kyllä tekee mieli tikuttaa ovista ja aattelin gynen varata myös oviksen tiennoille. En oo tikuttanut ovista aiemmin,vahvat tunneoireet...
  7. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    @Haaveilija84 no hui miten potkään,kehotettiinko odottamaan noin pitkään? Mä meen sitten vaikka yksityiselle... @Maaria1980 joo kättärillä olin. Kiitos tästä tiedosta. Oottelen vielä viikon ja otan yhteyttä sit terveysasemalle. Kylläpäs tää nyt pienen mietinnän laittaa pääkopassa...
  8. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Alkaa kiukuttaa. Raskaustestit näyttää negaa viimeisin pe. Ja menkkoja ei kuulu. Keskenmenon ja toimenpiteiden jälkeen kierto aivan sekasin...nyt kp32 menossa milloin kantsis soitella että mitä tehdään? Varsinkin kun kuume kolmannesta on niin kova! Ja mihin soitellaan,sinne missä viimetteiks...
  9. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Voimia kanssasisaret! Mä olen piristynyt tuosta auringosta,pienet lumisateetkaan ei heilauta. Alkukeväästä oli kans vetämättömyyttä, mutta kyllä se tästä. Kertoko joku saaneensa hirmuisesti voimaa luonnosta,liikkumisesta. Mä oon samaa mieltä!! Ja tietenkin toisille on tarve saada päästä...
  10. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Negaa näyttää kaupan pc liuskatesti.kp25 menossa...vieeelä on toivoo jäljellä :whistle::ROFLMAO: Onnea @Kath
  11. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Aaargh tää rupee taas stressaa..miksi ei vaan malta olla testaamatta sati tonkimatta roskiksia..kurkkasin taas roskikseen tänä aamuna uitettua tikkua...ja ihan kuin siinä toinen viiva olis..surkea kyllä kun en saa edes kuvaan kiinni...sanokaa nyt mulle että malttia malttia...kp23 :LOL: aika...
  12. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Tässä nyt kuvakin..epätoivoinen... http://aijaa.com/9JBF91
  13. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Joo hei tuo valkovuoto mullakin loppukierrosta snadisti kellertävää...vielä ei oo näkyny...
  14. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    @kookospieni kyllä vähäset on päivät vielä. Maltetaan molemmat pärk päivää odottaa uudelle testille. @Maaria1980 en tikuttanut ovista. Oireet viittas et olis ollu pien hetki kuukautisten loputtua,myös sovellus laski niin...tosin km jälkeen pari sekavaa kiertoa puhelimessa muistissa...netti...
  15. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    @kookospieni selvä plussa on.tee se digi viikonloppuna saat varmistuksen ittelleskin ps mutta on se totta! Tein testin ja nega...eilen illal oli kyllä kovaa menkkakipuilua vatsassa aloin kallistumaan että ehkä ne menkat onkin alkamassa..täällä tarvitaan kohta tsemppausta!! Kp22/24-30
  16. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Toivotaan toivotaan..vasta kp22 huomenna ja apteekin normi testi käytössä...tänään oli etovaa oloa taas,vatsassa nipistelee...vähän puolvetonen olokin..kaikki "oikeet" oireet olemassa taas!! ;)
  17. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    @kookospieni jes jes jes jes!!!kaunis viiva,selvä plussa. No jos mä huomen pissin tikkuun...mäkin haluun tuplat!!
  18. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    @Maaria1980 no helkkari,tsemppiä! :love:vuorollaan me varmasti kaikki toisiamme tsempataan täällä.se fiilis on ainakin itselleni välittynyt! Mulla on menossa vasta kp20/24-30. Oireet viittas et nyt olis dpo10,mut saas nähdä aika aikaseen...Meillä ei ollu apteekis muuta herkkää paitsi CB ja se...
  19. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    @Daisy85 no ne on just ne kaikki oireet,mut tällä kertaa ne on niitä oikeita :LOL: rinnoissa ja alakerrassa vetoja,selkeitä unia,tänään ilmesty jo aamusta pääkipu,etovaa oloa,janottaa...:D
  20. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Voi ei ompas täällä nyt uusiin kiertoihin moni joutunut tai muuta epävarmuutta. Sois kyllä tähän ryhmään plussiakin mahd pian ja nopsaa!! @hill4 hienosti handlattu tuo päivä,olispa tää sun kierto!! @Maaria1980 etkä luovu mistään toivosta,pidän peukut pystys sulle!! @kookospieni no tuohan...

Yhteistyössä