Hakutulokset

  1. Reirei85

    Syyskuiset 2019

    @Lukka Mulla alkoi pahoinvointi viimeksi tasan 6+0, joten yritän tässä henkisesti valmistautua ensi sunnuntaihin, jolloin viikot ois taas niin paljon :LOL::LOL::censored: Tänään heti sängystä noustuani alkoi viiltävä aaltoileva toispuoleinen alavatsakipu, toivottavasti kasvukipuja tai...
  2. Reirei85

    Syyskuiset 2019

    @Karvakorvat pahoittelut! :cry:
  3. Reirei85

    Syyskuiset 2019

    Täällä oireetonta edelleen! :censored: Te joilla jo ennestään lapsia, minkälaisia ikäeroja teidän lapsilla on? Mä oon miettinyt, et miten pahaan uhmakauteen mahdollinen sisarus syntyy. Meillä siis esikoinen silloin n. 2 vuotias. @PiKKuiNeN- mä en ole värjännyt raskausaikana, mut esim just...
  4. Reirei85

    Syyskuiset 2019

    @Unetonna mä oon saman spostiongelman kanssa takunnut. Joistakin ketjuista tulee ilmoitus, joistain ei, vaikka oon poistanut sen täpän kans. :mad:
  5. Reirei85

    Syyskuiset 2019

    Vielä eilen jomotteli ja vihloi vasemmalle alamahaan, nyt ei mitään! Kaikki tuntemukset kadonneet, ei edes sitä etovaa oloa ole tullut o_O Tekis niin mieli varata se ultrakin, mutta ehkä se vaan on oltava säästäväinen ja luottaa et kaikki on hyvin.
  6. Reirei85

    Syyskuiset 2019

    @Beibihaaveilija paljon voimia ja suuri halaus! <3
  7. Reirei85

    Syyskuiset 2019

    @jjjessma voi ei :cry: pahoittelut teille!
  8. Reirei85

    Syyskuiset 2019

    @Beibihaaveilija tsemppiä paljon! Se rusehtava vuoto on tosiaan yleistä. Kunhan ei ihan desi kaupalla tule kirkasta! Vaikka eihän se nyt lohduta, kun asia vaivaa varmasti! (n) Tää on kyllä yhtä stressaamista koko ajan. Ensiksi stressataan onko siellä mitään ja onko oikeassa paikassa. Sitten...
  9. Reirei85

    Syyskuiset 2019

    Alavatsa kipeä, ihan niin kuin ois kuukautiset alkamassa. Toivottavasti vaan kasvukipuja (n) Mä kans vielä hetkisen odottelen fb-ryhmään liittymistä, mutta tulossa ollaan!
  10. Reirei85

    Syyskuiset 2019

    Mä oon miettinyt sitä omakustanteista varhaisultraa, mutta taitaa jäädä tällä kertaa väliin. Ihan taloudellisista syistä ja sit vähän hankalaa, kun ei ois tuolle taaperolle hoitopaikkaa sen ajaksi. Onko moni menossa? Mulla ei ole vielä mitään ruokahimoja, ainakaan tiettävästi :LOL: saa nähdä...
  11. Reirei85

    .

    Sain perjantai-aamuna haamun, joka on lähtenyt hienosti vahvistumaan. Mut voi siis siirtää plussanneisiin. Tänään vasta normikierron mukaan kuuluis olla eka vuotopäivä, joten pelko vuodon alkamisesta suuri. Täällä tallettelut osui mahdollisesti just niille miinuspäiville. Ainakin siis oireiden...
  12. Reirei85

    Syyskuiset 2019

    Niin ja la 22.9 / Reirei85 / minä 33, mies 39 / toinen
  13. Reirei85

    Syyskuiset 2019

    Uskaltaiskohan sitä jo tulla tänne. Ensimmäinen testi pe aamuna, jolloin tuli haamu pc:llä. Hienosti nyt vahvistunut! Ovulaatiopäivästä ei varmuutta, mutta la kuukautisten alkamispäivästä laskettuna 22.9. En oikein vieläkään usko tai ymmärrä koko juttua, kääk! :LOL: Haluan mukaan fb-ryhmään...
  14. Reirei85

    .

    Hyppään tänne sekaan! Ovista en ole nyt tikuttanut, vaan enemmänkin tjottailumeiningillä menty. Kierto heittelee imetyksestä johtuen. Nyt taas tässä kierrossa olin tuntevinani ovulaation, joka vois olla siinä kp 13-14 tienoilla. Nyt siis kp 26/?, yk 2. Oireita tuntuis olevan vaikka millä...
  15. Reirei85

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Ihanaa! Paljon onnea! :love::love: Mä oon vähän väliä käynyt täällä katsomassa joko oot päivittänyt jotain!:LOL: Oon monesti miettinyt miten pärjäät kahden pikkuisen kanssa yksin. Ihana kuulla, että kaikki mennyt nyt hyvin ja imetys onnistuu sektiosta ja kaksosista huolimatta! Sulla kyllä...
  16. Reirei85

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Miljoonasti onnea poikalupauksista! :love:❤❤ ihanaa!!❤
  17. Reirei85

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Kiitos! ❤ Työnteko taitaa tosiaan olla aika haasteellista tuplamasun kanssa, kun yhdenkin kanssa oli vaikeaa. Jäinkin jo joskus rv 30 sairauslomalle, kun työt provosoi supistuksia. Ihanaa raskausaikaa! ❤ Mä tuun vilkuilemaan sun ultrakuulumisia! :barefoot:
  18. Reirei85

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Sylissä on tänään neljäviikkoinen pötkylä! :love: Synnytys jouduttiin käynnistämään pari viikkoa etuajassa pahan raskaushepatoosin vuoksi. Tämä neljä viikkoa onkin ollut opettelua pikkuisen rytmiin. Vauva on rauhallinen, eikä mahavaivojakaan ole ollut. Silti unet on jääneet tosi vähälle, ja...
  19. Reirei85

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tuplasti onnea!!! :love: Pitkästä aikaa tulin vakoilemaan kuulumisia! ❤ Hurjaa, että kaiken sen jälkeen sulla onkin kaksi pikkuista masussa :love:
  20. Reirei85

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Odotus on sujunut hyvin, nyt mennään jo 28. viikolla, vaikka toisaalta tuntuu et just vasta tein plussatestin. Molemmissa ultrissa on kaikki ollut hyvin, ja poika sieltä on tulossa :love: Ei kyllä yhtään piilotellut vehkeitään! :LOL: Mä heti aamulla herättyäni ajattelin, et miten ihmeessä...

Yhteistyössä